«Βολές» Χρ. Σπίρτζη εναντίον της Cosco για τους χειρισμούς της στο διαγωνισμό του Θριασίου Ε/Κ

«Βολές» εναντίον της Cosco για τους χειρισμούς της στο διαγωνισμό του
Θριασίου Ε/Κ εξαπέλυσε, την προηγούμενη εβδομάδα και από το βήμα της
Βουλής, ο υπουργός Μεταφορών Χρήστος Σπίρτζης.

Ο κ. Σπίρτζης υποστήριξε ότι η Cosco επεδίωξε την ακύρωση του διαγωνισμού της ΓΑΙΑΟΣΕ για το Θριάσιο Ε/Κ ιδιωτών,
ζητώντας την προκήρυξη ενός ενιαίου διαγωνισμού, ο οποίος θα
συμπεριελάμβανε το εμπορευματικό κέντρο και το σιδηροδρομικό terminal.

Ωστόσο, κάτι τέτοιο, σύμφωνα με τον υπουργό Μεταφορών, θα σήμανε ότι η
Ελλάδα θα έπρεπε να επιστρέψει 235 εκατ. ευρώ, αφού στο Θριάσιο είχαν
επενδυθεί συγχρηματοδοτούμενα ευρωπαϊκά κονδύλια.

«Είναι γνωστό ότι στη διαβούλευση ο παραχωρησιούχος του λιμανιού του
Πειραιά ζήτησε την ακύρωση του διαγωνισμού, με αίτημα να βγει ένας
διαγωνισμός για το εμπορευματικό κέντρο και για τη διαχείριση του
διαμετακομιστικού κέντρου, αυτού που είπαμε ότι ακολουθεί.

Δηλαδή, επί της ουσίας ζήτησε να μην γίνει το συνολικό εμπορευματικό
κέντρο του Θριασίου, να πληρώσουμε 235 εκατομμύρια ευρώ πίσω στην
Ευρωπαϊκή Επιτροπή, για να ικανοποιήσουν κάποιοι τις φιλοδοξίες ή τους
εμπορευματικούς στόχους που έχουν να κάνουν εμπορευματικό κέντρο μέσα
στο λιμάνι.

Αυτές είναι επενδύσεις «all inclusive». Δεν θα τις υποστηρίξουμε εμείς», ανέφερε ενδεικτικά.

Από την άλλη πλευρά, την περίοδο εκείνη, στελέχη προσκείμενα στην
Cosco είχαν επισημάνει ότι το Θριάσιο «δεν παρουσιάζει επενδυτικό
ενδιαφέρον, εάν δεν προκηρυχτεί ενιαίο», σημειώνοντας ότι απώτερος
στόχος της κινεζικής εταιρείας ήταν η δημιουργία μιας υπεραγοράς χονδρικής προϊόντων, τα οποία θα διοχετεύονταν – στη συνέχεια – στην Κεντρική Ευρώπη.

Το αξιοσημείωτο είναι ότι ο Έλληνας υπουργός Μεταφορών κατέκρινε
δημοσίως την συμπεριφορά της Cosco, η οποία – από την πλευρά της – έχει έντονα παράπονα από το ελληνικό δημόσιο για την καθυστέρηση του Master Plan του ΟΛΠ, θεωρώντας ότι το ελληνικό δημόσιο ίσως να «προωθεί» περισσότερο το Θριάσιο Ε/Κ.

Φώτης Φωτεινός

metaforespress.gr

Share:

Facebook
Twitter
WhatsApp
Email

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Φρεγάτες: Οι Γάλλοι έμαθαν στην Ερυθρά Θάλασσα αυτό που ήδη ξέρουν οι Έλληνες ναύαρχοι

Φρεγάτες: Οι Γάλλοι έμαθαν στην Ερυθρά Θάλασσα αυτό που ήδη ξέρουν οι Έλληνες ναύαρχοι αναφορικά με τα πληρώματα των πολεμικών πλοίων. Τον τελευταίο καιρό, λόγω έλλειψης πληρωμάτων παγκοσμίως, έχει ξεκινήσει η συζήτηση για την μείωση του αριθμού των πληρωμάτων στα

ΥΕΘΑ: Στο Καστελόριζο ο Νίκος Δένδιας – Επισκέφθηκε Επιτηρητικά φυλάκια μαζί με τον Αρχηγό ΓΕΕΘΑ [vid, pics]

Ο Υπουργός Εθνικής Άμυνας, Νίκος Δένδιας, επισκέφθηκε σήμερα, Μεγάλο Σάββατο 4 Μαΐου 2024, Επιτηρητικά Φυλάκια της περιοχής ευθύνης της 95 ΑΔΤΕ, στο νησιωτικό σύμπλεγμα Μεγίστης, συνοδευόμενος από τον Αρχηγό ΓΕΕΘΑ Στρατηγό Δημήτριο Χούπη, τον Διοικητή της ΑΣΔΕΝ Αντιστράτηγο Εμμανουήλ Θεοδώρου και τον Διοικητή της

Ελεύθερος μετά από παρέμβαση του ΥπΕξ ο Έλληνας αστυνομικός στα Ιεροσύλημα

Όπως αναφέρουν διπλωματικές πηγές, υπό κράτηση τέθηκε προσωρινά το Μεγάλο Σάββατο (4/5) Έλληνας αστυνομικός, μέλος της φρουράς του πρόξενου στην Ιερουσαλήμ. Είχε προηγηθεί επεισόδιο που σημειώθηκε κατά την Τελετή Αφής του Αγίου Φωτός στον Ναό της Αναστάσεως. Ο Έλληνας αστυνομικός αφέθηκε ελεύθερος μετά

Οι χρεώσεις για τις αποσκευές «βραχνάς» στα αεροπορικά εισιτήρια

Οι ταξιδιώτες θα πρέπει να είναι εξίσου προσεκτικοί όταν σχεδιάζουν πώς θα μεταφέρουν την αποσκευή τους, όπως και όταν κάνουν κράτηση για την πτήση τους. Τα τέλη αποσκευών αλλάζουν και αυξάνονται σε όλο τον κλάδο. Σήμερα, αν παραδώσετε μία βαλίτσα στις United Airlines, American

Μετάβαση στο περιεχόμενο