Έκτακτα συμβούλια μεταθέσεων και Μεταφορικό Ισοδύναμο εκθέτουν πρωτίστως το συνδικαλιστικό κίνημα στο ΛΣ…

Μόνο έκπληξη μπορεί να νιώσει κανείς από την από 2-12-2019 ανακοίνωση συνδικαλιστικής Οργάνωσης του Λ.Σ. στην οποία αναφέρεται, ότι μεταξύ άλλων των θεμάτων που συζήτησε με την Γενική Γραμματέα Αιγαίου και Νησιωτικής Πολιτικής κ. Χριστιάνα Καλογήρου τέθηκε και το θέμα της εξαίρεσης των στελεχών του Λ.Σ. από το Μεταφορικό Ισοδύναμο  «…Ειδικότερα θέσαμε στη κα Γενική Γραμματέα ζητήματα όπως το πρόβλημα στέγασης των στελεχών Λ.Σ.-ΕΛ.ΑΚΤ., τη δυνατότητα εξαίρεσης των Λιμενικών από κριτήρια του μεταφορικού ισοδύναμου και η ελεύθερη μετακίνηση με τα Ε/Γ-Ο/Γ πλοία..»

Δύο ημέρες αργότερα ενημερωνόμαστε από την ίδια οργάνωση ότι «Σε συνέχεια της συνάντησής μας με τη Γενική Γραμματέα Νησιωτικής Πολιτικής κα Χριστιάνα Καλογήρου ενημερώνουμε τους συναδέλφους ότι στο πλαίσιο εφαρμογής του ν. 4551/2018), όπως τροποποιήθηκε με το ν. 4606/2019), έχουν προστεθεί ως δικαιούχοι του μέτρου και τα στελέχη του Λιμενικού Σώματος – Ελληνικής Ακτοφυλακής, που υπηρετούν σε νησί.»

Τι να πει… και τι να υποθέσει κανείς…

Δηλαδή ψηφίστηκε στη Βουλή μία τόσο σοβαρή διάταξη και υπάρχει  συνδικαλιστική Οργάνωση του Λ.Σ. που δεν πήρε καν είδηση  το όφελος για τα στελέχη του Λ.Σ από την ρύθμιση αυτή…

Δηλαδή βγάζει σχετική ανακοίνωση η Πανελλήνια Ομοσπονδία Ενώσεων Στρατιωτικών (ΠΟΕΣ) την 7-4-2019, δίνει ο κ. Σαντορινιός συνέντευξη την 20-5-2019 και αναρτά στο site του  hcg σχετική ανακοίνωση (http://www.hcg.gr/node/20182), όπου μεταξύ άλλων αναφέρεται «Δικαιούχοι του μέτρου της επιδότησης του κόστους μετακίνησης είναι όλοι οι κάτοικοι των νησιών καθώς και οι αναπληρωτές καθηγητές και δάσκαλοι, το επικουρικό ιατρικό και παραϊατρικό προσωπικό, τα στελέχη των Σωμάτων Ασφαλείας και των Ενόπλων Δυνάμεων, που διαμένουν στα νησιά μας, αλλά και μέλη αθλητικών νησιωτικών Σωματείων»και οι συνδικαλιστικές Οργανώσεις του Λ.Σ. δεν πήραν είδηση;

Ίσως υπάρχει εξήγηση και μάλιστα πολύ απλή για αυτό. Ουδέποτε τέθηκε σαν αίτημα από τις οργανώσεις αυτές ένα τόσο σοβαρό θέμα, όπως το ΜΙ  που απασχολεί τις οικογένειες των στελεχών που υπηρετούν στα νησιά.

Πώς να το θυμούνται λοιπόν σήμερα…;

Βέβαια υπενθυμίζουμε σχετική ανακοίνωση (https://neaplefsi.gr/?p=15690δύο  μόλις μέρες πριν την ψήφιση του άρθρου 14 του ν. 4606/2019 (Α΄57/11-4-2019), όπου αναφέρονται τα όλα τα προς ικανοποίηση αιτήματα που υποβλήθηκαν στον τότε Υπουργό. Όμως αίτημα για το ΜΙ τρανταχτά  απουσιάζει…

 

Μπορεί για αυτό να έφταιγε  και η ευθυμία από τις μεγάλες συνδικαλιστικές επιτυχίες, με την ψήφιση του ν. 4597/2019 (Α΄35) με τις διατάξεις του οποίου καταργήθηκε η Σχολή Υπαξιωματικών, επεκτάθηκαν οι αρμοδιότητες στις Παραλίες, τα ποτάμια και τις Λίμνες κ.λ.π.

Μόνο τα Λιμενικά Νέα 8 μήνες πριν την ψήφιση τον ν. 4606/2019 είχαν ασκήσει κριτική στην τότε κυβέρνηση και  έθεσαν το ζήτημα της συμπερίληψης των ενστόλων στην εφαρμογή του ΜΙ.

Έγραφαν τα Λιμενικά Νέα σε σχετικό άρθρο της 26ης Ιουνίου 2018 με τον τίτλο «ΤΟ ΜΕΤΑΦΟΡΙΚΟ ΚΑΤΩΦΛΙ ΚΑΙ Η …..ΕΞΩΠΟΡΤΑ ΤΟΥ κ. ΣΑΝΤΟΡΙΝΙΟΥ… Μεταξύ των δικαιούχων συμπεριλαμβάνονται  οι αναπληρωτές (ΟΧΙ ΟΙ ΔΙΟΡΙΣΜΕΝΟΙ…..) καθηγητές και οι Γιατροί. Δεν είδαμε να περιλαμβάνονται στους δικαιούχους οι Λιμενικοί και οι άλλοι ένστολοι… Προφανώς αυτοί δεν έχουν μόνιμη και διαρκή παραμονή  στα νησιά,  άρα και διαθέσιμη ψήφο…

Αν το καλο-εξετάσουμε και από εισοδηματικής πλευράς, οι ένστολοι  έχουν ακόμη περιθώρια για να διαμορφωθεί ο μισθός τους σε επίπεδο επιδόματος,  όπως έχουν διαμορφωθεί οι συντάξεις των γερόντων στα νησιά…Άλλωστε έχουμε μπροστά  μας τόσα ετήσια πλεονάσματα… για να κουρευτούν και άλλο  οι αποδοχές τους….»

(https://limenikanea.gr/gr/limeniko/to-metaforiko-katofli-kai-i-%E2%80%A6eksoporta-tou-k-santoriniou-38)

Τίθεται και ένα ακόμη ερώτημα: Γιατί το θέμα αυτό δεν τέθηκε κατά την συνάντηση με τον κ. Υπουργό την 24-10-2019 (https://neaplefsi.gr/?p=17176); Συγκρατούμε από αυτήν την ανακοίνωση εκτός των συνήθως αναφερομένων για προαγωγές, υπολογισμούς χρόνων υπηρεσίας κ.λ.π. και  το σημαντικότερο: «Την Ενίσχυση Λιμενικών Αρχών Νομού Αττικής»

 

Τα σχόλια τα αφήνουμε στην κρίση του κάθε συναδέλφου που υπηρετεί στα νησιά του Αιγαίου και αυτούς που περιπολούν νυχθημερόν στα θαλάσσια σύνορα.

 

Σε όλα τα παραπάνω έρχεται να προστεθεί και μία νέα και έντονη ανακοίνωση για την μη σύγκληση εδώ και 19 μήνες του Έκτακτου Συμβουλίου Μεταθέσεων (https://neaplefsi.gr/?p=17263).

 

Μα καλά γιατί μία Ένωση που υπερασπίζεται τα δίκαια των εργαζομένων, ξέχασε να επαναστατήσει επί σχεδόν 2 χρόνια  και το θυμήθηκε τώρα;

 

Τι έχει να πει στους εργαζόμενους και ιδιαίτερα στους δικαιούμενους εφαρμογής ευνοϊκών διατάξεων γι΄ αυτή  την τεράστια καθυστέρηση;

 

Μήπως τελικά η συνήθεια της συνδιοίκησης  έχει δημιουργήσει κάποιες δυσκολίες προσαρμογής με την νέα πολιτική κατάσταση στο Υπουργείο Ναυτιλίας;

 

Η πείρα πάντως διδάσκει ότι η κάθε Ένωση αργά ή γρήγορα θα βρει τα πατήματά της ως προς το θέμα της συνδιοίκησης…

 

Η πείρα επίσης διδάσκει, ότι ο απλός συνάδελφος δεν θα βρει στήριξη στα προβλήματα της καθημερινότητάς του και θα είναι  έρμαιο στις ψηφοθηρικές ορέξεις του καθενός πάντα υπό τον φόβο της δυσμένειας και της απρόσμενης μετάθεσης…

 

Εκτός εάν πάψει να είναι αδρανής αφήνοντας την τύχη του σε άλλους και  πάρει την κατάσταση στα χέρια του… με την ενεργή συμμετοχή του …

Βάζοντας τέλος  στα φαινόμενα,του βολέματος,της υποταγής και  της  συνδιοίκησης με τις εκάστοτε ηγεσίες…

Μήπως είναι καιρός ο κάθε συνάδελφος να το σκεφτεί;

limenikanea.gr

Share:

Facebook
Twitter
WhatsApp
Email

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

«Αντίδοτο» για τα Rafale εξακολουθεί να ψάχνει η Τουρκία: Ανοιχτό το ενδιαφέρον για Typhoon Eurofighter

*Του Κώστα Σαρικά Παρά την απόκτηση 40 καινούργιων μαχητικών F-16 Viper και την αναβάθμιση ακόμη 79 στην ίδια διαμόρφωση φαίνεται ότι τα Rafale της Πολεμικής μας Αεροπορίας εξακολουθούν να παραμένουν ο μεγάλος «πονοκέφαλος» της Άγκυρας. Πόσο μάλλον όταν η πολιτική και στρατιωτική

Επιχείρηση «ΑΣΠΙΔΕΣ»: «Δεν είναι αρκετά τα πλοία», προειδοποιεί ο Υποναύαρχος Γρυπάρης

Μετά την απόσυρση της γερμανικής φρεγάτας Hessen, η ευρωπαϊκή επιχείρηση «ΑΣΠΙΔΕΣ» (EUNAVFOR ASPIDES) στην Ερυθρά Θάλασσα θα δυσκολευτεί να φέρει εις πέρας τις αποστολές της. Σύμφωνα με όσα αναφέρει η γερμανική εφημερίδα «Spiegel», ο Έλληνας διοικητής της επιχείρησης, υποναύαρχος Βασίλειος Γρυπάρης ,

Η πολιτική οικονομία της δημογραφικής παρακμής

I. Δύο προσεγγίσεις για την σχέση δημογραφίας και ανάπτυξης Στην οικονομική φιλολογία η μελέτη των σχέσεων μεταξύ δημογραφίας και ανάπτυξης είναι περιορισμένη. Οι υφιστάμενες εργασίες δεν είναι πολλές και, πέραν από την κλασσική θεωρία του «δημογραφικού μερίσματος» (demographic dividend) έχουν

Τουρισμός: Οι δημοφιλείς πόλεις της Ευρώπης με τους περισσότερους πορτοφολάδες

Καθώς πλησιάζουμε όλο και πιο κοντά στο να κανονίσουμε τις καλοκαιρινές μας διακοπές, είναι δυστυχώς σημαντικό να θυμόμαστε ότι δεν είναι όλοι όσοι συναντάμε στα ταξίδια μας καλοπροαίρετοι. Μια νέα μελέτη της βρετανικής εταιρείας ταξιδιωτικής ασφάλισης QuoteZone ανέδειξε ότι πολλοί δημοφιλείς ευρωπαϊκοί προορισμοί αποτελούν…

Μετάβαση στο περιεχόμενο