Στη χώρα των ανέμελων λωτοφάγων

ΣΥΜΦΩΝΟΥΜΕ απολύτως. Το τρομερό δυστύχημα των Τεμπών δικαίως μονοπωλεί το ενδιαφέρον της κοινής γνώμης.  Βεβαίως, τα αιφνιδίως ευαισθητοποιημένα «κανάλια» θα μπορούσαν, πολύ καιρό πριν, να έχουν δώσει σημασία στις καίριες επισημάνσεις των εργαζομένων και να τις είχαν ερευνήσει.  Αν το είχαν πράξει, πιθανότατα θα είχε ενταθεί η προσοχή και η επιμέλεια των αρμοδίων και ίσως είχε αποφευχθεί το αιματηρό τραγικό συμβάν.

ΒΕΒΑΙΩΣ, τα μέσα ενημερώσεως «ξέρουν καλύτερα» και επιλέγουν «αυτό που πουλάει».  Ο λαός, όμως, λέει πως «ό,τι πληρώσεις παίρνεις».  Και όταν «πληρώνεις» τον κόσμο μόνο με «πιασάρικα» και «εύπεπτα» θέματα, θα εισπράξεις κάποια στιγμή την οργή και τη χλεύη.

ΑΛΗΘΕΙΑ, πόσο ασχολούνται τα «κανάλια» με τον πλέον αποδοτικό τομέα της εθνικής οικονομίας, ήτοι με την ποντοπόρο ναυτιλία;  Ούτε λεπτό!  Υπάρχει μια εκπομπή (ιδιωτική παραγωγή) στο «Κανάλι της Βουλής» και από εκεί και πέρα… άκρα του βυθού σιωπή… Προέβαλε κάποιο «κανάλι» όσα συνέβησαν πριν από λίγα εικοσιτετράωρα στη Ναυτιλιακή Λέσχη Πειραιώς;

ΕΙΔΕ ή άκουσε η κοινή γνώμη τον Πάνο Λασκαρίδη, επιφανή εκπρόσωπο της μεγάλης ελληνικής εμπορικής ναυτιλίας, να «τα λέει» στον πρέσβη μιας τεράστιας παγκόσμιας δύναμης, της Κίνας, μιλώντας από θέση ισχύος;

«ΚΑΛΑ μας τα λέτε, αλλά οι Έλληνες εφοπλιστές έχουν επενδύσει στην Κίνα περισσότερα από εξήντα δισεκατομμύρια δολάρια(!) μέσω της κατασκευής και επισκευής πλοίων σε κινεζικά ναυπηγεία, ενώ η Κίνα, μέσω της Cosco, δεν έχει επενδύσει στην Ελλάδα περισσότερα από ένα δισεκατομμύριο!  Δεδομένης δε της θέσεως της Ελλάδος στην Ε.Ε. και το ΝΑΤΟ, η συνεργασία των δύο χωρών πρέπει να γίνεται πολύ προσεκτικά.  Η εξαγωγή έξυπνων τεχνολογιών στην Κίνα, καθώς και η επένδυση σε ελληνικές start-ups εταιρείες είναι κλάδοι που μπορούν να αποφέρουν αμοιβαία οφέλη» είπε ο Πάνος Λασκαρίδης.

ΛΙΓΟ πριν, ο πρέσβης της Κίνας στην Ελλάδα είχε -όπως συνηθίζεται- αναφερθεί στους «δυο αρχαίους πολιτισμούς, μεταξύ των οποίων δεν υπάρχει κανένα ιστορικό βάρος και επικρατεί φυσική καλή θέληση μεταξύ των δύο λαών»… Μια χαρά τα είπε Κινέζος διπλωμάτης, αλλά ο Λασκαρίδης έθεσε τον δάκτυλο «επί τον τύπον των ήλων».  Είπε, δηλαδή, δεν μας φαίνεται επαρκής επένδυση (με κυρίως ωφελημένη την Κίνα) στο λιμάνι του Πειραιά, αλλά χρειάζεται να γίνουν και άλλες, πολλές, καθώς οι ελληνικές επενδύσεις στην Κίνα είναι κατά… πενήντα εννέα δισεκατομμύρια περισσότερες!

ΔΗΛΑΔΗ αν δεν είναι «θέμα» για τα μέσα ενημέρωσης της μικρής Ελλάδας το ότι κάποιοι Έλληνες έχουν «ακουμπήσει» σε κινεζικές βιομηχανίες εξήντα δισεκατομμύρια, ενώ οι παντοδύναμοι Κινέζοι πιστεύουν ότι πρέπει να είμαστε και ευχαριστημένοι που εκείνοι έχουν επενδύσει -σκάρτο- ένα δισεκατομμύριο, ποιο είναι;

ΠΟΣΕΣ, αλήθεια, ευκαιρίες έχει ελληνική δημοσιογραφία για να κάνει τους πολίτες της χώρας να αισθανθούν κάποια -μικρή έστω- ανάταση;  Υπάρχει, άραγε, άλλος ελληνικός επιχειρηματικός κλάδος που μπορεί να επενδύει τέτοια τεράστια κονδύλια;  Έχει κανείς σκεφθεί τι θα γινόταν αν όλα αυτά τα κεφάλαια «έπεφταν» σε ελληνικές ναυπηγικές μονάδες;

ΑΛΛΑ στη χώρα των ανέμελων λωτοφάγων ποιος ενδιαφέρεται για την πραγματικότητα;

Share:

Facebook
Twitter
WhatsApp
Email

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

«Αντίδοτο» για τα Rafale εξακολουθεί να ψάχνει η Τουρκία: Ανοιχτό το ενδιαφέρον για Typhoon Eurofighter

*Του Κώστα Σαρικά Παρά την απόκτηση 40 καινούργιων μαχητικών F-16 Viper και την αναβάθμιση ακόμη 79 στην ίδια διαμόρφωση φαίνεται ότι τα Rafale της Πολεμικής μας Αεροπορίας εξακολουθούν να παραμένουν ο μεγάλος «πονοκέφαλος» της Άγκυρας. Πόσο μάλλον όταν η πολιτική και στρατιωτική

Επιχείρηση «ΑΣΠΙΔΕΣ»: «Δεν είναι αρκετά τα πλοία», προειδοποιεί ο Υποναύαρχος Γρυπάρης

Μετά την απόσυρση της γερμανικής φρεγάτας Hessen, η ευρωπαϊκή επιχείρηση «ΑΣΠΙΔΕΣ» (EUNAVFOR ASPIDES) στην Ερυθρά Θάλασσα θα δυσκολευτεί να φέρει εις πέρας τις αποστολές της. Σύμφωνα με όσα αναφέρει η γερμανική εφημερίδα «Spiegel», ο Έλληνας διοικητής της επιχείρησης, υποναύαρχος Βασίλειος Γρυπάρης ,

Η πολιτική οικονομία της δημογραφικής παρακμής

I. Δύο προσεγγίσεις για την σχέση δημογραφίας και ανάπτυξης Στην οικονομική φιλολογία η μελέτη των σχέσεων μεταξύ δημογραφίας και ανάπτυξης είναι περιορισμένη. Οι υφιστάμενες εργασίες δεν είναι πολλές και, πέραν από την κλασσική θεωρία του «δημογραφικού μερίσματος» (demographic dividend) έχουν

Τουρισμός: Οι δημοφιλείς πόλεις της Ευρώπης με τους περισσότερους πορτοφολάδες

Καθώς πλησιάζουμε όλο και πιο κοντά στο να κανονίσουμε τις καλοκαιρινές μας διακοπές, είναι δυστυχώς σημαντικό να θυμόμαστε ότι δεν είναι όλοι όσοι συναντάμε στα ταξίδια μας καλοπροαίρετοι. Μια νέα μελέτη της βρετανικής εταιρείας ταξιδιωτικής ασφάλισης QuoteZone ανέδειξε ότι πολλοί δημοφιλείς ευρωπαϊκοί προορισμοί αποτελούν…

Μετάβαση στο περιεχόμενο