Αλεξανδρούπολη: Προς αναβάθμιση το λιμάνι – Σχέδια για εγκατάσταση γερανού χύδην φορτίων

Ειδικό γερανό, που θα έχει τη δυνατότητα διαχείρισης μέχρι και 1.000 τόνων χύδην φορτίου ανά ώρα, σχεδιάζει να προμηθευτεί -με χρηματοδότηση από το ΕΣΠΑ και ίδιους πόρους- ο Οργανισμός Λιμένος Αλεξανδρούπολης (ΟΛΑ), προκειμένου να αναβαθμίσει τις δυνατότητές του στο συγκεκριμένο πεδίο, ανοίγοντας -μεταξύ άλλων- τον δρόμο και για τη διαχείριση μεγάλων ποσοτήτων σιτηρών από την Ουκρανία, όπως επισήμανε, μιλώντας στο ΑΠΕ-ΜΠΕ, ο διευθύνων σύμβουλος του ΟΛΑ Κωνσταντίνος Χατζηκωνσταντίνου. Διευκρίνισε ότι προς το παρόν δεν διακινούνται μέσω Αλεξανδρούπολης ουκρανικά φορτία σιτηρών, αλλά οι διαπραγματεύσεις για την προσέλκυσή τους παραμένουν σε εξέλιξη.

Αναλυτικότερα, ο ΟΛΑ επιθυμεί, σύμφωνα με τον κ. Χατζηκωνσταντίνου, την ένταξη της αγοράς του γερανού στο ΕΣΠΑ 2021-2027, αλλά προς το παρόν δεν υπάρχει κάτι χειροπιαστό σε αυτό το πεδίο. «Είμαστε σε επαφή με τη διαχειριστική αρχή της Περιφέρειας για να χρηματοδοτήσουμε την αγορά του γερανού. Στόχος είναι να διατεθούν χρήματα από το ΕΣΠΑ και ίδιους πόρους» σημείωσε, χωρίς να επεκταθεί σε περισσότερες πληροφορίες για τα τεχνικά χαρακτηριστικά του γερανού, καθώς κάτι τέτοιο είναι -όπως είπε- πρώιμο.

«Ο γερανός θα μας δώσει συγκριτικό πλεονέκτημα στα ουκρανικά σιτηρά και γενικά στο χύδην φορτίο» σημείωσε ο κ. Χατζηκωνσταντίνου, υπενθυμίζοντας ότι σήμερα, μέσω του λιμένος της Αλεξανδρούπολης, διακινούνται περίπου 450.000 τόνοι χύδην φορτίου ετησίως. Διευκρίνισε δε ότι ο γερανός εντάσσεται στη δέσμη των τεσσάρων έργων, προϋπολογισμού 35 εκατ. ευρώ, που το ΤΑΙΠΕΔ ανακοίνωσε πρόσφατα ότι είναι αναγκαίο να προχωρήσουν στο λιμάνι της Αλεξανδρούπολης.

Ο διευθύνων σύμβουλος του ΟΛΑ υπογράμμισε ακόμα τη μεγάλη προσπάθεια που έγινε για να ενταχθεί το λιμάνι στα διευρωπαϊκά δίκτυα μεταφορών, πράγμα το οποίο ανοίγει -όπως είπε- τον δρόμο για τα χρηματοδοτικά κεφάλαια και διευκολύνει την προσέλκυση μεγάλων έργων στην Αλεξανδρούπολη. «Με τη δυναμική που αποκτά το λιμάνι με έναυσμα τη στρατιωτική διάσταση, αναδεικνύεται οι δυνατότητές του, η υποδομή του καθώς και τα εμπορικά χαρακτηριστικά της περιοχής που προσελκύουν επενδύσεις από μεγάλες εταιρείες» σημείωσε, προσθέτοντας ότι κάθε έργο που ολοκληρώνεται, πρέπει να παράγει άμεσο οικονομικό αποτέλεσμα.

Αλεξανδρούπολη: Προς αναβάθμιση το λιμάνι – Σχέδια για εγκατάσταση γερανού χύδην φορτίων

Share:

Facebook
Twitter
WhatsApp
Email

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Υπόκοσμος

Γιατί κρυβόμαστε πίσω από το δάχτυλό μας; Η κρίση της προηγούμενης δεκαετίας μπορεί να πέρασε. Μπορεί να επιστρέψαμε σε κάποιας μορφής κανονικότητα. Έφερε όμως και εγκατέστησε στο προσκήνιο της δημόσιας ζωής έναν υπόκοσμο. Έναν υπόκοσμο δεξιό κι αριστερό. Ο οποίος έχει μάθει να λύνει

ΣΚΥΡΟΣ: Έτοιμη για την «πράσινη» ακτοπλοΐα

Ήδη ο χρόνος μετράει αντίστροφα έως το 2030 με βάση τους ευρωπαϊκούς στόχους για μείωση των εκπομπών αερίων στο πλαίσιο της δέσμης «Fit for 55», αλλά και του EU ETS από το οποίο η ελληνική ακτοπλοΐα έχει εξαιρεθεί έως το

«Ατζέντα 2030» η απάντηση στη «Γαλάζια Πατρίδα»

Μετατροπή-επιμέλεια κειμένου: «ΛΙΜΕΝΙΚΑ ΝΕΑ» Ελλάδα και Τουρκία είναι καταδικασμένες από τη γεωγραφία να ζουν δίπλα η μία στην άλλη. Το πρόβλημα ξεκινά από το γεγονός πως το τουρκικό «βαθύ κράτος», είτε κεμαλικό είτε ισλαμικό είναι αυτό, ποτέ δεν αποδέχτηκε το

«Πράσινη ναυτιλία» και πράσσειν άλογα…

Μετατροπή-επιμέλεια κειμένου: «ΛΙΜΕΝΙΚΑ ΝΕΑ» Και ξαφνικά έκαναν οι πολιτικοί μας την συγκλονιστική ανακάλυψη. Έχουμε ναυτιλία, που είναι και η πρώτη! Καλά που υπάρχουμε κι εμείς, δηλαδή, που προβάλλουμε τα της ναυτιλίας μας σε αντίθεση με το σύνολο σχεδόν των ΜΜΕ

Μετάβαση στο περιεχόμενο