Η Γαλαντομία του ΣΥΡΙΖΑ,ο κορωνοϊός και η Ήπειρος της Κρήτης…

COVID 19 και το νησί της Ηπειρωτικής Κρήτης…

Χθες τα Λιμενικά Νέα δημοσίευσαν την δήλωση του κ. Σαντορινιού για την αξιοποίηση της παρακαταθήκης του Μεταφορικού Ισοδύναμου, που άφησε ο ΣΥΡΙΖΑ για τα Νησιά, προκειμένου αντιμετωπιστούν οι συνέπειες της πανδημίας.

Και τι δεν λέει ο πρώην αναπληρωτής Υπουργός στο Ναυτιλίας.

Να διπλασιαστεί η επιδότηση του κόστους μεταφοράς των προϊόντων, ανά χιλιόμετρο…

 Ναι δεν διαβάζετε λάθος. Τώρα που ο ΣΥΡΙΖΑ είναι στην αντιπολίτευσητο κράτος οφείλει να παρέχει τα πάντα,  όλα πρέπει να διπλασιαστούν.

Να μοιράσει λέει η κυβέρνηση δωρεάν τουλάχιστον τέσσερα (04) εισιτήρια σε όλους τους Έλληνεςώστε να δημιουργήσουμε τουρίστες, εφόσον δεν θα έχουμε τέτοιους από το εξωτερικό!!! Βλέπετε ότι κάποιοι έχουν εντρυφήσει στην ελληνική παράδοση.

 Η φτώχεια θέλει καλοπέραση…  σου λέει… Έτσι για να ξεχάσει ο άλλος τον πόνο του, που λόγω της πανδημίας έχει χάσει την δουλειά του και δεν έχει που την κεφαλή του κλίνε,  αντί να του δώσουμε δουλειά, ας του δώσουμε ένα εισιτήριο, να πάει να κλάψει μαζί με τους νησιώτες…

Εκτός αν ο κ. πρώην Αναπληρωτής Υπουργός εννοεί, ότι η κυβέρνηση θα πρέπει να επιδοτήσει τους έχοντες και κατέχοντες για να μπορούν να κάνουν ποιο άνετα τις διακοπές τους, μπας και πέσει κανένα ψίχουλο στους κτυπημένους από τη λαίλαπα της Πανδημίας νησιώτες…

Τότε μάλιστα…. Είναι φαίνεται ταξικής φύσεως  θέμα… Τέρμα τα οκτώ  εισιτήρια στους γέροντες των απομακρυσμένων νησιών…

Να πληρώνεται 50% προκαταβολή με την υποβολή της αίτησης χρηματοδότησης από εδώ και στο εξής…

Γαλαντομία

Εκείνο όμως που αφήνει πολλά ερωτηματικά πολιτικαντισμού είναι η σχέση της Κρήτης με το μέτρο του Μεταφορικού Ισοδύναμου (ΜΙ).

Ποιος δεν θυμάται, όταν λίγο πριν τις προηγούμενες εκλογές ο πρώην Αναπληρωτής Υπουργός πάσχιζε να πείσει τους Κρητικούς βουλευτές ότι η ΚΡΗΤΗ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ  ΝΗΣΙ πασχίζοντας  να την εξαιρέσει από την εφαρμογή του ΜΙ ;  Ο κ. Κεγκέρογλου ίσως θα θυμάται περισσότερα…

Και τότε μπροστά στη μεγάλη κατακραυγή –αλλά και λόγω προεκλογικής περιόδου- αναγνώρισε στα λόγια ο τότε Υπουργός  ότι η Κρήτη ΤΕΛΙΚΑ ΕΙΝΑΙ ΝΗΣΙ, χωρίς όμως ΠΟΤΕ ΝΑ ΕΚΔΟΣΕΙ ΤΗΝ ΣΧΕΤΙΚΗ ΥΠΟΥΡΓΙΚΗ ΑΠΟΦΑΣΗ για την ένταξή της  στην εφαρμογή του ΜΙ.

Τι όμως μας λέει σήμερα ο κ. Σαντορινιός; «Η συγκεκριμένη απόφαση ήταν έτοιμη προς υλοποίηση πριν τις εκλογές του 2019 και ακόμη, μέχρι σήμερα, το Υπουργείο Ναυτιλίας, δεν την έχει προχωρήσει ώστε να ευεργετηθεί του μέτρου η Κρήτη, παρά τις συνεχείς διαμαρτυρίες και απαιτήσεις των παραγωγικών φορέων του νησιού».

Τέτοια συνέπεια λόγων και πράξεων…

Εμείς ρωτάμε: Πόσο δύσκολο ήταν, να εκδοθεί αυτή η Υπουργική Απόφαση εφόσον ήταν έτοιμη και μάλιστα προεκλογικά; Γιατί προτίμησε ο κ. πρώην Αναπληρωτής Υπουργός να μείνει στις υποσχέσεις;

Μήπως τελικά δεν διέθετε τα ανάλογα κονδύλια για τον σκοπό αυτό;

Ή μήπως θεώρησε  την Κρήτη κάτι σαν Ηπειρωτικό νησί και γι΄ αυτό τον λόγο ταλαντεύθηκε;

Φαίνεται ότι κάποιοι νομίζουν, ότι έχουμε κοντή μνήμη. Αντιγράφουν όλες τις ξεθωριασμένες μεθόδους του  παλαιοκομματισμού και τις σερβίρουν   ως κάτι  καινούργιο. Κρίμα…

Share:

Facebook
Twitter
WhatsApp
Email

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Πέταξαν οικογένεια από το πλοίο γιατί είχε φορτισμένο ηλεκτρικό

Όταν ένα πλαίσιο δεν είναι απολύτως σαφές, προκαλεί… αλαλούμ! Όπως έχει προκύψει, εδώ και καιρό, από το ρεπορτάζ του newsauto.gr και την επικοινωνία με τις αρμόδιες υπηρεσίες του Υπουργείο Ναυτιλίας & Νησιωτικής Πολιτικής και με ναυτιλιακές εταιρείες, που εκτελούν δρομολόγια εσωτερικού και εξωτερικού, δεν υπάρχει κάποια

Καιρός: Η πρόβλεψη ανά ημέρα και περιοχή έως και την Κυριακή του Πάσχα

Παρόμοιο με τη Μεγάλη Τετάρτη θα είναι το σκηνικό του καιρού και τη Μεγάλη Πέμπτη με πρόσκαιρες νεφώσεις και βροχές.   Αίθριος θα είναι όμως ο καιρός τη Μεγάλη Παρσκευή, με τη θερμοκρασία να σημειώνει άνοδο από το απόγευμα. Το

ΟΛΗ: Αύξηση 30% στην επιβατική κίνηση το α΄τετράμηνο

Ανοδικά κινείται η δραστηριότητα του Λιμανιού του Ηρακλείου, όσον αφορά την κρουαζιέρα. Αυτή η άνοδος οφείλεται στο γεγονός ότι επιλέγεται περισσότερο ως προορισμός από τις μεγαλύτερες εταιρείες κρουαζιερόπλοιων, αλλά επίσης και στο ότι πρόκειται για μία ταχύτατα αναπτυσσόμενη αγορά για

Υπ. Ναυτιλίας: Έτσι θα μεταφέρονται ηλεκτρικά και plug-in υβριδικά οχήματα με πλοία

Με γνώμονα την ασφάλεια της ναυσιπλοΐας και την ασφαλή διακίνηση των επιβατών, το Υπουργείο Ναυτιλίας & Νησιωτικής Πολιτικής εξέδωσε κατευθυντήριες οδηγίες (14/11/2023 & 16/4/2024) προς τις ακτοπλοϊκές εταιρείες, για τη μεταφορά οχημάτων εναλλακτικών καυσίμων (AFVs) με τα πλοία της ακτοπλοΐας, με σκοπό

Μετάβαση στο περιεχόμενο