Παρέκκλιση από τη νομιμότητα;

Το ζήτημα με τον πολυπράγμονα Ναύαρχο δεν είναι αν κάποιος και εν προκειμένω ο Υπουργός Ναυτιλίας εμπιστεύεται σε κάποιον μια ή δυο ή περισσότερες καρέκλες εξουσίας…

Το πρόβλημα είναι όταν το ίδιο πρόσωπο καλείται να εκτελέσει δυο εντελώς διαφορετικούς εκ του νόμου σημαντικούς ρόλους εκείνο του Γενικού Επιθεωρητή του Σώματος καθώς εκείνο του Διευθυντή του Επιτελικού Γραφείου του Υπουργού.

Τα καθήκοντα του Γενικού Επιθεωρητή μεταξύ άλλων είναι: α) ο έλεγχος της δραστηριότητας των Διευθύνσεων του Αρχηγείου και β) Η εποπτεία της δραστηριότητας των Περιφερειακών Υπηρεσιών, μέσω της παρακολούθησης των επιθεωρήσεων και ελέγχων, σύμφωνα με τον εκάστοτε ισχύοντα Κανονισμό Επιθεωρήσεων και Ελέγχων, προς διαπίστωση της καλής οργάνωσης, λειτουργίας και εκπλήρωσης της αποστολής των Υπηρεσιών κ.λ.π.

Ενώ τα καθήκοντα του Διευθυντή του Επιτελικού Γραφείου είναι η συνδρομή του έργου του Υπουργού σύμφωνα με τις ειδικότερες οδηγίες(με ότι αυτό συνεπάγεται) του Υπουργού… ΦΕΚ Α 26 / 2018 ΠΔ13/2018 – (ΦΕΚ 26) Οργανισμός Υπουργείου Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής.

Το πρώτο ερώτημα που βάσιμα προκύπτει και μεταφέρεται από στόμα σε στόμα μεταξύ των στελεχών είναι, εάν υπάρξει καταγγελία για ελεγχόμενη οδηγία ή εντολή από την πλευρά του πολιτικού προϊσταμένου, ποιος θα την ελέγξει;

Το δεύτερο ερώτημα εξίσου σοβαρό είναι σε ποιο από τους δυο σημαντικούς ρόλους θα δώσει βαρύτητα και προτεραιότητα ο Ναύαρχος;

Το τρίτο ερώτημα είναι όταν ο Ναύαρχος απευθύνεται στους προϊσταμένους των Λιμενικών αρχών με ποια ιδιότητα απευθύνεται ,του Ναυάρχου,του Επιθεωρητή ή του Διευθυντή του Υπουργού;

Κατά την άποψη μας πρόκειται για μια αταξία που πρέπει να επαναξιολογηθεί από τον πολιτικό προϊστάμενο ο οποίος βέβαια έχει και την τελική  ευθύνη…ο Ναύαρχος είναι ο τελευταίος που ευθύνεται για τη απόκλιση αυτή…

Τέλος επισημαίνουμε ότι όλο αυτό μας θυμίζει ημέρες και έργα ΣΥΡΙΖΑ…!!!

Share:

Facebook
Twitter
WhatsApp
Email

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Εντοπίστηκε το ναυάγιο του Σπερχειού – Η μεγάλη ναυτική τραγωδία που συγκλόνισε το πανελλήνιο τη Μεγάλη Τετάρτη του 1945

Ένα από τα πλέον τραγικά ναυάγια των ελληνικών θαλασσών εντόπισε η ομάδα υποβρυχίων ερευνών του Κώστα Θωκταρίδη σε βάθος 153 μέτρων βορειοανατολικά της Ύδρας: Το ναρκαλιευτικό ΣΠΕΡΧΕΙΟΣ που βυθίστηκε Μεγάλη Τετάρτη, τον Μάιο του 1945, και έγινε υγρός τάφος 98 ανθρώπων. «Το

Τραγωδία στη Λαμία: Στρατιωτικός αυτοπυροβολήθηκε με καραμπίνα

Νεκρός μέσα στο σπίτι του, στο κέντρο της Λαμίας, βρέθηκε 70χρονος συνταξιούχος στρατιωτικός. Τις τελευταίες ώρες, σύμφωνα με το ρεπορτάζ του LamiaReport, ο 70χρονος δεν απαντούσε στις κλήσεις των συγγενών του, με αποτέλεσμα η αδερφή του να ανησυχήσει και να βρεθεί το απόγευμα

Η ακρίβεια αναγκάζει τους πολίτες να τρώνε από τα έτοιμα – «Χάθηκαν» καταθέσεις άνω των €4,5 δισ. το α’ 3μηνο

Η παρατεταμένη ακρίβεια και οι περιορισμένες αυξήσεις που έχουν δοθεί στους εργαζομένους τα τελευταία χρόνια έχουν ως αποτέλεσμα να περιοριστεί σημαντικά το διαθέσιμο εισόδημα και αυτό περιγράφεται περίτρανα από την πορεία των καταθέσεων, ειδικά τους τελευταίους μήνες, όπου και καταγράφεται σημαντική πτώση. Οι πολίτες,

Χ. Στυλιανίδης: Η ασφάλεια των ακτοπλοϊκών συγκοινωνιών είναι για μας, πρώτη προτεραιότητα

«Η ασφάλεια των ακτοπλοϊκών συγκοινωνιών είναι για μας, πρώτη προτεραιότητα» δήλωσε το πρωί ο υπουργός Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής Χρήστος Στυλιανίδης, ο οποίος επισκέφθηκε το λιμάνι του Πειραιά και συγκεκριμένα την πύλη Ε-7, ενόψει της εξόδου των εκδρομέων του Πάσχα.

Μετάβαση στο περιεχόμενο