«Άνθηση» των startups στη ναυτιλία

Σημαντική ανάπτυξη καταγράφουν οι νεοφυείς επιχειρήσεις που δραστηριοποιούνται στον ευρύτερο κλάδο της ναυτιλίας, σύμφωνα με μελέτη της Wilson Sons, της μεγαλύτερης διαχειρίστριας εταιρείας λιμένων και εφοδιαστικών αλυσίδων στη Βραζιλία.

Σύμφωνα με τα ευρήματα της μελέτης, καταγράφονται 528 νεοφυείς εταιρείες σε 45 χώρες σε πέντε ηπείρους. Οι ΗΠΑ βρίσκονται στην κορυφή με 81 startups, ενώ ακολουθεί το Ισραήλ με 67. Η Βραζιλία καταλαμβάνει την όγδοη θέση με 22 νεοφυείς εταιρείες, ακολουθούμενη από τη Γαλλία (19), την Ισπανία (17) και τη Νορβηγία (12).

Οι περισσότερες από αυτές τις εταιρείες (155) προσφέρουν λύσεις διαχείρισης και παρακολούθησης του στόλου, ενώ 147 δραστηριοποιούνται στις ναυλώσεις και στο εμπόριο. Εξήντα τέσσερις νεοφυείς επιχειρήσεις είναι διαχειρίστριες λιμένων και τερματικών, 50 δραστηριοποιούνται στην κυβερνοασφάλεια και στη βιωσιμότητα και 18 στις ναυπηγήσεις και στις επισκευές πλοίων. Ενενήντα τρεις, επίσης, παρέχουν εξειδικευμένες υπηρεσίες. Η μελέτη καταδεικνύει ότι οι εταιρείες τεχνολογίας αναπτύσσουν λύσεις τεχνητής νοημοσύνης, Big Data, IoT κ.ά.

«Άνθηση» των startups στη ναυτιλία | Ναυτικά Χρονικά

Share:

Facebook
Twitter
WhatsApp
Email

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Ασφαλιστικά ταμεία: Πώς «έχασαν» €18,5 δισ. – Η διαχρονική αδράνεια έφερε απώλειες

Μετατροπή-επιμέλεια κειμένου: «ΛΙΜΕΝΙΚΑ ΝΕΑ» «Κέρδη» που θα μπορούσαν να ξεπεράσουν ακόμη και τη μέση κρατική χρηματοδότηση για την πληρωμή των συντάξεων για έναν ολόκληρο χρόνο και να «αγγίξουν» τα €18,5 δισ., θα μπορούσαν να επιτύχουν τα ασφαλιστικά ταμεία και ο διάδοχος αυτών, ο ΕΦΚΑ,

Υπόκοσμος

Γιατί κρυβόμαστε πίσω από το δάχτυλό μας; Η κρίση της προηγούμενης δεκαετίας μπορεί να πέρασε. Μπορεί να επιστρέψαμε σε κάποιας μορφής κανονικότητα. Έφερε όμως και εγκατέστησε στο προσκήνιο της δημόσιας ζωής έναν υπόκοσμο. Έναν υπόκοσμο δεξιό κι αριστερό. Ο οποίος έχει μάθει να λύνει

ΣΚΥΡΟΣ: Έτοιμη για την «πράσινη» ακτοπλοΐα

Ήδη ο χρόνος μετράει αντίστροφα έως το 2030 με βάση τους ευρωπαϊκούς στόχους για μείωση των εκπομπών αερίων στο πλαίσιο της δέσμης «Fit for 55», αλλά και του EU ETS από το οποίο η ελληνική ακτοπλοΐα έχει εξαιρεθεί έως το

«Ατζέντα 2030» η απάντηση στη «Γαλάζια Πατρίδα»

Μετατροπή-επιμέλεια κειμένου: «ΛΙΜΕΝΙΚΑ ΝΕΑ» Ελλάδα και Τουρκία είναι καταδικασμένες από τη γεωγραφία να ζουν δίπλα η μία στην άλλη. Το πρόβλημα ξεκινά από το γεγονός πως το τουρκικό «βαθύ κράτος», είτε κεμαλικό είτε ισλαμικό είναι αυτό, ποτέ δεν αποδέχτηκε το

Μετάβαση στο περιεχόμενο