Υπογραφή συμφωνίας εξουσιοδότησης μεταξύ του Υπουργείου Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής και του Αναγνωρισμένου Οργανισμού “Korean Register”

Υπεγράφη την 22.11.2022 μεταξύ του Υπουργείου Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής που εκπροσωπήθηκε από τον Αρχηγό του Λιμενικού Σώματος – Ελληνικής Ακτοφυλακής Αντιναύαρχο Λ.Σ. Γεώργιο Αλεξανδράκη, κατόπιν εξουσιοδότησης από τον Υπουργό Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής κ. Ιωάννη Πλακιωτάκη, και του Αναγνωρισμένου Οργανισμού “Korean Register”, με έδρα το Μπουσάν της Δημοκρατίας της Κορέας, συμφωνία εξουσιοδότησης η οποία διέπει την ανάθεση στον Αναγνωρισμένο Οργανισμό, υπηρεσιών προβλεπόμενων από την ισχύουσα νομοθεσία, για πλοία που φέρουν την Ελληνική Σημαία, καθώς και τις εταιρείες αυτών.

Τον Οργανισμό, Korean Register, εκπροσώπησε ο κος Joosung Park, Ανώτερος Αντιπρόεδρος και Επικεφαλής του Κεντρικού Γραφείου Ευρώπης, συνοδευόμενος από την αναπληρώτρια Διευθύντρια, κα Ελένη Γαλάκη.

KR0KR1KR2KR3

Share:

Facebook
Twitter
WhatsApp
Email

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Αλλάζει όψη το λιμάνι της Σούδας – Τα σχέδια για τον νέο σταθμό επιβατών

Την εικόνα των σχεδίων που δηµοσιεύονται σήµερα στα “Χ.ν.” θα έχει ο σταθµός επιβατών στο λιµάνι της Σούδας όταν ολοκληρωθεί. Σηµειώνεται πως το έργο έχει ενταχθεί στο “Ταµείο Ανάκαµψης” και ο διαγωνισµός ξεκίνησε µε τους ενδιαφερόµενους να µπορούν να καταθέσουν τις

Αδυναμία πληρωμής ή ετοιμάζουν κατάργηση;

Μετρώντας αντίστροφα για να “αποχαιρετήσουμε” το 2024, στο τέλος του έτους θα συμπληρωθούν 2 χρόνια κατά τα οποία παραμένει απλήρωτο το μεταφορικό ισοδύναμο στις επιχειρήσεις των νησιών μας. Την ίδια ώρα προκαλούν θυμηδία οι πομπώδεις εξαγγελίες της ηγεσίας του Υπουργείου

Ποια πλοία δεν κινδυνεύουν από τους Χούθι

Τουλάχιστον το 15% των πλοίων που σήμερα αλλάζουν πορεία και χαράσσουν ρότα γύρω από το Ακρωτήριο της Καλής Ελπίδας θα μπορούσαν να επιστρέψουν με ασφάλεια στην Ερυθρά Θάλασσα με ελάχιστο κίνδυνο, σύμφωνα με τον ναυτικό διοικητή της επιχείρησης «Aspides», τον

Ένατο το νηολόγιο της Ελλάδας στο top-10, αλλά με… κράτει τις μηχανές

Αμετάβλητη παρέμεινε η πρώτη δεκάδα των κρατών που έχουν στη σημαία τους τον μεγαλύτερο στόλο πλοίων. Η χώρα μας, στην οποία έχουν έδρα περισσότερες από 600 ναυτιλιακές εταιρείες που ελέγχουν πάνω από 5.500 πλοία σε όρους νηολογίου, βρίσκεται στην ένατη

Μετάβαση στο περιεχόμενο