Τα καπρίτσια του νέου π.δ. μεταθέσεων

Σύμφωνα με τις μεταθέσεις των Συμβουλίων έτους 2022 που κοινοποιήθηκαν στους ενδιαφερόμενους, είναι φως φανάρι, ότι το νέο π.δ. μάλλον μας βγαίνει λίγο βιτσιόζικο.

Είναι να μην το εφαρμόσεις.

Γιατί αν το εφαρμόσεις, τότε κλάφτα Χαράλαμπε.

Εκτός και αν το εφαρμόζεις κατά γράμμα  με σκοπό εκπαιδευτικό, προκειμένου να ατσαλώσεις τα νεύρα, την επιμονή και το φρόνημα των στελεχών, ώστε να αντέξουν στα δύσκολα που μπορεί να προκύψουν στο μέλλον.

Προφανώς  έτσι να εξηγούνται κάποιες μεταθέσεις, που ομολογουμένως χρειάζονται γερά κότσια για να αποφασισθούν, όπως αυτές αναφέρονται στον παρακάτω πίνακα:

Υπηρεσία που υπηρετεί σήμερα το στέλεχος Τόπος προτίμησης Απόφαση Συμβουλίων
Λ/Χ Σύμης (από 2015) Κ.Λ. Βόλου Κ.Λ. Κέρκυρας
Λ/Χ Σύμης (από 2015) Κ.Λ. Θεσσαλονίκης Κ.Λ. Χανίων/Παλιόχωρας
Λ/Σ Κάσσου (από 2015) Λ/Χ Σητείας Λ/Χ Ιτέας
Λ/Σ Νισύρου (από 2015) Λ/Χ Μεσολογγίου Κ.Λ. Χανίων
Λ/Χ Μύρινας (από 2010) ΑΕΝ Μακεδονίας Κ.Λ. Ηγουμενίτσας
Κ.Λ. Μυτιλήνης (από 2017) Κ.Λ. Θεσσαλονίκης Λ/Σ Σαγιάδας
ΠΑΘ Λ/Σ Σαγιάδας Λ/Χ Λευκάδας
Λ/Σ Οθωνών Κ.Λ. Θεσσαλονίκης Λ/Σ Σαγιάδας
Κ.Λ. Πειραιά Λ/Χ Ιτέας Κ.Λ. Θεσσαλονίκης
Κ.Λ. Ραφήνας Κ.Λ. Πάτρας Κ.Λ. Αλεξανδρούπολης

 

Να μην σχολιάσουμε τον παραπάνω  πίνακα, στον οποίο βέβαια αναφέρονται ελάχιστα παραδείγματα αλλά ενδεικτικά των αποφάσεων των Συμβουλίων.

Με τι καρδιά και με τι ψυχή άραγε αποφασίστηκε από τα μέλη του  Συμβουλίου  Μεταθέσεων, Αξιωματικός που εισέρχεται στο τελευταίο έτος πριν την αποστρατεία  του να μετατεθεί  από τον Πειραιά στην Θεσσαλονίκη, ενώ  ο τόπος προτίμησης είναι το Λ/Χ Ιτέας;

Και ας μην προτρέξουν και μας πουν οι συνδικαλιστές, ότι αποτελούσε έναν από τους 8 τόπους επιλογής του.

ΑΝΑΓΚΑΣΤΗΚΕ ο συγκεκριμένος,  όπως και όλοι οι έχοντες τα ίδια χρόνια υπηρεσίας, να δηλώσει 8 επιλογές στα γεράματά του, τις οποίες ουδέποτε  επιθυμούσε.

Και στο κάτω -κάτω γιατί επιλέχθηκε αυτό το στέλεχος ενώ υπάρχει η διάταξη ( άρθρο 9 παρ. 3 εδαφ. γ.) που επιτρέπει την παραμονή ενός  στελέχους στον τόπο προτίμησης εφόσον έχει 25 έτη τουλάχιστον πραγματικής Υπηρεσίας;

Δεν υπήρχαν  άλλα στελέχη με λιγότερα έτη Υπηρεσίας, που είχαν συμπληρώσει τον μέγιστο χρόνο παραμονής στον τόπο επιλογής τους, για να επιλεγούν για αυτήν την μετάθεση; Και αυτές οι αποφάσεις για 313 Αξιωματικούς να παραμείνουν στην θέση τους ενώ είχαν συμπληρώσει τον μέγιστο χρόνο παραμονής στην Υπηρεσία που υπηρετούν;

Είναι δυνατόν να υπάρχει στέλεχος που επιθυμεί να τοποθετηθεί π.χ. στον Λ/Σ Σαγιάδας και να επιλέγονται άλλα στελέχη από άλλες ακριτικές περιοχές (Οθωνούς, Λέσβο) για την θέση αυτή;

Γιατί δεν αφήναν στην ησυχία τους τα στελέχη, μέχρις ότου  θα ήταν δυνατόν να τους μεταθέσουν στον τόπο επιλογής τους ή τουλάχιστον σχετικά κοντά σε αυτόν;

Και το θέμα δεν είναι μόνο τι κάνει η εκάστοτε Διοίκηση. Αυτή την δουλειά της κάνει.

Το θέμα είναι τι κάνουν οι συνδικαλιστές που μετέχουν στα Συμβούλια και συναποφασίζουν…

Τι κάνουν αυτοί, που ήταν υπέρμαχοι και συν-συντάξαντες τις διατάξεις αυτού του «καλύτερου» π.δ. μεταθέσεων.

Αυτά, ας τα βλέπουν και οι της ιεραρχίας αξιωματικοί και ιδιαίτερα αυτοί που δεν έχουν το  σθένος και το κουράγιο να πουν όχι στην προώθηση διατάξεων, που βλάπτουν το Σώμα και απαξιώνουν  τα στελέχη του.

Ας μας πουν ποιο το ηθικό του στελέχους που μετατίθεται από το ακριτικό μέρος των Ανατολικών συνόρων της χώρας σε ένα άλλο ακριτικό μέρος Δυτικά της χώρας..

Άντε και του χρόνου μία από τα ίδια.

 

ΛΙΜΕΝΙΚΑ ΝΕΑ

Share:

Facebook
Twitter
WhatsApp
Email

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Καιρός: Η πρόβλεψη ανά ημέρα και περιοχή έως και την Κυριακή του Πάσχα

Παρόμοιο με τη Μεγάλη Τετάρτη θα είναι το σκηνικό του καιρού και τη Μεγάλη Πέμπτη με πρόσκαιρες νεφώσεις και βροχές.   Αίθριος θα είναι όμως ο καιρός τη Μεγάλη Παρσκευή, με τη θερμοκρασία να σημειώνει άνοδο από το απόγευμα. Το

ΟΛΗ: Αύξηση 30% στην επιβατική κίνηση το α΄τετράμηνο

Ανοδικά κινείται η δραστηριότητα του Λιμανιού του Ηρακλείου, όσον αφορά την κρουαζιέρα. Αυτή η άνοδος οφείλεται στο γεγονός ότι επιλέγεται περισσότερο ως προορισμός από τις μεγαλύτερες εταιρείες κρουαζιερόπλοιων, αλλά επίσης και στο ότι πρόκειται για μία ταχύτατα αναπτυσσόμενη αγορά για

Υπ. Ναυτιλίας: Έτσι θα μεταφέρονται ηλεκτρικά και plug-in υβριδικά οχήματα με πλοία

Με γνώμονα την ασφάλεια της ναυσιπλοΐας και την ασφαλή διακίνηση των επιβατών, το Υπουργείο Ναυτιλίας & Νησιωτικής Πολιτικής εξέδωσε κατευθυντήριες οδηγίες (14/11/2023 & 16/4/2024) προς τις ακτοπλοϊκές εταιρείες, για τη μεταφορά οχημάτων εναλλακτικών καυσίμων (AFVs) με τα πλοία της ακτοπλοΐας, με σκοπό

Τραυματισμός 33χρονου από έλικα σκάφους στο Φαληράκι

Τις μεσημβρινές ώρες χθες, ενημερώθηκε η Λιμενική Αρχή της Ρόδου από ιδιοκτήτη θαλασσίων μέσων αναψυχής, για περιστατικό τραυματισμού 33χρονου αλλοδαπού, στη θαλάσσια περιοχή ¨ΦΑΛΗΡΑΚΙ¨ της Ρόδου. Συγκεκριμένα, κατά τη διενέργεια έλξης θαλάσσιων δαχτυλιδιών από ταχύπλοο σκάφος, ο 33χρονος τραυματίστηκε στο

Μετάβαση στο περιεχόμενο