Έρχονται νέα αεροσκάφη θαλάσσιας επιτήρησης για το Λιμενικό Σώμα – Ελληνικής Ακτοφυλακής (φωτογραφίες)

Τα αεροσκάφη θα αφιχθούν για πτητικές δοκιμές (demo flights) αποκλειστικά και μόνο για το Λιμενικό  Σώμα.

Από την Δευτέρα 7/11/2022 έως και την 09/11/2022 θα εκτελεστούν πτητικές δοκιμές των αεροσκαφών επιτήρησης θαλάσσιας περιοχής,  τύπου DEHAVILLAND GUARDIAN 400 και DIAMOND DA62MPP.

Σύμφωνα με τις εταιρείες DEHAVILLAND και DIAMOND  είναι η πρώτη φορά που γίνεται στην Ελλάδα επ’ ωφελεία του ΛΣ τέτοια επίδειξη δείγμα του πόσο πολύ εκτιμούν το μεγάλο και δύσκολο έργο που επιτελεί το ΛΣ αλλά και της ιδιαίτερης παγκόσμιας συγκυρίας που απαιτεί λύσεις με γνώμονα την βέλτιστη σχέση ποιότητας και κόστους λειτουργίας.

Η εκτέλεση των πτήσεων θα γίνει από το α/δ Μεγάρων (LGMG)

Τα αεροσκάφη μπορούν να φέρουν διάφορους αισθητήρες επιτήρησης θαλάσσιας περιοχής σύμφωνα με τις εκάστοτε ανάγκες του Λιμενικού Σώματος συμπεριλαμβανομένου Η/Ο σύστημα HD ημέρας και νύκτας, ραντάρ, mission software και console , AIS και να εκτελούν εκτεταμένες (πολύωρες) πτήσεις επιτήρησης ημέρα και νύκτα με χαμηλό κόστος κτήσης , πτήσης αλλά και συντήρησης.

Τα αεροσκάφη διαθέτουν εν συνεχεία υποστήριξη στην Ελλάδα, και μπορούν να καταστούν επιχειρησιακά άμεσα εντός 2 μηνών από την παραλαβή τους. Η εκπαίδευση των χειριστών του ΛΣ είναι ελάχιστη. Επίσης μπορούν να επιχειρούν από οποιοδήποτε αεροδρόμιο των νησιών του Αιγαίου σε καθεστώς 24/7. Το χαμηλό κόστος κτήσης και συντήρησης σε σχέση με τις επιχειρησιακές ικανότητες τους τα καθιστούν

Τα αεροσκάφη μπορούν να παραδίδονται εντός 12μηνου.

Τεχνικά Χαρακτηριστικά

GUARDIAN 400  

Κινητήρες : 2x Pratt & Whitney Canada Corp. PT6A-34 single stage free-turbine engines.

Μήκος : 16μ

Άνοιγμα πτερύγων : 19,81 μ

Πλήρωμα : 2x cockpit , 1x observer station , 2x χειριστές αισθητήρων (5 άτομα ή περισσότερα αναλόγως διαμόρφωσης)

Βάρος κενό : 3.221 kg

Μέγιστο βάρος απογειώσεως : 5.700 (6.350) kg

Μέγιστη ταχύτητα : (10,000 ft, MCP) 337 km/h TAS (182kts)

Ελάχιστη Επιχειρησιακή ταχύτητα : 140 km/h IAS

Κατανάλωση σε κατάσταση loitering – επιτήρησης  :  212 lt/hr (468lbs/hr)

Μέγιστος χρόνος πτήσης : 8,76 hours

Τυπικός Χρόνος επιτήρησης με reserve 100nm : 7 hours

Χρόνος επιτήρησης με εφεδρική δεξαμενή : 12.58 hours

Εμβέλεια επιτήρησης (στα 5.000ft)  : 1.796km (970nm)

Μέγιστη εμβέλεια (10.000ft) : 2.037km (1100nm)  έως 2.407km (1300nm)

Απόσταση απογείωσης : 366 μ

Απόσταση Προσγείωσης : 320 μ

Service Ceiling : 7.620 m

 

DIAMOND DA62MPP

Κινητήρες : 2x AUSTRO ENGINE AE330 (180 hp, turbo charged)

Μήκος : 9,19μ

Άνοιγμα πτερύγων : 14,55μ

Πλήρωμα : 1+2

Βάρος κενό : 1590kg

Μέγιστο βάρος απογειώσεως : 2300kg

Μέγιστη ταχύτητα : (14,000 ft, MCP) 356 km/h TAS

Ελάχιστη Επιχειρησιακή ταχύτητα : 140 km/h IAS

Κατανάλωση σε κατάσταση loitering – επιτήρησης  :  28 lt/hr

Μέγιστος χρόνος πτήσης : 11.7 hours

Τυπικός Χρόνος επιτήρησης : 6 – 8 hours

Εμβέλεια 50% power in14,000 ft (standard tank / incl.auxiliary tank) : 1356 km / 2,341 km

Απόσταση απογείωσης : 480μ

Απόσταση Προσγείωσης : 441μ

Service Ceiling : 6.096m

Φωτογραφικό υλικό  GUARDIAN 400

Φωτογραφικό υλικό DIAMOND DA62MPP

Share:

Facebook
Twitter
WhatsApp
Email

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Τι «κρύβεται» πίσω από την αντίδραση της κυβέρνησης για τα ηλεκτρικά και τα πλοία

Η σύσταση του Υπουργείου, δηλαδή της κυβέρνησης να μην εισέρχονται εντός πλοίου ηλεκτρικά οχήματα, με φόρτιση άνω του 40% της συνολικής χωρητικότητας – αυτονομίας, σίγουρα δεν ήταν τυχαία. Η ένστασή μας ήταν ότι το Υπουργείο έπρεπε να λάβει απόφαση και όχι να δώσει το

Στη Σούδα ένα από τα μεγαλύτερα κρουαζιερόπλοια του κόσμου

Το πλοίο μπορεί να φιλοξενήσει 4.198 επιβάτες σε δίκλινα δωμάτια μέχρι τη μέγιστη χωρητικότητα των 5.510 επιβατών, καθώς και 1.663 άτομα πλήρωμα. Στη Σούδα κατέπλευσε νωρίς το πρωί της Τρίτης (07/05) ένα από τα μεγαλύτερα κρουαζιερόπλοια του κόσμου το “Odyssey

Ηράκλειο: Ταλαιπωρία για 532 επιβάτες του POWER JET, μετά από βλάβη

Απαγορεύτηκε ο απόπλους στο επιβατηγό – οχηματαγωγό “POWER JET”, σημαίας Κύπρου, το πρωί της Τρίτης του Πάσχα, καθώς διαπιστώθηκε αδυναμία εκκίνησης των δεξιών κύριων μηχανών, σύμφωνα με ανακοίνωση του Υπουργείου Ναυτιλίας. Από Κεντρικό Λιμεναρχείο Ηρακλείου, αρχικά, απαγορεύτηκε ο απόπλους, ενώ

Επενδυτικό σχέδιο εκατομμυρίων στο λιμάνι του Ηρακλείου

«Στο Ηράκλειο έχουμε ένα επενδυτικό σχέδιο πολλών δεκάδων εκατομμυρίων ευρώ, θέλουμε να αναπτύξουμε τον τερματικό σταθμό κρουαζιέρας, να φτιάξουμε ένα μεγάλο ξενοδοχείο, να εστιάσουμε στα φωτοβολταϊκά και την αιολική ενέργεια», αποκάλυψε ο Εμανουέλε Γκριμάλντι σε συνέντευξη που παραχώρησε σε ιταλική

Μετάβαση στο περιεχόμενο