Χωρίς λεωφορεία και τρόλεϊ η Αθήνα λόγω 24ωρης απεργίας των εργαζομένων

Χωρίς λεωφορεία και τρόλεϊ σήμερα Τετάρτη (29/6/22) η Αθήνα, λόγω της 24ωρης απεργίας του Συνδικάτου Εργαζομένων του ΟΑΣΑ. Το σωματείο έχει προγραμματίσει στις 11 το πρωί, συγκέντρωση έξω από τα γραφεία του, ζητώντας να μην παραταθεί η σύμβαση του οργανισμού με τα ΚΤΕΛ, για ένα ακόμα έτος.

«Είναι αδιανόητο, χωρίς καμία ενημέρωση των εργαζομένων, να γίνεται «σχεδιασμός» του συγκοινωνιακού έργου με συνέχιση εκχώρησης των ΚΤΕΛ, γεγονός που κάθε άλλο παρά τον δημόσιο χαρακτήρα των Αστικών Συγκοινωνιών προάγει», αναφέρει η ανακοίνωση του Σωματείου.

Εν τω μεταξύ, τροπολογία τoυ υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών προβλέπει τη δυνατότητα παράτασης για ένα χρόνο των συμβάσεων υπεκμίσθωσης μεταξύ ΟΑΣΑ/ ΟΣΕΘ και των ΚΤΕΛ. Όπως αναφέρεται στην αιτιολογική έκθεση της σχετικής τροπολογίας του υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών, η οποία και συμπεριλαμβάνεται στο σχέδιο νόμου του υπουργείου Οικονομικών, «η προτεινόμενη ρύθμιση αποτελεί ένα αναγκαίο μέτρο για αντιμετώπιση διάδοσης και διασποράς νόσου του COVID-19 από τη χρήση των μέσων μαζικής μεταφοράς, μέσω της παράτασης της δυνατότητας ανάθεσης του συγκοινωνιακού έργου.

Ειδικότερα, καθώς δεν εξαλείφθηκε η πανδημία και εκτιμάται από τους ειδικούς επιστήμονες ότι θα συνεχίσει να υφίσταται, υπάρχει ανάγκη καλύτερης εξυπηρέτησης του επιβατικού κοινού και αποφυγής του συνωστισμού». Παράλληλα, επισημαίνεται ότι «με την ισχύουσα ρύθμιση περί ανάθεσης του συγκοινωνιακού έργου, δεν προβλέπεται δυνατότητα παράτασης των συμβάσεων ανάθεσης, με αποτέλεσμα να κινδυνεύει να διακοπεί το έργο. Τούτο, σε συνδυασμό με το γεγονός ότι οι δημόσιοι συγκοινωνιακοί φορείς σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη χρειάζονται ένα εύλογο χρονικό διάστημα για να αποκτήσουν τον αναγκαίο αριθμό σύγχρονων λεωφορείων και το απαραίτητο προσωπικό για την εκτέλεση του συνόλου του έργου που τους έχει ανατεθεί στην περιοχή ευθύνης τους».

Αναλυτικότερα, το άρθρο 1 αναφέρει τα εξής:

Συμβάσεις ανάθεσης συγκοινωνιακού έργου, καθώς και συμβάσεις υπεκμίσθωσης, που έχουν υπογραφεί έως έναρξη ισχύος του παρόντος μεταξύ του Οργανισμού Αστικών Συγκοινωνιών Αθηνών Α.Ε. (Ο.Α.Σ.Α. Α.Ε.) του Οργανισμού Συγκοινωνιακού Έργου Θεσσαλονίκης Α.Ε. (Ο.Σ.Ε.Θ. Α.Ε.) και των οικείων Κ.Τ.Ε.Λ. Α.Ε., κατ’ εφαρμογή της παρ. 3 του άρθρου 54 του ν. 4568/2018 (Α’ 178), δύνανται να παραταθούν έως και ένα (1) από λήξη τους.
Η παράταση των συμβάσεων ανάθεσης και των συμβάσεων υπεκμίσθωσης, κατ’ εφαρμογή του παρόντος, συνιστά τροποποίηση των υφισταμένων συμβάσεων ως προς αυτούς τους όρους και υπόκειται έγκριση του αρμοδίου οργάνου.

Χωρίς λεωφορεία και τρόλεϊ η Αθήνα λόγω 24ωρης απεργίας των εργαζομένων

Share:

Facebook
Twitter
WhatsApp
Email

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Τα «γεύματα αγάπης» στους Λιμενικούς και ο πονηρός πολιτευτής

Ιδιαίτερη αίσθηση προκάλεσε στην μεγάλη πλειοψηφία των  στελεχών του Λιμενικού Σώματος,  η πρωτοβουλία που ανέλαβε η πολιτική ηγεσία του Υπουργείου Ναυτιλίας για να εκφράσει το ενδιαφέρον της για τους υπηρετούντες στα νησιά του Ανατολικού Αιγαίου τις Άγιες Ημέρες του Πάσχα.

«Αντίδοτο» για τα Rafale εξακολουθεί να ψάχνει η Τουρκία: Ανοιχτό το ενδιαφέρον για Typhoon Eurofighter

*Του Κώστα Σαρικά Παρά την απόκτηση 40 καινούργιων μαχητικών F-16 Viper και την αναβάθμιση ακόμη 79 στην ίδια διαμόρφωση φαίνεται ότι τα Rafale της Πολεμικής μας Αεροπορίας εξακολουθούν να παραμένουν ο μεγάλος «πονοκέφαλος» της Άγκυρας. Πόσο μάλλον όταν η πολιτική και στρατιωτική

Επιχείρηση «ΑΣΠΙΔΕΣ»: «Δεν είναι αρκετά τα πλοία», προειδοποιεί ο Υποναύαρχος Γρυπάρης

Μετά την απόσυρση της γερμανικής φρεγάτας Hessen, η ευρωπαϊκή επιχείρηση «ΑΣΠΙΔΕΣ» (EUNAVFOR ASPIDES) στην Ερυθρά Θάλασσα θα δυσκολευτεί να φέρει εις πέρας τις αποστολές της. Σύμφωνα με όσα αναφέρει η γερμανική εφημερίδα «Spiegel», ο Έλληνας διοικητής της επιχείρησης, υποναύαρχος Βασίλειος Γρυπάρης ,

Η πολιτική οικονομία της δημογραφικής παρακμής

I. Δύο προσεγγίσεις για την σχέση δημογραφίας και ανάπτυξης Στην οικονομική φιλολογία η μελέτη των σχέσεων μεταξύ δημογραφίας και ανάπτυξης είναι περιορισμένη. Οι υφιστάμενες εργασίες δεν είναι πολλές και, πέραν από την κλασσική θεωρία του «δημογραφικού μερίσματος» (demographic dividend) έχουν

Μετάβαση στο περιεχόμενο