Ακρίβεια και ρεύμα «καίνε» την κυριαρχία της ΝΔ στη μεσαία τάξη

Το χθεσινό νέο μήνυμα του πρωθυπουργού Κ. Μητσοτάκη προς τους πολίτες για το power pass, κρίθηκε αναγκαίο, προκειμένου να μετριαστεί, κατά το δυνατόν, το κλίμα δυσαρέσκειας που έχει δημιουργηθεί στα social media από την ανάρτηση των ποσών της ενίσχυσης.

Δεν είναι τυχαίο ότι και ο ίδιος ο κ. Μητσοτάκης, στη δήλωσή του, αν και έκανε λόγο για ανακούφιση των πολιτών και για αποκατάσταση μιας αδικίες, παραδέχθηκε ότι θα ήθελε να είναι μεγαλύτερο το power pass.

Στο κυβερνητικό επιτελείο επικρατεί εύλογη αγωνία, καθώς, όπως εξηγούν κορυφαία στελέχη στο iEidiseis.gr, όσο η Ευρώπη δεν αποφασίζει να πάρει γενναία μέτρα στήριξης των κρατών μελών, ανάλογα με αυτή που ελήφθησαν για την πανδημία του κορονοϊού, η κυβέρνηση «κυνηγάει την ουρά της». Αναζητεί δημοσιονομικό χώρο για να αναγγείλει νέα μέτρα, και μέχρι να δοθούν, οι τιμές έχουν καταγράψει αλματώδη αύξηση.

Ανάλογη νευρικότητα επικρατεί και στην Κοινοβουλευτική Ομάδα του κόμματος, με τους βουλευτές να μεταφέρουν το κλίμα έντασης με το οποίο έρχονται αντιμέτωποι κατά τις επαφές με τους ψηφοφόρους τους.

Η ακρίβεια, κατά γενική εκτίμηση στο κυβερνητικό στρατόπεδο, αποτελεί τον υπ αριθμόν ένα κίνδυνο για την κυβερνητική πλειοψηφία. Δεν είναι τυχαίο ότι σε όλον τον σχεδιασμό που γίνεται, σε πρώτο πλάνο βρίσκεται η κοινωνική ατζέντα της κυβέρνησης. Τόσο στα παραδοσιακά ΜΜΕ όσο όμως και στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, στα οποία η ΝΔ ποντάρει πολλά, αφού θεωρεί ότι έπαιξαν σημαντικό ρόλο και στις εκλογές του 2019.

Μάλιστα, προ ολίγων ημερών, ο κ. Μητσοτάκης άλλαξε το φόντο στις σελίδες του στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, προκρίνοντας το μότο που θα είναι στην αιχμή της προεκλογικής καμπάνιας της ΝΔ «Δίπλα σε κάθε πολίτη».

Η επικοινωνιακή στρατηγική της ΝΔ τους επόμενους μήνες στοχεύει κυρίως στη λεγόμενη μεσαία (και μικρομεσαία, πλέον) τάξη, καθώς όπως προκύπτει από την ανάλυση όλων των δημοσκοπήσεων, είναι το εκλογικό κοινό που μπορεί να κάνει τη διαφορά για την κυβερνητική πλειοψηφία. Οπότε, όπως τονίζουν χαρακτηριστικά κυβερνητικά στελέχη, είναι απολύτως αναγκαίο να ανεβούν τα ποσοστά της ΝΔ στο συγκεκριμένο εκλογικό κοινό.

Η στρατηγική της ΝΔ στηρίζεται σε δύο άξονες: Αφενός στην ανάδειξη και επικοινωνία όλων των κυβερνητικών πολιτικών της λεγόμενης κοινωνικής ατζέντας –εξ ου και η πρόσφατη παρουσία του κ. Μητσοτάκη σε εκδήλωση για τις ίσες ευκαιρίες– και κυρίως στην ευθεία αντιπαράθεση με τον ΣΥΡΙΖΑ για τη συγκεκριμένη ατζέντα, την οποία η Κουμουνδούρου θεωρεί προνομιακή αλλά η ΝΔ εκτιμά ότι μπορεί να λειτουργήσει υπέρ της αύξησης της επιρροής της.

Παρ ότι το θέμα των πρόωρων εκλογών το φθινόπωρο έφυγε προσώρας από το πολιτικό προσκήνιο, ο κ. Μητσοτάκης προτίθεται όπως λένε οι συνεργάτες του, να συνεχίσει – με ολιγοήμερη διακοπή το 15αύγουστο – τις περιοδείες ανά την επικράτεια. Το ίδιο και τα μικτά κυβερνητικά και κομματικά κλιμάκια.

Γράφει η Έλλη Τριανταφύλλου

Ακρίβεια και ρεύμα «καίνε» την κυριαρχία της ΝΔ στη μεσαία τάξη

Share:

Facebook
Twitter
WhatsApp
Email

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

«Αντίδοτο» για τα Rafale εξακολουθεί να ψάχνει η Τουρκία: Ανοιχτό το ενδιαφέρον για Typhoon Eurofighter

*Του Κώστα Σαρικά Παρά την απόκτηση 40 καινούργιων μαχητικών F-16 Viper και την αναβάθμιση ακόμη 79 στην ίδια διαμόρφωση φαίνεται ότι τα Rafale της Πολεμικής μας Αεροπορίας εξακολουθούν να παραμένουν ο μεγάλος «πονοκέφαλος» της Άγκυρας. Πόσο μάλλον όταν η πολιτική και στρατιωτική

Επιχείρηση «ΑΣΠΙΔΕΣ»: «Δεν είναι αρκετά τα πλοία», προειδοποιεί ο Υποναύαρχος Γρυπάρης

Μετά την απόσυρση της γερμανικής φρεγάτας Hessen, η ευρωπαϊκή επιχείρηση «ΑΣΠΙΔΕΣ» (EUNAVFOR ASPIDES) στην Ερυθρά Θάλασσα θα δυσκολευτεί να φέρει εις πέρας τις αποστολές της. Σύμφωνα με όσα αναφέρει η γερμανική εφημερίδα «Spiegel», ο Έλληνας διοικητής της επιχείρησης, υποναύαρχος Βασίλειος Γρυπάρης ,

Η πολιτική οικονομία της δημογραφικής παρακμής

I. Δύο προσεγγίσεις για την σχέση δημογραφίας και ανάπτυξης Στην οικονομική φιλολογία η μελέτη των σχέσεων μεταξύ δημογραφίας και ανάπτυξης είναι περιορισμένη. Οι υφιστάμενες εργασίες δεν είναι πολλές και, πέραν από την κλασσική θεωρία του «δημογραφικού μερίσματος» (demographic dividend) έχουν

Τουρισμός: Οι δημοφιλείς πόλεις της Ευρώπης με τους περισσότερους πορτοφολάδες

Καθώς πλησιάζουμε όλο και πιο κοντά στο να κανονίσουμε τις καλοκαιρινές μας διακοπές, είναι δυστυχώς σημαντικό να θυμόμαστε ότι δεν είναι όλοι όσοι συναντάμε στα ταξίδια μας καλοπροαίρετοι. Μια νέα μελέτη της βρετανικής εταιρείας ταξιδιωτικής ασφάλισης QuoteZone ανέδειξε ότι πολλοί δημοφιλείς ευρωπαϊκοί προορισμοί αποτελούν…

Μετάβαση στο περιεχόμενο