ΑΛΗΘΕΙΕΣ… ΚΑΙ ΨΕΜΑΤΑ.. ΓΙΑ ΤΟ ΕΞΟΠΛΙΣΤΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ Λ.Σ.- ΕΛ.ΑΚΤ

Αμέσως πήγε το μυαλό στην συνεδρίαση του ΚΥΣΕΑ εκείνων των ημερών και σκέφτηκα επιτέλους ένα καλό νέο για το Λιμενικό Σώμα

Μετά το επεισόδιο -πρόκληση από Τουρκικής πλευράς στα Ίμια, φαντάστηκα ότι ήλθε η στιγμή που η πολιτική και στρατιωτική ηγεσία της χώρας θα αναλάμβανε επιτέλους τις ευθύνες της ενδυναμώνοντας την άμυνα της χώρας σε καιρό ειρήνης μέσω και της ενίσχυσης και του Λιμενικού Σώματος

Μάταια όμως.. Οι πρώτες πληροφορίες μου για το μοίρασμα των διατιθέμενων πόρων ανάμεσα στα τρία Γενικά Επιτελεία ήταν πλήρως αληθινές.

Δεν γνωρίζω αν ο κ. ΚΟΥΡΟΥΜΠΛΗΣ συμμετείχε στο ΚΥΣΕΑ και τι ακριβώς συζήτησε για το Λ.Σ στην συνεδρίαση αυτή..

Ίσως με εισηγήσεις των Υπηρεσιακών Παραγόντων να μην ζήτησε τίποτε, μέχρι την επόμενη φορά που οι Τούρκοι με τον μεγάλο αριθμό σκαφών τους κυκλώσουν κάποιο δικό μας και στην συνέχεια το εμβολίσουν κανονικά τούτη φορά στην μπάντα

Το άρθρο που σας ανέφερα αγαπητοί φίλοι αναφερόταν στο πρόγραμμα χρηματοδότησης του Λ.Σ. από διάφορα Ταμεία της Ε.Ε. (ΤΕΑ, ΕΚΤΑΚΤΕΣ ΔΡΑΣΕΙΣ, ΑΛΙΕΙΑΣ, ΕΣΠΑ κ.λ.π.) ύψους πάνω από 200 εκ. ευρώ, για την χρονική περίοδο 2014-2020.

Τι δεν είπαν όμως, αυτοί οι Αξιωματικοί και όποιοι άλλοι έδωσαν στοιχεία στον εξαίρετο αρθρογράφο του ΕΘΝΟΥΣ Καλαφάτη Αλέξανδρο, που το υπέγραφε;

– Δεν είπαν, ότι το πρόγραμμα αυτό αφορά την περίοδο 2014εως 2020 και οι σχετικές προτάσεις έργων έχουν εγκριθεί από τα αρμόδια όργανα της Ε.Ε. εδώ και 3 χρόνια.. Απομένουν δε μόλις δύο χρόνια για την λήξη του χρονοδιαγράμματος χρηματοδοτήσεων

– Δεν είπαν, ότι το μεγάλης Εθνικής Σημασίας έργο, το ΕΣΟΘΕ, εδώ και 3 χρόνια αντιμετώπισε την έντονη δυσπιστία και συνεχή κωλυσιεργία για την προώθησή του, παρά το γεγονός ότι γι’ αυτό είχαν συμφωνήσει τα Γενικά Επιτελεία των Ε.Δ και είχαν εκπονηθεί σχεδόν στο σύνολο τους οι προδιαγραφές του έργου

– Δεν είπαν, ότι στενότατοι σύμβουλοι Υπουργών με διάφορες ανούσιες και παντελώς αβάσιμες αιτιολογίες προέτρεπαν στην εγκατάλειψη αυτού του μεγάλης σημασίας Εθνικού Έργου και εισηγούνταν ύστερα από διαβουλεύσεις των με διάφορες εταιρείες την αγορά αερόστατων που είναι φτηνότερα

Δεν γνωρίζουμε αν και κάποιες ΜΚΟ έχουν βάλει το χεράκι τους, ώστε η χρηματοδότηση αυτή να μετατρεπόταν σε σκηνές και σάντουιτς

– Δεν είπαν, ότι οι κακές γλώσσες στους διαδρόμους του ΥΝΑΝΠ λένε, ότι οι περισσότεροι αξιωματικοί που υποστήριζαν θερμά αυτό το Εθνικής Σημασίας έργο, την πλήρωσαν με την αποστρατεία τους από τους όψιμους σημερινούς υποστηρικτές του έργου

– Δεν είπαν, ότι αυτοί οι όψιμοι υποστηρικτές του έργου αυτού, θα αποτύχουν παταγωδώς, διότι αφενός δεν το πιστεύουν και αφετέρου οι τεράστιες καθυστερήσεις τους αφήνουν ασφυκτικά ελάχιστα χρονικά περιθώρια για την διεξαγωγή διεθνούς διαγωνισμού, την ανάθεση, την κατασκευή και την παράδοση του έργου.. Στην περίπτωση αυτή θα μπορούσαν να μας πουν, ποιος θα ευθύνεται για την απώλεια της Ευρωπαϊκής Χρηματοδότησης που αγγίζει τα 70 εκ. ευρώ;

– Δεν είπαν, ότι η έγκριση κοινοτικής χρηματοδότησης για την αγορά δύο (2) 30μετρων περιπολικών σκαφών έχει δοθεί από το 2015 και οι προδιαγραφές για τα σκάφη αυτά ήταν έτοιμες στα συρτάρια των Υπουργών πριν το τέλος του έτους 2015;

– Δεν είπαν, για ποιο λόγο κρατήθηκαν οι προδιαγραφές στα συρτάρια των Υπουργών και χάθηκαν δύο πολύτιμα χρόνια; Μήπως για να προσαρμοστούν οι απαιτήσεις των προδιαγραφών, που υπαγόρευαν οι Υπηρεσιακές ανάγκες, σε διάφορα αιτήματα της «αγοράς»; Ή μήπως για να βρεθεί η πλατφόρμα ενίσχυσης των Ελληνικών Ναυπηγείων; Αν ναι γιατί δεν υπάρχει πρόβλεψη στην σχετική προκήρυξη που δημοσιεύθηκε πρόσφατα περί αποκλειστικότητας της κατασκευής από ελληνικές ναυπηγικές μονάδες;

– Δεν είπαν, ότι εδώ και τρία χρόνια δεν έχουν αξιοποιήσει αυτήν την τεράστια Ευρωπαϊκή Χρηματοδότηση στο ελάχιστο ( ήδη έχουν εγκριθεί άλλα δύο 30μετρα σκάφη, ραντάρ κάμερες σε πλοία και αεροσκάφη, αυτοκίνητα, ενώ και από το κοινοτικό Πρόγραμμα Χρηματοδότησης της Αλιείας αρχικά είχε εγκριθεί η αγορά 14 περιπολικών σκαφών).

– Δεν είπαν, ότι το επενδυτικό πρόγραμμα την Τουρκικής Ακτοφυλακής τους ήταν γνωστό από την πρώτη στιγμή που ανέλαβαν, ότι το Κοινοτικό Πρόγραμμα Χρηματοδότησης του Λ.Σ αποτελούσε αντίβαρο και μια μεγάλη ευκαιρία αντίστοιχης ισχυροποίησης του. Πέρασαν τρία χρόνια και δεν έχει γίνει σχεδόν τίποτα

– Δεν είπαν, ότι για την υλοποίηση αυτού του προγράμματος, πρέπει να πιστεύεις βαθειά στον ρόλο και την αποστολή του Λιμενικού Σώματος και να αγωνίζεσαι διαρκώς για την ενδυνάμωσή του και να ορθώνεις το ανάστημα της στρατιωτικής τιμής, για την απόκρουση όλων όσων το επιβουλεύονται και με τις πράξεις ή και παραλείψεις τους το οδηγούν στην συρρίκνωση του..

Δεν είπαν, ότι στο παρελθόν ποτέ τα στελέχη του Λ.Σ δεν κλώτσησαν τέτοιου είδους ευκαιρίες .

Share:

Facebook
Twitter
WhatsApp
Email

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Πασαλιμάνι: Θρήνος για τον 31χρονο αστυνομικό που σκοτώθηκε όταν κατέρρευσε κτίριο – Έκανε μεροκάματα εκτός υπηρεσίας

Ένας 31χρονος αστυνομικός, ο οποίος ήθελε να συμπληρώσει το μεροκάματο του δουλεύοντας σε φορτηγό, είναι ο νεκρός από την κατάρρευση κτηρίου στο Πασαλιμάνι το πρωί της Τρίτης. Σύμφωνα με πληροφορίες ο 31χρονος ειδικός φρουρός Αγαθάγγελος Παπαδόπουλος, με καταγωγή από το Ελεύθερο Γρεβενών, μπήκε στο σώμα της αστυνομίας ως

Λιμάνι Ζακύνθου: Έλεγχοι από το Λιμεναρχείο – 7 συλλήψεις

Στελέχη του Λιμεναρχείου Ζακύνθου πραγματοποίησαν σήμερα (16/4) το πρωί, αστυνομικούς ελέγχους σε Ρομά, που καταλύουν εντός του χερσαίου χώρου του τουριστικού λιμένα. Ακολούθησαν 7 συλλήψεις και σχηματίστηκε δικογραφία κατά την αυτόφωρη διαδικασία, για παραβίαση υγειονομικών διατάξεων. Να σημειωθεί ότι οι αστυνομικοί έλεγχοι, για την τήρηση

DW για προσφυγικό: «Πονοκέφαλος» για την Ελλάδα η νέα μεταναστευτική οδός που περνάει από τη Γαύδο

Μια νέα μεταναστευτική οδός που περνάει νότια της Κρήτης εξελίσσεται σε «πονοκέφαλο» για την Ελλάδα και την ΕΕ, αναφέρει σε δημοσίευμά της η Deutsche Welle. Όπως αναφέρει ο αρθρογράφος, η κατάσταση στους προσφυγικούς καταυλισμούς στα ελληνικά νησιά έχει βελτιωθεί σημαντικά σε σχέση

Ακτοπλοϊκή σύνδεση Κύπρου-Ελλάδας: Στις 29 Μαΐου η έναρξη της τρίτης περιόδου

Δημοσιογραφική διάσκεψη διοργάνωσε σήμερα Τρίτη, 16 Απριλίου 2024, το Υφυπουργείο Ναυτιλίας αναφορικά με την έναρξη της τρίτης περιόδου λειτουργίας της Θαλάσσιας Επιβατικής Σύνδεσης Κύπρου – Ελλάδας. Όπως ανέφερε στην ομιλία της η Υφυπουργός Ναυτιλίας κα. Μαρίνα Χατζημανώλη, το Υφυπουργείο Ναυτιλίας

Μετάβαση στο περιεχόμενο