Αυξήθηκαν κατά 9,8% τα πλοία που επισκευάστηκαν στην Ελλάδα

Η Ελληνική Στατιστική Αρχή γνωστοποίησε στοιχεία της έρευνας για τη δραστηριότητα της Ελληνικής Βιομηχανίας Επισκευής Πλοίων. Σύμφωνα με τα στοιχεία αυτά:

Ο αριθμός των επισκευασθέντων πλοίων το έτος 2023 ανήλθε στα 651 με ολική χωρητικότητα 9.427.741 ΚΟΧ (Κόροι Ολικής Χωρητικότητας), σημειώνοντας αύξηση 9,8% στον αριθμό των πλοίων και 10,2% στην ολική χωρητικότητα, σε σχέση με τα αντίστοιχα στοιχεία του έτους 2022.

Κατά την αντίστοιχη σύγκριση έτους 2022 προς το 2021, σημειώθηκε μείωση 0,7% στον αριθμό των πλοίων και αύξηση 7,3% στην ολική χωρητικότητα.

Ο μεγαλύτερος αριθμός των πλοίων που επισκευάστηκαν κατά το έτος 2023 πραγματοποιήθηκε εκτός δεξαμενών. Συγκεκριμένα, το 62,8% των επισκευασθέντων πλοίων (409 πλοία) ολικής χωρητικότητας 5.679.736 ΚΟΧ επισκευάστηκαν εκτός δεξαμενών και το υπόλοιπο 37,2% των επισκευασθέντων πλοίων (242 πλοία) ολικής χωρητικότητας 3.748.005 ΚΟΧ εντός δεξαμενών.

Ο αριθμός των πλοίων που επισκευάστηκαν εκτός δεξαμενών το έτος 2023 παρουσίασε αύξηση 4,3% και η ολική χωρητικότητά τους μείωση 3,9%, σε σχέση με τα αντίστοιχα στοιχεία του έτους 2022.

Ο αριθμός των πλοίων που επισκευάστηκαν εντός δεξαμενής κατά το 2023 παρουσίασε αύξηση 20,4% και η ολική χωρητικότητά τους αύξηση 41,7%, σε σχέση με τα αντίστοιχα στοιχεία του έτους 2022.

Αναλυτικά τους πίνακες μπορείτε να τους δείτε εδώ: https://www.statistics.gr/documents/20181/982ac7aa-0b0a-946e-3e76-6f85e2f10aa6

Share:

Facebook
Twitter
WhatsApp
Email

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Αλλάζει όψη το λιμάνι της Σούδας – Τα σχέδια για τον νέο σταθμό επιβατών

Την εικόνα των σχεδίων που δηµοσιεύονται σήµερα στα “Χ.ν.” θα έχει ο σταθµός επιβατών στο λιµάνι της Σούδας όταν ολοκληρωθεί. Σηµειώνεται πως το έργο έχει ενταχθεί στο “Ταµείο Ανάκαµψης” και ο διαγωνισµός ξεκίνησε µε τους ενδιαφερόµενους να µπορούν να καταθέσουν τις

Αδυναμία πληρωμής ή ετοιμάζουν κατάργηση;

Μετρώντας αντίστροφα για να “αποχαιρετήσουμε” το 2024, στο τέλος του έτους θα συμπληρωθούν 2 χρόνια κατά τα οποία παραμένει απλήρωτο το μεταφορικό ισοδύναμο στις επιχειρήσεις των νησιών μας. Την ίδια ώρα προκαλούν θυμηδία οι πομπώδεις εξαγγελίες της ηγεσίας του Υπουργείου

Ποια πλοία δεν κινδυνεύουν από τους Χούθι

Τουλάχιστον το 15% των πλοίων που σήμερα αλλάζουν πορεία και χαράσσουν ρότα γύρω από το Ακρωτήριο της Καλής Ελπίδας θα μπορούσαν να επιστρέψουν με ασφάλεια στην Ερυθρά Θάλασσα με ελάχιστο κίνδυνο, σύμφωνα με τον ναυτικό διοικητή της επιχείρησης «Aspides», τον

Ένατο το νηολόγιο της Ελλάδας στο top-10, αλλά με… κράτει τις μηχανές

Αμετάβλητη παρέμεινε η πρώτη δεκάδα των κρατών που έχουν στη σημαία τους τον μεγαλύτερο στόλο πλοίων. Η χώρα μας, στην οποία έχουν έδρα περισσότερες από 600 ναυτιλιακές εταιρείες που ελέγχουν πάνω από 5.500 πλοία σε όρους νηολογίου, βρίσκεται στην ένατη

Μετάβαση στο περιεχόμενο