Υπάρχει ή δεν υπάρχει Λιμενικό Ταμείο για την Άνδρο; Υπάρχουν ή δεν υπάρχουν αυτοί που μας εκπροσωπούν;

Πόσα χρόνια έχουν να γίνουν κάποια έργα στο λιμάνι του Γαυρίου; Σύμφωνα με τον πρώην λιμενάρχη Γ. Τρανάκο πάνω από 10ετία! Υπάρχει ή δεν υπάρχει λιμενικό ταμείο για την Άνδρο; Κι αν υπάρχει γιατί δεν υπάρχουν οι περισσότεροι από αυτούς που μάς εκπροσωπούν; Ερωτήματα με αναφορά ένα την χθεσινή απίστευτη συνεδρίαση που για μια ακόμα φορά κατέληξε στο πουθενά. Αλήθεια τι θα γίνει την επόμενη χρονιά με το Γαύριο; (Φωτ. Εν Άνδρω).Τελικά το Λιμενικό Ταμείο Τήνου-Άνδρου λειτουργεί σύμφωνα με τον τίτλο του ή είναι μόνο Λιμενικό Ταμείο Τήνου. Γιατί Λιμενικό Ταμείο για την Άνδρο εδώ και πολύ καιρό δεν υπάρχει. Κι αν υπάρχει δεν λειτουργεί. Κι αν λειτουργεί υπάρχουν ή δεν υπάρχουν σε αυτό αυτοί που εκπροσωπούν την Άνδρο. Γιατί στη χτεσινή συνεδρίαση ήταν παρόντες μόνο δύο από τους πέντε που έχει διορίσει ο δήμαρχος Άνδρου. Απλως να σημειώσουμε πως τα τελευταία χρόνια δεν έχει υπάρξει ούτε μία μελέτη και εκτέλεση έργου ή έστω υποτυπώδη παρέμβαση για τα τέσσερα λιμάνια της Άνδρου, Γαύριο, Μπατσί, Χώρας, Κορθίου.Μάλιστα η κατάσταση στα τελευταία δύο χρόνια πλέον είναι σχεδόν τραγική. Καταστάσεις τις οποίες η Λιμενική Αρχή Άνδρου εδώ και πολύ καιρό έχει καταγράψει και αναφέρει εγγράφως στους αρμόδιους αλλά χωρίς καμία ανταπόκριση (ούτε καν έκανε στον “κόπο” να απαντήσει το Δημοτικό Λιμενικό Ταμείο αν σχεδιάζει ή πρόκειται να κάνει κάτι).Κακή κατάσταση των κρηπιδωμάτων, σε βαθμό υψηλής επικινδυνότητας για επιβάτες, επισκέπτες και πλοία, έλλειψη φωτισμού και φανών ναυσιπλοΐας, ανοικτές καλωδιώσεις, είναι μερικές από τις υφιστάμενες ελλείψεις. Αν σε αυτές προστεθούν και η άμεση ανάγκη για έργα εκβάθυνσης και αποκατάστασης υποσκαφών των κρηπιδωμάτων που παραμένουν χωρίς συντήρηση εδώ και πολλά χρόνια, είναι κατανοητό ότι το νησί της Άνδρου κινδυνεύει να μείνει πίσω σε θέματα υποδομών και να δυσκολευτεί να ανταποκριθεί στην αυξημένη τουριστική κίνηση και επισκεψιμότητα τον επόμενο χρόνο.Τα προβλήματα φάνηκαν ιδιαίτερα κατά τη φετινή χρονιά, χωρίς όμως το Δημοτικό Λιμενικό Ταμείο, ο Πρόεδρός του και όσοι το συγκροτούν να κατανοήσουν τα ανωτέρω προβλήματα και να κάνουν κάτι. Η χθεσινή συνεδρίαση του Λιμενικού Ταμείου ήταν και πάλι άκαρπη ως προς τις παραπάνω παρεμβάσεις που αφορούν την Άνδρο.Όσο και να προσπάθησε ο Λιμενάρχης της Άνδρου να επαναφέρει τα θέματα αυτά ζητώντας απαντήσεις και πράξεις κανείς δεν έδωσε σημασία. Μάλιστα από τα πέντε τακτικά μέλη του Δήμου της Άνδρου μόνο δύο μέλη προσήλθαν μόνο στο συμβούλιο. Οι υπόλοιποι είναι “παρόντες” μόνο στα ψηφοδέλτια.Και εκεί που η πλειοψηφία είναι υπέρ της Άνδρου και οι αποφάσεις θα μπορούσαν να κινούνται προς θετική κατεύθυνση για το νησί, στο τέλος βρέθηκε ο Λιμενάρχης μόνος να προσπαθεί ματαίως να ζητά απαντήσεις για τα προβλήματα στα λιμάνια της Άνδρου. Να ζητά κυκλοφοριακής και συγκοινωνιακή μελέτης για το Γαύριο. Για την ασφαλή αποθήκευση και προστασία του αντιρρυπαντικού εξοπλισμού του λιμένα Γαυρίου εν όψει και της επικείμενης χειμερινής περιόδου και για υποστήριξη του Ταμείου σε μια ολιγοδάπανη συντήρηση του πλωτού του Λιμεναρχείου.Και όχι μόνο δεν δίνονται απαντήσεις αλλά και προκλητικά το Λιμενικό Ταμείο της Τήνου και ο υπάλληλος του να αρνούνται να ακούσουν οτιδήποτε και στο τέλος ο Πρόεδρος του Λιμενικού Ταμείου και Δήμαρχος Τήνου να φεύγει σαν λαγός (αφού πρώτα πήρε αυτά που ήθελε για την Τήνο, γιατί να ακούσει την Άνδρο;). Κύριε δήμαρχε Άνδρου που έχετε την ευθλυνη τα ξέρετε όλα αυτά;ΕΡΩΤΗΜΑΤΑ: Γιατί η συμμετοχή του Δήμου Άνδρου στο τόσο σημαντικό για το νησί φορέα που ονομάζεται Δημοτικό Λιμενικό Ταμείο Τήνου-Άνδρου είναι σχεδόν ανύπαρκτη; Γιατί για το νησί δεν προχωρούν ποτέ εδώ και χρόνια μελέτες και μεγάλα έργα για τα λιμάνια του νησιού; Ποιοι ευθύνονται για αυτό; Γιατί κάθε συνεδρίαση του Λιμενικού Ταμείου δεν οδηγεί πουθενά για την Άνδρο; Γιατί η Άνδρος έχει επιδοθεί μόνο στον αγώνα να διαχωριστεί το Λιμενικό Ταμείο αλλά σε όλη αυτή τη διαδικασία έχουν παύσει τα πάντα για τα λιμάνια; Ποιες ενέργειες γίνονται ώστε τα μέλη που απουσιάζουν να αντικαθίστανται από τα αναπληρωματικά τους και ποιες είναι οι πραγματικές προτάσεις της Άνδρου για την υφιστάμενη κατάσταση στις λιμενικές υποδομές κυρίως του Γαυρίου, της Χώρας και του Κορθίου; «ΕΝ ΑΝΔΡΩ»

Share:

Facebook
Twitter
WhatsApp
Email

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Τραυματισμός 33χρονου από έλικα σκάφους στο Φαληράκι

Τις μεσημβρινές ώρες χθες, ενημερώθηκε η Λιμενική Αρχή της Ρόδου από ιδιοκτήτη θαλασσίων μέσων αναψυχής, για περιστατικό τραυματισμού 33χρονου αλλοδαπού, στη θαλάσσια περιοχή ¨ΦΑΛΗΡΑΚΙ¨ της Ρόδου. Συγκεκριμένα, κατά τη διενέργεια έλξης θαλάσσιων δαχτυλιδιών από ταχύπλοο σκάφος, ο 33χρονος τραυματίστηκε στο

Κύρωση πινάκων επανάκρισης, διοικητικής αποκατάστασης και προαγωγής Ανώτερων Αξιωματικών Λιμενικού Σώματος – Ελληνικής Ακτοφυλακής

Με το Προεδρικό διάταγμα, που εκδόθηκε στην Αθήνα την 15 Απριλίου 2024 μετά από πρόταση του Υπουργού Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής, σύμφωνα με τις διατάξεις της παρ. 1 του άρθρου 74 του Κώδικα του Προσωπικού Λιμενικού Σώματος (ν. 3079/2002, Α’

Πλοία «στόχοι» ή πλοία «φρούρια»; Τα διδάγματα του πολέμου στην Ερυθρά Θάλασσα και το μέλλον του Στόλου

*Του Κώστα Σαρικά Χωρίς αμφιβολία η παρουσία της ελληνικής φρεγάτας «ΥΔΡΑ» στην Ερυθρά Θάλασσα και στον Κόλπο του Άντεν στο πλαίσιο της Ευρωπαϊκής Επιχείρησης «ASPIDES» λαμβάνει έως τώρα θετικό πρόσημο. Το πλοίο εκτελεί στο ακέραιο την αποστολή του συνοδεύοντας και προστατεύοντας εμπορικά

ΕΑΑΣ/ Ενημέρωση Μελών ΕΑΑΣ για τις Εξελίξεις στο ΜΤΣ

Ενημερώνουμε τα μέλη μας για τα παρακάτω γεγονότα, που έχουν λάβει χώρα από 12 Μαρ μέχρι 30 Απρ 24, σχετικά με τη σχεδιαζόμενη, χωρίς αντάλλαγμα αρπαγή της περιουσίας του Μετοχικού Ταμείου Στρατού (ΜΤΣ), επ΄ωφελεία μιας εποπτευόμενης από το ΥΠΕΘΑ, Ανώνυμης

Μετάβαση στο περιεχόμενο