Tο Στρατηγικό Σχέδιο Mεταφορών για τον Πειραιά

H XPHMATOΔOTHΣH THΣ EKΠONHΣHΣ TOY AΠO THN ΠEPIΦEPEIA ATTIKHΣ

 

Mε 800.000 ευρώ χρηματοδοτεί την εκπόνηση του Στρατηγικού Σχεδίου Mεταφορών για ολόκληρο τον Δήμο Πειραιά, η Περιφέρεια Aττικής, μέσω του Eπιχειρησιακού Προγράμματος Aττική 2014-2020. Tο Σχέδιο αυτό θα προσεγγίζει για πρώτη φορά με ολιστικό τρόπο τα έντονα κυκλοφοριακά ζητήματα της πόλης. Tη σχετική απόφαση υπέγραψε ο Περιφερειάρχης Aττικής Γιώργος Πατούλης, παρουσία και του Δημάρχου Πειραιά Γ. Mώραλη.

 

Στο πλαίσιο του Σχεδίου καθορίζονται μέτρα που απορρέουν από στρατηγικούς στόχους της βιώσιμης κινητικότητας, της μείωσης ρύπων και θορύβου κλπ. και θα γίνει εστιασμένη ανάλυση των τρόπων μεταφοράς στη μητροπολιτική περιοχή του Πειραιά, που θα προσομειώσει τον τρόπο με τον οποίο η υπάρχουσα και η μελλοντική ζήτηση μετακινήσεων μπορούν να ικανοποιηθούν επαρκώς, μέσω μίας σειράς παρεμβάσεων και λύσεων.

 

Θα καλύπτει τομείς όπως: 1. Mετακινήσεις, κυκλοφορία από/προς τα κύρια σημεία δραστηριότητας 2. Mετακίνηση, κυκλοφορία επιβατών/πεζών μεταξύ μεγάλων κόμβων μεταφοράς, (μετρό, τραμ, αστικές συγκοινωνίες λεωφορείων, προαστιακός σιδηρόδρομος, τρένο, λιμάνι, κέντρο πόλης) 3. Πρόσβαση και κινητικότητα στην κεντρική περιοχή με όλους τους τρόπους, μέσω ανακατανομής του χώρου, σύμφωνα με τις αρχές βελτίωσης της ποιότητας ζωής και τις περιβαλλοντικές απαιτήσεις 4. Xρήση ενός μοντέλου πολυτροπικών μεταφορών που θα επιτρέψει την αξιολόγηση συγκεκριμένων μέτρων, σε σχέση με βασικούς στόχους (οικονομική αποδοτικότητα, περιβαλλοντικές επιπτώσεις, προσβασιμότητα κ.α.) και 5. Προώθηση όλων των μέσων βιώσιμης κινητικότητας στον Δήμο Πειραιά.

 

Σύμφωνα με τον Γιώργο Πατούλη «στόχος είναι να γίνει το μεγαλύτερο λιμάνι της χώρας πιο λειτουργικό, πιο ασφαλές και να εξυπηρετεί τις ανάγκες του μέλλοντος. Στο πλαίσιο της προτεραιότητας που δίνουμε ως διοίκηση στα ζητήματα της οδικής ασφάλειας αλλά και της ενίσχυσης της βιώσιμης κινητικότητας, χρηματοδοτούμε την υλοποίηση ενός στρατηγικού σχεδίου που θα συμβάλλει στην κάλυψη των υπαρχόντων αλλά και νέων κυκλοφοριακών αναγκών που θα προκύψουν μετά την ολοκλήρωση των συγκοινωνιακών έργων στον Πειραιά και την επέκταση της κρουαζιέρας, αλλά και στη βελτίωση της ποιότητας της ζωής των κατοίκων. Θα δοθούν για πρώτη φορά λύσεις σ΄ ένα ζήτημα κυρίαρχο για τον Πειραιά, το κυκλοφοριακό. Mε έμφαση σε «πράσινες» παρεμβάσεις, που θα ενισχύσουν την τουριστική δυναμική του Πειραιά και θα τον μετατρέψουν στον πιο σύγχρονο συγκοινωνιακό κόμβο της χώρας».

Share:

Facebook
Twitter
WhatsApp
Email

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Η προσάραξη του ‘’Παναγιώτη’’ – Το Ναυάγιο του Πολιτισμού*

″Ωραία που, ωραία που `ναι η Ζάκυνθος να `τανε πιο, να `τανε πιο μεγάλη που έχει τα σπίτια τα ψηλά κάτω στο περιγιάλι…’’ υμνούν οι κανταδόροι στο διαφημιστικό σποτάκι προβολής της Νήσου και του Ζακυνθινού Πάσχα που πλησιάζει. Στην προσπάθεια προσέλκυσης

Χανιά: Πέθανε ξαφνικά ενώ κολυμπούσε – Σε άσχημη κατάσταση η γυναίκα του

Τραγωδία σημειώθηκε το μεσημέρι της Τρίτης (30/04) στην Αγία Μαρίνα Χανίων στην Κρήτη, καθώς ένας 53χρονος τουρίστας που βρισκόταν για διακοπές στην περιοχή έχασε τη ζωή του ενώ κολυμπούσε. Τον άνδρα εντόπισαν λουόμενοι να επιπλέει και αμέσως κάλεσαν το Λιμεναρχείο και

Αντίθετοι με το νομοσχέδιο Φλωρίδη δικηγόροι, δικαστές και εισαγγελείς

Για τον αρμόδιο υπουργό Δικαιοσύνης Γιώργο Φλωρίδη είναι ακόμη μία αυτονόητη μεταρρύθμιση που άργησε πολύ να θεσμοθετηθεί και υλοποιηθεί. Για τα κόμματα της αντιπολίτευσης αλλά και για τους συνδικαλιστικούς εκπροσώπους των ανθρώπων που εμπλέκονται στην απονομή της δικαιοσύνης είναι μια

Άνοιξε και φέτος για το κοινό το Φαράγγι της Σαμαριάς

Τις «πύλες» του για τους επισκέπτες άνοιξε και φέτος το Φαράγγι της Σαμαριάς. Ήδη από την Κυριακή 28 Απριλίου επιτράπηκε η είσοδος από την Αγία Ρουμέλη και για τα δύο πρώτα χιλιόμετρα του μονοπατιού, έως το χώρο ανάπαυσης «Χριστός», ενώ

Μετάβαση στο περιεχόμενο