Ζητούν και τα ρέστα από την Αθήνα οι Τούρκοι για τα ελληνικά τάνκερ που μετέφεραν ρωσικό πετρέλαιο

Δεν έχει τελειωμό το παραλήρημα των κατηγοριών της Άγκυρας κατά της Ελλάδος, και μετά το υποτιθέμενο “λοκάρισμα” των ελληνικών πυραύλων S-300 σε τουρκικά μαχητικά F-16 κοντά στην Κρήτη, τώρα μπήκαν στο στόχαστρο τα ελληνικά εμπορικά πλοία που μεταφέρουν ρωσικό πετρέλαιο σε διεθνή ύδατα.

“Αποκαλύπτουμε φωτογραφίες στις οποίες ελληνικά τάνκερ μετέφεραν το πετρέλαιο που φόρτωσαν από τη Ρωσία σε διαφορετικά πλοία στη Μεσόγειο.

Αποδείχθηκε ότι η Ελλάδα μετέφερε 23,9 εκατομμύρια βαρέλια ρωσικού πετρελαίου τους τελευταίους 6 μήνες με αυτόν τον τρόπο.

Παρά τις αποφάσεις κυρώσεων μετά τον πόλεμο της Ουκρανίας, η συνέχιση της μεταφοράς ρωσικού πετρελαίου από τους Έλληνες εφοπλιστές στις τέσσερις γωνιές του κόσμου, ιδιαίτερα στην Ευρώπη, με τη μεταφορά «από πλοίο σε πλοίο» συνεχίζει να βρίσκεται στην ημερήσια διάταξη.

Παραθέτουμε  φωτογραφία με τα ελληνικά τάνκερ που μετέφεραν ρωσικό πετρέλαιο σε διαφορετικό πλοίο στη Μεσόγειο.Η μετάγγιση του πετρελαίου απαθανατίστηκε την στιγμή που μεταφέρεται στο δεξαμενόπλοιο Jag Lok, υπό ινδική σημαία.

Έγινε  γνωστό ότι τάνκερ με το όνομα Jag Lok απέπλευσε από το λιμάνι Aliağa στην Τουρκία στις 4 Αυγούστου 2022.41 τάνκερ μεταφέρουν ρωσικό πετρέλαιο με αυτόν τον τρόπο στην Ευρώπη.

Το ρωσικό πετρέλαιο συνεχίζει να ρέει προς την Ευρώπη μέσω κρυφών θαλάσσιων οδών παρά τις κυρώσεις, ενώ είναι πλέον γνωστό ότι 41 δεξαμενόπλοια που μετέφεραν ρωσικό πετρέλαιο, το έκαναν με την μέθοδο της “μετάγγισης” από πλοίο σε πλοίο κοντά στις  ακτές της Ελλάδας τους τελευταίους 6 μήνες”, αναφέρει το τουρκικό δημοσίευμα.

Φυσικά οι “γείτονες” παραβλέπουν ή ξεχνούν, ότι οι Ρώσοι ολιγάρχες έχουν μεταφέρει μεγάλα ποσά σε τουρκικές τράπεζες, για ξέπλυμα μετά τις κυρώσεις στην Μόσχα.

Ξεχνούν επίσης ότι, μετά την αποχώρηση ξένων ( μεταξύ των οποίων και ελληνικών εταιρειών) από την Ρωσία σε όλους τους κλάδους, την θέση τους πήραν οι τουρκικές εταιρείες, με στόχο να μονοπωλήσουν την αγορά.

Ξεχνούν ότι εντός του6ρκικών λιμένων και εδάφους, διακινούνται παράνομα χιλιάδες τόνοι σιταριού από την Ουκρανία, για το οποίο το Κίεβο επίσημα το έχει χαρακτηρίσει ως κλεμμένο από τις ρωσικές δυνάμεις.  

Η μεταφορά ρωσικού πετρελαίου από ελληνικά τάνκερ δεν παραβιάζει επί του παρόντος τις διεθνείς κυρώσεις, ότι και να δηλώνει η τουρκική πλευρά, αναφέρουν ξένα δημοσιεύματα.

Τονίζεται ότι η ποσότητα ρωσικού πετρελαίου που μεταφέρθηκε με αυτό τον τρόπο μεταξύ 24 Φεβρουαρίου και 22 Αυγούστου πέρυσι ήταν 4,3 εκατομμύρια βαρέλια.

Σύμφωνα με στοιχεία του Διεθνούς Οργανισμού Ενέργειας, οι ρωσικές εξαγωγές πετρελαίου στην ΕΕ, ήταν κατά μέσο όρο 2,8 εκατομμύρια βαρέλια την ημέρα τον Ιούλιο. Αυτό το ποσοστό είναι 26 τοις εκατό κάτω από τον μέσο όρο του Ιανουαρίου.

Έλληνες αξιωματούχοι υποστήριξαν ότι η μεταφορά πετρελαίου έγινε σε διεθνή ύδατα και όχι σε ελληνικά χωρικά ύδατα.

Ενώ η Ρωσία πουλάει πετρέλαιο με έκπτωση περίπου 30-35 δολαρίων λόγω των κυρώσεων, ενώ είναι γνωστό ότι και τα διυλιστήρια στην Τουρκία αγοράζουν φθηνό πετρέλαιο με αυτόν τον τρόπο και έτσι αποκομίζουν υψηλά κέρδη, αναφέρουν έγκυρες ξένες πηγές.

Share:

Facebook
Twitter
WhatsApp
Email

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Παραχώρηση αιγιαλών και παραλιών: Οι αλλαγές που φέρνει ο ν. 5092/2024*

Στοχεύοντας στη μεγαλύτερη διαφάνεια των διαγωνισμών παραχώρησης μέσω κεντρικής ηλεκτρονικής διαδικασίας και την υψηλότερη αποτελεσματικότητα των ελέγχων μέσω της αξιοποίησης της σύγχρονης τεχνολογίας σε συνδυασμό με την αυστηροποίηση των ποινών, προσπαθεί να αντιμετωπίσει διαχρονικές παθογένειες. Από την άλλη, όμως, έχει

Οι θέσεις της CLIA για τη θαλάσσια συνδεσιμότητα

Στη συνάντηση, ο κ. Vago εξέφρασε την αλληλεγγύη του κλάδου της κρουαζιέρας προς τον ευρύτερο ναυτιλιακό τομέα στον κορυφαίο στόχο της διασφάλισης της ασφάλειας των ναυτικών, λαμβάνοντας υπόψη τις τρέχουσες απειλές στην Ερυθρά Θάλασσα και αλλού. Η CLIA ανέδειξε την

Ανώτατο Ειδικό Δικαστήριο: Συζητήθηκε η περικοπή των δώρων στους συνταξιούχους

Ειδικότερα, η κυρία Σταυρουλάκη έθεσε ζήτημα αν πράγματι υπάρχει θέμα αντιθέτων αποφάσεων (δηλαδή θέμα παραδεκτού) μεταξύ των αποφάσεων του ΣτΕ και του Α.Π., καθώς το κάθε ένα από αυτά τα δύο δικαστήρια επελήφθη επί διαφορετικών νομοθετικών δεδομένων. Κατά την εισηγήτρια, τον Α.Π. τον

Χούθι: «Έχουμε επιτεθεί σε περισσότερα από 100 πλοία του εχθρού»

Οι αντάρτες Χούθι της Υεμένης επιτέθηκαν σε περίπου 100 πλοία «που συνδέονταν με τον εχθρό», δηλαδή το Ισραήλ, στην Ερυθρά Θάλασσα και τον Κόλπο του Άντεν, αφότου ξεκίνησαν τις επιχειρήσεις τους σε ένδειξη αλληλεγγύης προς τους Παλαιστίνιους της Λωρίδας της

Μετάβαση στο περιεχόμενο