ΟΛΘ: Ανοίγει νέο dry port στη Σερβία μετά το πρώτο στη Σόφια

Το 9μηνο του 2021 διακινήθηκαν πάνω από 5,6 χιλιάδες TEUs, χρησιμοποιώντας 166 τρένα, προς την νεοσύστατη θυγατρική «ThPA Sofia»

Δυναμικό άνοιγμα στα Βαλκάνια πραγματοποιεί η ΟΛΘ ΑΕ στο πλαίσιο της ενίσχυσης του στρατηγικού της ρόλου ως κύρια θαλάσσια πύλη για τη Νοτιοανατολική, Κεντρική και Ανατολική Ευρώπη, με επέκταση των επιχειρηματικών δραστηριοτήτων της σε άλλες χώρες αλλά και μέσω των αναπτυξιακών έργων υποδομής του λιμανιού.

Εδώ και έναν χρόνο η ΟΛΘ ΑΕ έχει δημιουργήσει ένα dry port κοντά στη Σόφια της Βουλγαρίας. Πρόκειται για ένα κέντρο διαμετακόμισης που ενώνει την εμπορική δραστηριότητα της Θεσσαλονίκης με τη Σόφια. Η λογική είναι ότι εμπορευματοκιβώτια μεταφέρονται σιδηροδρομικώς από το ένα λιμάνι στο άλλο. Πλεονεκτήματα μεταξύ άλλων είναι ότι καταρχάς πρόκειται για επιλογή οικολογική-πράσινη αφού μειώνονται οι εκπομπές αερίων σε σύγκριση με τη μεταφορά των “κουτιών” με φορτηγά οχήματα καθώς μειώνεται ο χρόνος παράδοσης αφού φτάνουν σε 10ώρες. Το 9μηνο του 2021 διακινήθηκαν πάνω από 5,6 χιλιάδες TEUs, χρησιμοποιώντας 166 τρένα, προς την νεοσύστατη θυγατρική “ThPA Sofia EAD”.

Σύμφωνα με πληροφορίες του «newmoney», η διοίκηση της ΟΛΘ ΑΕ δρομολογεί και δεύτερη επιχειρηματική κίνηση. Πιο συγκεκριμένα, θα δημιουργήσει και δεύτερο dry port, αυτή τη φορά στη Σερβία με την ίδια λογική που δημιουργήθηκε το πρώτο στη Σόφια.

Αναμένεται να λειτουργήσει μέσα στο α΄ εξάμηνο του 2022.

Με την κίνηση αυτή ενισχύεται σημαντικά η συνδεσιμότητα του λιμένα της Θεσσαλονίκης με τις γειτονικές χώρες δημιουργώντας καινοτόμες λύσεις συνδυασμένων μεταφορών, ειδικότερα μεταξύ Ελλάδας-Βουλγαρίας-Σερβίας.

Αναφορικά με το Σταθμό Εμπορευματοκιβωτίων της ΟΛΘ ΑΕ η διακίνηση για το τρίτο τρίμηνο του 2021 αυξήθηκε κατά 2,7%, από 118.000 TEUs το τρίτο τρίμηνο του 2020, σε 121.000 TEUs την αντίστοιχη περίοδο του 2021.

Ακολούθως, η συνολική διακίνηση για την περίοδο του 9μήνου του 2021 αυξήθηκε κατά 6,2%, από 335.000 TEUs την περίοδο 1/1- 30/9/2020, σε 356.000 TEUs την περίοδο 1/1- 30/9/2021.

Αναφορικά με το Σταθμό Συμβατικού Φορτίου, η διακίνηση για το τρίτο τρίμηνο του 2021 αυξήθηκε κατά 5,6%, από 951 χιλ. τόνους σε 1.004 χιλ. τόνους. Κατά την περίοδο του 9μήνου οι όγκοι αυξήθηκαν κατά 10,7%, από 2.839 χιλ. τόνους το 9μηνο του 2020, σε 3.144 χιλ. τόνους το 9μηνο του 2021.

Μηνάς Τσαμόπουλος

ΟΛΘ: Ανοίγει νέο dry port στη Σερβία μετά το πρώτο στη Σόφια

Share:

Facebook
Twitter
WhatsApp
Email

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Ελληνικά Αμυντικά Συστήματα: Ο Μητσοτάκης, τα κοινοτικά κονδύλια και μια εθνική επιτυχία – Άρθρο παρέμβαση

Την Τετάρτη το ΚΥΣΕΑ έλαβε μια απόφαση που μπορεί να χαρακτηριστεί εθνική επιτυχία. Έδωσε το ΟΚ να δημιουργηθεί μια νέα εταιρεία (Joint Venture) με την συμμετοχή της Ελληνικά Αμυντικά Συστήματα (ΕΑΣ)  και της  του τσεχικού Czechoslovak Group (CSG). Η νέα αυτή εταιρεία θα παράγει οβίδες όλων των

Ποιοι Έλληνες εφοπλιστές «σαρώνουν» τις παραγγελίες νέων τάνκερ το 2024

Σημαντική αύξηση παρουσιάζουν τον πρώτους μήνες του 2024 οι παραγγελίες τάνκερ διεθνώς, με τους Έλληνες εφοπλιστές να πρωταγωνιστούν. Σύμφωνα με την Rebecca Galanopoulos Jones, αναλύτρια της Veson Nautical, μέχρι στιγμής φέτος, έχουν προστεθεί 104 τάνκερ στο παγκόσμιο βιβλίο παραγγελιών, έναντι 79 την ίδια περίοδο πέρυσι, αύξηση

C-130J vs C-390 Millenium: Μάχη «γιγάντων» για το επόμενο μεταφορικό της Πολεμικής Αεροπορίας

*Του Κώστα Σαρικά Μπορεί το Αεροπορικό Επιτελείο, με δεδομένη και την οικονομική στενότητα, να έχει αποφασίσει ότι τα επόμενα χρόνια οι ανάγκες σε μεταφορικά αεροσκάφη θα καλύπτονται από το στόλο των C-130 αλλά και τα μικρότερα αλλά εξαιρετικά αξιόπιστα και πολύ πιο

Σταύρωση και δημοκρατία

Τι είναι η δημοκρατία; Επικοινωνία και συναίνεση; Ή αγωνιστικός πλουραλισμός και θεσμοποιημένη αντιπαλότητα; Η δεύτερη θεώρηση τονίζει ότι το άνθος της δημοκρατίας θάλλει στο μεταφυσικό κενό, στην άρνηση να βρούμε τελεσίδικο νόημα στον κόσμο και στον δημιουργό του, κατά τρόπο

Μετάβαση στο περιεχόμενο