Λιμάνι Πειραιά: Το δικαστήριο έκρινε παράνομες και καταχρηστικές τις απεργίες

Οι επιχειρήσεις μέσω επιστολής της ΔΝΕ στον υπουργό Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής κρούουν τον κώδωνα του κινδύνου για τις επιπτώσεις σε βάρος του εισαγωγικού και εξαγωγικού εμπορίου

Παράνομες και καταχρηστικές έκρινε το δικαστήριο τις απεργιακές κινητοποιήσεις των εργαζομένων στο λιμάνι του Πειραιά που είχε προκηρύξει η Ένωση Εργαζομένων Διακίνησης Εμπορευματοκιβωτίων (ΕΝΕΔΕΠ) για σήμερα και αύριο.

Οι επιχειρήσεις –όπως αποκάλυψε το πρωί το newmoney– μέσω επιστολής της ΔΝΕ στον υπουργό Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής κρούουν τον κώδωνα του κινδύνου για τις επιπτώσεις σε βάρος του εισαγωγικού και εξαγωγικού εμπορίου.

Η ΣΕΠ-PCT (Piraeus Container Terminal) συνέταξε επιστολή με την οποία ενημέρωσε τις ναυτιλιακές εταιρείες για την εξέλιξη των κινητοποιήσεων.

Αιτία είναι οι διαπραγματεύσεις για τη νέα τριετή ΣΣΕ. Η ΕΝΕΔΕΠ απέρριψε την πρόταση της DPort Services.

Η Διεθνής Ναυτική Ένωση έστειλε αργά χθες τα ο βράδυ επιστολή στον υπουργό Ναυτιλίας Γιάννη Πλακιωτάκη με την οποία του ζητά να αναλάβει πρωτοβουλίες «εν μέσω αυτής της εξόχως κρίσιμης περιόδου».

Μηνάς Τσαμόπουλος

Λιμάνι Πειραιά: Το δικαστήριο έκρινε παράνομες και καταχρηστικές τις απεργίες

Share:

Facebook
Twitter
WhatsApp
Email

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Ασφαλιστικά ταμεία: Πώς «έχασαν» €18,5 δισ. – Η διαχρονική αδράνεια έφερε απώλειες

Μετατροπή-επιμέλεια κειμένου: «ΛΙΜΕΝΙΚΑ ΝΕΑ» «Κέρδη» που θα μπορούσαν να ξεπεράσουν ακόμη και τη μέση κρατική χρηματοδότηση για την πληρωμή των συντάξεων για έναν ολόκληρο χρόνο και να «αγγίξουν» τα €18,5 δισ., θα μπορούσαν να επιτύχουν τα ασφαλιστικά ταμεία και ο διάδοχος αυτών, ο ΕΦΚΑ,

Υπόκοσμος

Γιατί κρυβόμαστε πίσω από το δάχτυλό μας; Η κρίση της προηγούμενης δεκαετίας μπορεί να πέρασε. Μπορεί να επιστρέψαμε σε κάποιας μορφής κανονικότητα. Έφερε όμως και εγκατέστησε στο προσκήνιο της δημόσιας ζωής έναν υπόκοσμο. Έναν υπόκοσμο δεξιό κι αριστερό. Ο οποίος έχει μάθει να λύνει

ΣΚΥΡΟΣ: Έτοιμη για την «πράσινη» ακτοπλοΐα

Ήδη ο χρόνος μετράει αντίστροφα έως το 2030 με βάση τους ευρωπαϊκούς στόχους για μείωση των εκπομπών αερίων στο πλαίσιο της δέσμης «Fit for 55», αλλά και του EU ETS από το οποίο η ελληνική ακτοπλοΐα έχει εξαιρεθεί έως το

«Ατζέντα 2030» η απάντηση στη «Γαλάζια Πατρίδα»

Μετατροπή-επιμέλεια κειμένου: «ΛΙΜΕΝΙΚΑ ΝΕΑ» Ελλάδα και Τουρκία είναι καταδικασμένες από τη γεωγραφία να ζουν δίπλα η μία στην άλλη. Το πρόβλημα ξεκινά από το γεγονός πως το τουρκικό «βαθύ κράτος», είτε κεμαλικό είτε ισλαμικό είναι αυτό, ποτέ δεν αποδέχτηκε το

Μετάβαση στο περιεχόμενο