Έρχονται τελικά οι εθελοντές Ακτοφύλακες ;

Από τότε έμενε στο «ψυγείο» με ορισμένους υπουργούς Ναυτιλίας να αγνοούν ακόμη και την ύπαρξη του νόμου αν και υπήρχε αναρτημένος στην ιστοσελίδα του Λιμενικού Σώματος.

Η νυν πολιτική ηγεσία του ΛΣ τον επανέφερε στην επικαιρότητα μέσω του νομοσχεδίου που έθεσε απο χθες Δευτέρα σε δημόσια διαβούλευση «Για την κύρωση των Συμβάσεων Παραχώρησης που συνήφθησαν μεταξύ του Ελληνικού Δημοσίου και των Οργανισμών Λιμένων Α.Ε. και άλλες διατάξεις».

Στο άρθρο 21 «Τροποποιήσεις του ν. 4029/2011» περιλαμβάνονται επι μέρους αλλαγές όπως «η παρ. 4 του άρθρου 2 του ν. 4029/2011 αντικαθίσταται ως εξής: «4. Οι υποψήφιοι που γίνονται αποδεκτοί εντάσσονται στη δύναμη της Επικουρικής Ακτοφυλακής (ΕΠ.ΑΚΤ.) που εδρεύει στον τόπο υποβολής της αίτησης και προμηθεύονται το «Ειδικό Δελτίο Εθελοντή Ακτοφύλακα» (εφεξής Ε.Δ.Ε.Α.). Οι υποψήφιοι αποκτούν την ιδιότητα του εθελοντή ακτοφύλακα από την ημερομηνία εγγραφής τους στο «Ειδικό Μητρώο Εθελοντών Ακτοφυλάκων» (εφεξής Ε.Μ.Ε.Α.).»

Ακόμη «η παρ. 1 του άρθρου 3 του ν. 4029/2011 αντικαθίσταται ως εξής:

«1. Στις έδρες των λιμενικών αρχών της Επικράτειας (Κεντρικά Λιμεναρχεία, Λιμεναρχεία, Λιμενικοί Σταθμοί και Λιμενικά Τμήματα) συνιστώνται, με απόφαση του προϊσταμένου κάθε Λιμενικής Αρχής, Ομάδες Επικουρικής Ακτοφυλακής (εφεξής ΟΜ.Ε.Α.) που αποτελούνται από εθελοντές ακτοφύλακες».

Επιπροσθέτως «Η παρ. 1 του άρθρου 7 του ν. 4029/2011 αντικαθίσταται ως εξής:

«1. Συνιστάται στο Αρχηγείο Λ.Σ.-ΕΛ.ΑΚΤ. Επιτελικό Γραφείο ΕΠ.ΑΚΤ. (εφεξής Ε.Γ./ΕΠ.ΑΚΤ.), υπαγόμενο άμεσα στον Αρχηγό Λ.Σ.-ΕΛ.ΑΚΤ., το οποίο είναι αρμόδιο για:

α. την τήρηση του Ε. Μ. Ε. Α.,

β. την τήρηση του Ειδικού Μητρώου Χερσαίων, Πλωτών και Εναέριων Μέσων Εθελοντών Ακτοφυλάκων,

γ. την έκδοση του Ε.Δ.Ε.Α.,

δ. την καταγραφή των ΟΜ.Ε.Α., το συντονισμό, τον προγραμματισμό και την παρακολούθηση του έργου τους, δια των Προϊσταμένων των Λιμενικών Αρχών στην έδρα των οποίων έχουν συσταθεί.»

Ακόμη: «Προστίθεται νέα παράγραφος 3 στο άρθρο 7 του ν. 4029/2011 ως εξής:

«3. Με απόφαση του Αρχηγού Λ.Σ.-ΕΛ.ΑΚΤ., καθορίζεται η στελέχωση, καθώς και κάθε άλλο σχετικό θέμα που αφορά στη λειτουργία του Ε.Γ./ΕΠ.ΑΚΤ.».

Ωστόσο πληροφορίες αναφέρουν πως ενδεχομένως στο νομοσχέδιο που θα φτάσει στη Βουλή να μην συμπεριλαμβάνονται τελικά οι τροποποιήσεις για το νόμο 4029/2011 και η υλοποίηση του να μείνει και πάλι στα «χαρτιά».

tovima.gr

Share:

Facebook
Twitter
WhatsApp
Email

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Πέταξαν οικογένεια από το πλοίο γιατί είχε φορτισμένο ηλεκτρικό

Όταν ένα πλαίσιο δεν είναι απολύτως σαφές, προκαλεί… αλαλούμ! Όπως έχει προκύψει, εδώ και καιρό, από το ρεπορτάζ του newsauto.gr και την επικοινωνία με τις αρμόδιες υπηρεσίες του Υπουργείο Ναυτιλίας & Νησιωτικής Πολιτικής και με ναυτιλιακές εταιρείες, που εκτελούν δρομολόγια εσωτερικού και εξωτερικού, δεν υπάρχει κάποια

Καιρός: Η πρόβλεψη ανά ημέρα και περιοχή έως και την Κυριακή του Πάσχα

Παρόμοιο με τη Μεγάλη Τετάρτη θα είναι το σκηνικό του καιρού και τη Μεγάλη Πέμπτη με πρόσκαιρες νεφώσεις και βροχές.   Αίθριος θα είναι όμως ο καιρός τη Μεγάλη Παρσκευή, με τη θερμοκρασία να σημειώνει άνοδο από το απόγευμα. Το

ΟΛΗ: Αύξηση 30% στην επιβατική κίνηση το α΄τετράμηνο

Ανοδικά κινείται η δραστηριότητα του Λιμανιού του Ηρακλείου, όσον αφορά την κρουαζιέρα. Αυτή η άνοδος οφείλεται στο γεγονός ότι επιλέγεται περισσότερο ως προορισμός από τις μεγαλύτερες εταιρείες κρουαζιερόπλοιων, αλλά επίσης και στο ότι πρόκειται για μία ταχύτατα αναπτυσσόμενη αγορά για

Υπ. Ναυτιλίας: Έτσι θα μεταφέρονται ηλεκτρικά και plug-in υβριδικά οχήματα με πλοία

Με γνώμονα την ασφάλεια της ναυσιπλοΐας και την ασφαλή διακίνηση των επιβατών, το Υπουργείο Ναυτιλίας & Νησιωτικής Πολιτικής εξέδωσε κατευθυντήριες οδηγίες (14/11/2023 & 16/4/2024) προς τις ακτοπλοϊκές εταιρείες, για τη μεταφορά οχημάτων εναλλακτικών καυσίμων (AFVs) με τα πλοία της ακτοπλοΐας, με σκοπό

Μετάβαση στο περιεχόμενο