Χρ. Στυλιανίδης: «Οι Βόρειες Σποράδες θα έχουν ανάλογο, ίσως και καλύτερο περιβάλλον ακτοπλοϊκών συνδέσεων από ό,τι ήταν πέρυσι»

Ο Υπουργός Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής, κ. Χρήστος Στυλιανίδης, απάντησε σήμερα στη Βουλή σε Επίκαιρη Ερώτηση του βουλευτή του ΚΚΕ κ. Κωνσταντίνου – Βασιλείου Μεταξά, σχετικά με την ακτοπλοϊκή σύνδεση των Βόρειων Σποράδων με την Ηπειρωτική χώρα, αλλά και για τις τιμές των ακτοπλοϊκών εισιτηρίων.

Με την απάντησή του, έκανε σαφές ότι έχουν ήδη δρομολογηθεί όλες οι απαραίτητες διαδικασίες για την εύρυθμη λειτουργία ενός συνδυασμού διαφορετικών γραμμών, που θα εξασφαλίσουν απρόσκοπτη σύνδεση των Β. Σποράδων, τόσο με την Εύβοια, το Μαντούδι και το Βόλο, όσο και με τη Θεσσαλονίκη.

Για τη σύνδεση με τη Θεσσαλονίκη, τόνισε πως η σύνδεση αυτή δεν υπήρχε, όπως και πέρυσι και θα καταστεί εφικτή, τις προσεχείς ημέρες, μετά τη συνεδρίαση του Συμβουλίου Ακτοπλοϊκών Συνδέσεων (Σ.Α.Σ) και την αναμενόμενη από εκείνο έγκριση και αφού το Υπουργείο Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής εξασφάλισε την αναγκαία χρηματοδότηση.

Αυτή θα προέλθει από πόρους κυρίως του ίδιου του Υπουργείου, αλλά και από πόρους του ειδικού Ταμείου Αποκατάστασης, που έχει δημιουργηθεί για την ευρύτερη περιοχή, λόγω των καταστροφών του Daniel και μετά από την πολύτιμη συνδρομή του Υφυπουργού Κλιματικής Κρίσης και Πολιτικής Προστασίας κ. Χρήστου Τριαντόπουλου.

Για τις εμπορικές γραμμές, από το Βόλο αλλά και το Μαντούδι, αυτές έχουν ήδη προγραμματιστεί και εγκριθεί από το αρμόδιο Σ.Α.Σ., κάτι που σημαίνει πως συνολικά, με τα δεδομένα που είναι σήμερα διαθέσιμα, οι Βόρειες Σποράδες θα έχουν ανάλογο, ίσως και καλύτερο περιβάλλον ακτοπλοϊκών συνδέσεων σε σχέση με τις προηγούμενες χρονιές, όπως ανέφερε χαρακτηριστικά ο κ. Υπουργός.

Αναφορικά με τις τιμές των ακτοπλοϊκών εισιτηρίων, ο κ. Στυλιανίδης ξεκαθάρισε ότι υπάρχει εθνική και ευρωπαϊκή νομοθεσία, που εδώ και πάρα πολλά χρόνια, εφαρμόζει την ελεύθερη παροχή υπηρεσιών στις θαλάσσιες ενδομεταφορές, υπό συγκεκριμένες προϋποθέσεις, με όρους δηλαδή ελεύθερης αγοράς. Προσέθεσε όμως χαρακτηριστικά ότι το Υπουργείο πάντα παρακολουθεί την εξέλιξη των ακτοπλοϊκών ναύλων και φροντίζει για την αυστηρή τήρηση της σχετικής νομοθεσίας, ασκώντας από τη μεριά του σχετική πίεση για μια εύλογη συγκράτηση των τιμών, κάτι στο οποίο συμβάλλει αποφασιστικά η ίδρυση και λειτουργία του σχετικού Παρατηρητηρίου Τιμών.

Παράλληλα, επισήμανε ότι το Υπουργείο Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής, μεριμνά για τις κατηγορίες ευπαθών ομάδων (όπως τρίτεκνες οικογένειες, οικογένειες αναπληρωτών εκπαιδευτικών, των περιφερειακών νησιωτικών αθλητικών σωματείων, όσων υπηρετούν στα Σώματα Ασφαλείας, ακόμα και εθελοντικών ομάδων) και παρεμβαίνει, με στόχο τη μείωση των τιμών αυτών και την ύπαρξη σχετικών εκπτώσεων, όχι μόνο στην περιοχή των Βόρειων Σποράδων, αλλά σε όλη τη νησιωτική χώρα.

Share:

Facebook
Twitter
WhatsApp
Email

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Τα «γεύματα αγάπης» στους Λιμενικούς και ο πονηρός πολιτευτής

Ιδιαίτερη αίσθηση προκάλεσε στην μεγάλη πλειοψηφία των  στελεχών του Λιμενικού Σώματος,  η πρωτοβουλία που ανέλαβε η πολιτική ηγεσία του Υπουργείου Ναυτιλίας για να εκφράσει το ενδιαφέρον της για τους υπηρετούντες στα νησιά του Ανατολικού Αιγαίου τις Άγιες Ημέρες του Πάσχα.

«Αντίδοτο» για τα Rafale εξακολουθεί να ψάχνει η Τουρκία: Ανοιχτό το ενδιαφέρον για Typhoon Eurofighter

*Του Κώστα Σαρικά Παρά την απόκτηση 40 καινούργιων μαχητικών F-16 Viper και την αναβάθμιση ακόμη 79 στην ίδια διαμόρφωση φαίνεται ότι τα Rafale της Πολεμικής μας Αεροπορίας εξακολουθούν να παραμένουν ο μεγάλος «πονοκέφαλος» της Άγκυρας. Πόσο μάλλον όταν η πολιτική και στρατιωτική

Επιχείρηση «ΑΣΠΙΔΕΣ»: «Δεν είναι αρκετά τα πλοία», προειδοποιεί ο Υποναύαρχος Γρυπάρης

Μετά την απόσυρση της γερμανικής φρεγάτας Hessen, η ευρωπαϊκή επιχείρηση «ΑΣΠΙΔΕΣ» (EUNAVFOR ASPIDES) στην Ερυθρά Θάλασσα θα δυσκολευτεί να φέρει εις πέρας τις αποστολές της. Σύμφωνα με όσα αναφέρει η γερμανική εφημερίδα «Spiegel», ο Έλληνας διοικητής της επιχείρησης, υποναύαρχος Βασίλειος Γρυπάρης ,

Η πολιτική οικονομία της δημογραφικής παρακμής

I. Δύο προσεγγίσεις για την σχέση δημογραφίας και ανάπτυξης Στην οικονομική φιλολογία η μελέτη των σχέσεων μεταξύ δημογραφίας και ανάπτυξης είναι περιορισμένη. Οι υφιστάμενες εργασίες δεν είναι πολλές και, πέραν από την κλασσική θεωρία του «δημογραφικού μερίσματος» (demographic dividend) έχουν

Μετάβαση στο περιεχόμενο