Πώς θα αγοράσει φθηνότερο ρεύμα η ακτοπλοΐα

Ποιες λύσεις που προκρίνονται από τους ειδικούς προκειμένου η ακτοπλοΐα να έχει πρόσβαση σε φθηνότερο ηλεκτρικό ρεύμα όταν θα αρχίσει να λειτουργεί η υποχρεωτική ηλεκτροδότηση των πλοίων στα λιμάνια

Η δημιουργία συνεταιρισμού που θα αγοράζει ρεύμα για λογαριασμό των πλοίων που βρίσκονται στο λιμάνι είναι μία από τις λύσεις που προκρίνονται από τους ειδικούς προκειμένου η ακτοπλοΐα να έχει πρόσβαση σε φθηνότερο ηλεκτρικό ρεύμα όταν θα αρχίσει να λειτουργεί η υποχρεωτική ηλεκτροδότηση των πλοίων στα λιμάνια.

Τα πλοία θα είναι πελάτες των παρόχων ηλεκτρικού ρεύματος και όπως σημειώνεται ένας πιθανός τρόπος συνδιαλλαγής θα είναι είτε ανά κατηγορία είτε ανά προβλήτα εξυπηρέτησης, να συνεταιρίζονται συνιστώντας έναν χονδρέμπορο-πελάτη που αγοράζει μαζικά ηλεκτρική ενέργεια.

Οπως ενημερώνεται από ειδικούς συμβούλους ο Σύνδεσμος Επιχειρήσεων Επιβατηγού Ναυτιλίας (ΣΕΕΝ) το περιγραφόμενο σχήμα σωρευτικής εκπροσώπησης μπορεί να προκύψει από τα πλοία που σταθερά ελλιμενίζονται στον λιμένα (π.χ. πλοία ακτοπλοΐας), αλλά σε αυτό το εταιρικό σχήμα μπορεί να προσχωρεί και οποιοδήποτε πλοίο επισκέπτεται περιστασιακά το λιμάνι.

Πολλά ωστόσο θα εξαρτηθούν από τον ρόλο που θα έχει το λιμάνι στην προμήθεια ηλεκτρικού ρεύματος. Σε κάθε περίπτωση η ακτοπλοΐα ενδιαφέρεται να υπάρχει ανταγωνισμός στη αγορά και να μπορεί η κάθε εταιρεία να προμηθεύεται την ηλεκτρική ενέργεια με όρους ανταγωνιστικούς. Επισημαίνεται ότι η παροχή ηλεκτρικής ενέργειας από την πλευρά του λιμένα θεωρείται παροχή λιμενικής υπηρεσίας και στην οποία μπορεί να εμπλακούν πολλοί πάροχοι εκτός αν η λιμενική Αρχή μπορεί να τεκμηριώσει γιατί θέλει να υπάρχει περιορισμένος αριθμός (βλ. άρθρο 6 του Λιμενικού Κανονισμού 352/2017).

Η τεκμηρίωση από πλευράς λιμένα πρέπει να στηρίζεται σε μία σειρά από επιχειρήματα όπως ότι τίθενται θέματα ασφάλειας στην παροχή (διανομή) της ηλεκτρικής ενέργειας στο λιμάνι ή ότι τίθενται προβλήματα στενότητας χώρου κ.λπ., που όμως μάλλον δεν ισχύουν γενικά για το ηλεκτρικό ρεύμα.

Share:

Facebook
Twitter
WhatsApp
Email

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Χρονιά-ρεκόρ στην κρουαζιέρα για το λιμάνι του Ηρακλείου (pics)

Σχεδόν 300 κρουαζιερόπλοια αναμένονται φέτος στο λιμάνι του Ηρακλείου, το  οποίο χρόνο με τον χρόνο ανεβάζει ρυθμούς τόσο σε προσεγγίσεις πλοίων όσο και σε αριθμό επιβατών. Μόνο τυχαία δεν είναι τα σχέδια του ομίλου Grimaldi να εστιάσει στην κρουαζιέρα, ο οποίος ακόμα

Ρωσία: Θα επιδιώξει να παρακάμψει τις κυρώσεις της Ε.Ε. στις εταιρείες φυσικού αερίου

Η Ρωσία θα αναζητήσει τρόπους για να παρακάμψει τις παράνομες -όπως τις χαρακτηρίζει- κυρώσεις που επιβάλλει η Ευρωπαϊκή Ένωση επί των επιχειρήσεών της του υγροποιημένου φυσικού αερίου (LNG). Αυτό ανακοίνωσε σήμερα Σάββατο το Κρεμλίνο προσθέτοντας ότι τυχόν μέτρα θα έχουν αντίκτυπο στην ευρωπαϊκή βιομηχανία. Το επόμενο πακέτο

Κυβερνήτες ισπανικών πλοίων στον Δήμαρχο Χανίων

Συνάντηση με τρεις κυβερνήτες πολεμικών πλοίων της Ισπανίας, είχε στο γραφείο του στο Δημαρχείο Χανίων, ο Δήμαρχος, Παναγιώτης Σημανδηράκης. Ο κ. Σημανδηράκης υποδέχθηκε τον Πλοίαρχο, Α. Garcia Estevan, κυβερνήτη του αποβατικού πλοίου «LPD. GALICIA» και τους Αντιπλοιάρχους, S. Regil-Moreno, Κυβερνήτη της Φρεγάτας «BLAS DE LEZO» και J. Franco González-Cela, Κυβερνήτη της

Δημογραφικό: Πόσοι Έλληνες θα υπάρχουν έως το 2050

Ως μία ωρολογιακή βόμβα στα θεμέλια της Ελλάδας χαρακτηρίζεται το δημογραφικό, το οποίο βρίσκεται στην πρώτη θέση των μακροχρόνιων απειλών που αντιμετωπίζει η χώρα. Αποτελείται από αναρίθμητες διαστάσεις που επηρεάζουν τον οικονομικό και κοινωνικό ιστό, ωστόσο, οι ειδικοί υπογραμμίζουν ότι έπειτα

Μετάβαση στο περιεχόμενο