Η Ναυτιλία στα σχολεία του Πειραιά

9 σχολεία του Πειραιά (5 Δημοτικά, 2 Γυμνάσια & 2 ΕΠΑ.Λ) συμμετέχουν στο εκπαιδευτικό πρόγραμμα «ΥΙΟΘΕΣΙΑ ΠΛΟΙΟΥ»/ «ADOPT-A-SHIP», το οποίο αποσκοπεί στη γνωριμία των μαθητών με τον κόσμο της Ναυτιλίας.

Το πρόγραμμα λειτουργεί με την υιοθεσία ενός πλοίου από μια τάξη Δημοτικού, Γυμνασίου ή  ΕΠΑΛ δίνοντας την ευκαιρία σε εκπαιδευτικούς και μαθητές να συμμετέχουν ως “στεριανοί ναύτες” στα ταξίδια του πλοίου. Τα παιδιά μέσω του δασκάλου τους ξεκινούν ηλεκτρονική επικοινωνία με τον Πλοίαρχο του πλοίου, έχοντας έτσι τη δυνατότητα να βιώσουν μέσα στη σχολική τάξη τη ζωή στη θάλασσα, να ταξιδέψουν σε μέρη του κόσμου μέσω της αλληλογραφίας τους και ταυτόχρονα να μάθουν για την οικονομία, τον πολιτισμό, τα λιμάνια, τις πόλεις και το θαλάσσιο εμπόριο. Παράλληλα οι εκπαιδευτικοί διδάσκουν μέσω του Προγράμματος Ιστορία, Γεωγραφία, Αγγλικά, Μαθηματικά, Πληροφορική, Μουσική, Εικαστικά, Τεχνολογία. Μέσω αξιολογήσεων του Προγράμματος προκύπτει πως πολλοί μαθητές ανυπομονούν να πάνε σχολείο για να διαβάσουν το γράμμα του Καπετάνιου, αρκετοί έχουν εκφράσει την επιθυμία να ακολουθήσουν ένα επάγγελμα της ναυτιλίας και κάποιοι να γίνουν καπετάνιοι.

O θετικός αντίκτυπος του Προγράμματος φαίνεται και από τον ενθουσιασμό που δείχνουν οι εκπαιδευτικοί. Όπως χαρακτηριστικά ανέφερε δασκάλα δημοτικού σχολείου «Ως εκπαιδευτικός χαίρομαι που συμμετέχω σε αυτό το διαδραστικό πρόγραμμα, καθώς μέσω αυτού εξασφαλίζεται η βιωματική μάθηση. Ευχαριστώ για τη δυνατότητα που μου δόθηκε μέσα από το πρόγραμμα να εμπλουτίσω κι εγώ τις γνώσεις μου όσον αφορά την ιστορία της ελληνικής ναυτιλίας και να συνταξιδέψω μαζί με τους μαθητές μου σε αυτόν τον όμορφο κόσμο». Από την άλλη μεριά οι ναυτικοί νιώθουν πως προσφέρουν στη μόρφωση των παιδιών και εμψυχώνονται γιατί το Πρόγραμμα τους «γεφυρώνει» με τη στεριά.

Μέχρι στιγμής 10.220 μαθητές από 123 σχολεία όλων των βαθμίδων από όλη τη χώρα έχουν συμμετάσχει στο «Adopt a Ship».

Το Πρόγραμμα υλοποιείται από την PROJECT CONNECT για πέμπτη συνεχή χρονιά με την έγκριση του Υπουργείου Παιδείας και τελεί υπό την αιγίδα του Υπουργείου Ναυτιλίας, της Γενικής Γραμματείας Δημογραφικής και Οικογενειακής Πολιτικής και Ισότητας των Φύλων, αλλά και της HELMEPA.

Η καταρτισμένη ομάδα της PROJECT CONNECT προσφέρει κατάλληλο υποστηρικτικό εκπαιδευτικό υλικό, το οποίο μέσα από τις συστηματικές αξιολογήσεις που κάθε χρόνο εφαρμογής του προγράμματος διεξάγονται, αποτιμάται με τον πιο θετικό τρόπο για την ποιότητα και την αποτελεσματικότητά του από όλους τους συμμετέχοντες.

Για περισσότερες πληροφορίες και συμμετοχή στο Πρόγραμμα:

Τηλέφωνα Επικοινωνίας: 211-1195693 / 6938 509893

[email protected]

www.project-connect.gr

Share:

Facebook
Twitter
WhatsApp
Email

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Τα «γεύματα αγάπης» στους Λιμενικούς και ο πονηρός πολιτευτής

Ιδιαίτερη αίσθηση προκάλεσε στην μεγάλη πλειοψηφία των  στελεχών του Λιμενικού Σώματος,  η πρωτοβουλία που ανέλαβε η πολιτική ηγεσία του Υπουργείου Ναυτιλίας για να εκφράσει το ενδιαφέρον της για τους υπηρετούντες στα νησιά του Ανατολικού Αιγαίου τις Άγιες Ημέρες του Πάσχα.

«Αντίδοτο» για τα Rafale εξακολουθεί να ψάχνει η Τουρκία: Ανοιχτό το ενδιαφέρον για Typhoon Eurofighter

*Του Κώστα Σαρικά Παρά την απόκτηση 40 καινούργιων μαχητικών F-16 Viper και την αναβάθμιση ακόμη 79 στην ίδια διαμόρφωση φαίνεται ότι τα Rafale της Πολεμικής μας Αεροπορίας εξακολουθούν να παραμένουν ο μεγάλος «πονοκέφαλος» της Άγκυρας. Πόσο μάλλον όταν η πολιτική και στρατιωτική

Επιχείρηση «ΑΣΠΙΔΕΣ»: «Δεν είναι αρκετά τα πλοία», προειδοποιεί ο Υποναύαρχος Γρυπάρης

Μετά την απόσυρση της γερμανικής φρεγάτας Hessen, η ευρωπαϊκή επιχείρηση «ΑΣΠΙΔΕΣ» (EUNAVFOR ASPIDES) στην Ερυθρά Θάλασσα θα δυσκολευτεί να φέρει εις πέρας τις αποστολές της. Σύμφωνα με όσα αναφέρει η γερμανική εφημερίδα «Spiegel», ο Έλληνας διοικητής της επιχείρησης, υποναύαρχος Βασίλειος Γρυπάρης ,

Η πολιτική οικονομία της δημογραφικής παρακμής

I. Δύο προσεγγίσεις για την σχέση δημογραφίας και ανάπτυξης Στην οικονομική φιλολογία η μελέτη των σχέσεων μεταξύ δημογραφίας και ανάπτυξης είναι περιορισμένη. Οι υφιστάμενες εργασίες δεν είναι πολλές και, πέραν από την κλασσική θεωρία του «δημογραφικού μερίσματος» (demographic dividend) έχουν

Μετάβαση στο περιεχόμενο