ΑΛΗΘΕΙΕΣ… ΚΑΙ ΨΕΜΑΤΑ.. ΓΙΑ ΤΟ ΕΞΟΠΛΙΣΤΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ Λ.Σ.- ΕΛ.ΑΚΤ

Αμέσως πήγε το μυαλό στην συνεδρίαση του ΚΥΣΕΑ εκείνων των ημερών και σκέφτηκα επιτέλους ένα καλό νέο για το Λιμενικό Σώμα

Μετά το επεισόδιο -πρόκληση από Τουρκικής πλευράς στα Ίμια, φαντάστηκα ότι ήλθε η στιγμή που η πολιτική και στρατιωτική ηγεσία της χώρας θα αναλάμβανε επιτέλους τις ευθύνες της ενδυναμώνοντας την άμυνα της χώρας σε καιρό ειρήνης μέσω και της ενίσχυσης και του Λιμενικού Σώματος

Μάταια όμως.. Οι πρώτες πληροφορίες μου για το μοίρασμα των διατιθέμενων πόρων ανάμεσα στα τρία Γενικά Επιτελεία ήταν πλήρως αληθινές.

Δεν γνωρίζω αν ο κ. ΚΟΥΡΟΥΜΠΛΗΣ συμμετείχε στο ΚΥΣΕΑ και τι ακριβώς συζήτησε για το Λ.Σ στην συνεδρίαση αυτή..

Ίσως με εισηγήσεις των Υπηρεσιακών Παραγόντων να μην ζήτησε τίποτε, μέχρι την επόμενη φορά που οι Τούρκοι με τον μεγάλο αριθμό σκαφών τους κυκλώσουν κάποιο δικό μας και στην συνέχεια το εμβολίσουν κανονικά τούτη φορά στην μπάντα

Το άρθρο που σας ανέφερα αγαπητοί φίλοι αναφερόταν στο πρόγραμμα χρηματοδότησης του Λ.Σ. από διάφορα Ταμεία της Ε.Ε. (ΤΕΑ, ΕΚΤΑΚΤΕΣ ΔΡΑΣΕΙΣ, ΑΛΙΕΙΑΣ, ΕΣΠΑ κ.λ.π.) ύψους πάνω από 200 εκ. ευρώ, για την χρονική περίοδο 2014-2020.

Τι δεν είπαν όμως, αυτοί οι Αξιωματικοί και όποιοι άλλοι έδωσαν στοιχεία στον εξαίρετο αρθρογράφο του ΕΘΝΟΥΣ Καλαφάτη Αλέξανδρο, που το υπέγραφε;

– Δεν είπαν, ότι το πρόγραμμα αυτό αφορά την περίοδο 2014εως 2020 και οι σχετικές προτάσεις έργων έχουν εγκριθεί από τα αρμόδια όργανα της Ε.Ε. εδώ και 3 χρόνια.. Απομένουν δε μόλις δύο χρόνια για την λήξη του χρονοδιαγράμματος χρηματοδοτήσεων

– Δεν είπαν, ότι το μεγάλης Εθνικής Σημασίας έργο, το ΕΣΟΘΕ, εδώ και 3 χρόνια αντιμετώπισε την έντονη δυσπιστία και συνεχή κωλυσιεργία για την προώθησή του, παρά το γεγονός ότι γι’ αυτό είχαν συμφωνήσει τα Γενικά Επιτελεία των Ε.Δ και είχαν εκπονηθεί σχεδόν στο σύνολο τους οι προδιαγραφές του έργου

– Δεν είπαν, ότι στενότατοι σύμβουλοι Υπουργών με διάφορες ανούσιες και παντελώς αβάσιμες αιτιολογίες προέτρεπαν στην εγκατάλειψη αυτού του μεγάλης σημασίας Εθνικού Έργου και εισηγούνταν ύστερα από διαβουλεύσεις των με διάφορες εταιρείες την αγορά αερόστατων που είναι φτηνότερα

Δεν γνωρίζουμε αν και κάποιες ΜΚΟ έχουν βάλει το χεράκι τους, ώστε η χρηματοδότηση αυτή να μετατρεπόταν σε σκηνές και σάντουιτς

– Δεν είπαν, ότι οι κακές γλώσσες στους διαδρόμους του ΥΝΑΝΠ λένε, ότι οι περισσότεροι αξιωματικοί που υποστήριζαν θερμά αυτό το Εθνικής Σημασίας έργο, την πλήρωσαν με την αποστρατεία τους από τους όψιμους σημερινούς υποστηρικτές του έργου

– Δεν είπαν, ότι αυτοί οι όψιμοι υποστηρικτές του έργου αυτού, θα αποτύχουν παταγωδώς, διότι αφενός δεν το πιστεύουν και αφετέρου οι τεράστιες καθυστερήσεις τους αφήνουν ασφυκτικά ελάχιστα χρονικά περιθώρια για την διεξαγωγή διεθνούς διαγωνισμού, την ανάθεση, την κατασκευή και την παράδοση του έργου.. Στην περίπτωση αυτή θα μπορούσαν να μας πουν, ποιος θα ευθύνεται για την απώλεια της Ευρωπαϊκής Χρηματοδότησης που αγγίζει τα 70 εκ. ευρώ;

– Δεν είπαν, ότι η έγκριση κοινοτικής χρηματοδότησης για την αγορά δύο (2) 30μετρων περιπολικών σκαφών έχει δοθεί από το 2015 και οι προδιαγραφές για τα σκάφη αυτά ήταν έτοιμες στα συρτάρια των Υπουργών πριν το τέλος του έτους 2015;

– Δεν είπαν, για ποιο λόγο κρατήθηκαν οι προδιαγραφές στα συρτάρια των Υπουργών και χάθηκαν δύο πολύτιμα χρόνια; Μήπως για να προσαρμοστούν οι απαιτήσεις των προδιαγραφών, που υπαγόρευαν οι Υπηρεσιακές ανάγκες, σε διάφορα αιτήματα της «αγοράς»; Ή μήπως για να βρεθεί η πλατφόρμα ενίσχυσης των Ελληνικών Ναυπηγείων; Αν ναι γιατί δεν υπάρχει πρόβλεψη στην σχετική προκήρυξη που δημοσιεύθηκε πρόσφατα περί αποκλειστικότητας της κατασκευής από ελληνικές ναυπηγικές μονάδες;

– Δεν είπαν, ότι εδώ και τρία χρόνια δεν έχουν αξιοποιήσει αυτήν την τεράστια Ευρωπαϊκή Χρηματοδότηση στο ελάχιστο ( ήδη έχουν εγκριθεί άλλα δύο 30μετρα σκάφη, ραντάρ κάμερες σε πλοία και αεροσκάφη, αυτοκίνητα, ενώ και από το κοινοτικό Πρόγραμμα Χρηματοδότησης της Αλιείας αρχικά είχε εγκριθεί η αγορά 14 περιπολικών σκαφών).

– Δεν είπαν, ότι το επενδυτικό πρόγραμμα την Τουρκικής Ακτοφυλακής τους ήταν γνωστό από την πρώτη στιγμή που ανέλαβαν, ότι το Κοινοτικό Πρόγραμμα Χρηματοδότησης του Λ.Σ αποτελούσε αντίβαρο και μια μεγάλη ευκαιρία αντίστοιχης ισχυροποίησης του. Πέρασαν τρία χρόνια και δεν έχει γίνει σχεδόν τίποτα

– Δεν είπαν, ότι για την υλοποίηση αυτού του προγράμματος, πρέπει να πιστεύεις βαθειά στον ρόλο και την αποστολή του Λιμενικού Σώματος και να αγωνίζεσαι διαρκώς για την ενδυνάμωσή του και να ορθώνεις το ανάστημα της στρατιωτικής τιμής, για την απόκρουση όλων όσων το επιβουλεύονται και με τις πράξεις ή και παραλείψεις τους το οδηγούν στην συρρίκνωση του..

Δεν είπαν, ότι στο παρελθόν ποτέ τα στελέχη του Λ.Σ δεν κλώτσησαν τέτοιου είδους ευκαιρίες .

Share:

Facebook
Twitter
LinkedIn
Email

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Εγκρίθηκε η χρηματοδότηση για 33 νέα σκάφη για το Λιμενικό Σώμα για την προστασία των θαλασσίων συνόρων

Το Υπουργείο Μετανάστευσης & Ασύλου ενέταξε χρηματοδότηση ύψους 18,5 εκατομμυρίων ευρώ με σκοπό την απόκτηση 33 νέων σκαφών, από το Λιμενικό Σώμα – Ελληνική Ακτοφυλακή. Συγκεκριμένα, η Ειδική Υπηρεσία Συντονισμού και Διαχείρισης Προγραμμάτων Μετανάστευσης και Εσωτερικών Υποθέσεων (ΕΥΣΥΔ ΜΕΥ) του

Ακρίβεια: Οι Έλληνες άλλαξαν την καθημερινότητά τους – Περικοπές στο μπάνιο, «λουκέτο» στο καλοριφέρ

Μία ενδιαφέρουσα έρευνα έδωσε στη δημοσιότητα η Ένωση Εργαζομένων Καταναλωτών Ελλάδας της ΓΣΕΕ, με σκοπό την καταγραφή των αντιδράσεων των καταναλωτών στην ακρίβεια, στην τρέχουσα αύξηση των τιμών των προϊόντων και υπηρεσιών που καταναλώνει. Η έρευνα πραγματοποιήθηκε στο χρονικό διάστημα

Επεκτείνεται στις ΔΕΚΟ η Ψηφιακή Κάρτα Εργασίας έως τα τέλη Απριλίου

Η Ψηφιακή Κάρτα Εργασίας επεκτείνεται και στις ΔΕΚΟ, με πρώτη φάση εφαρμογής στις ΔΕΚΟ στο χώρο της κοινής ωφέλειας, οι οποίες καλύπτουν τη μεγάλη πλειονότητα του αριθμού των εργαζομένων. Σε ανακοίνωση του Υπουργείου Εργασίας και Κοινωνικών Υποθέσεων αναφέρεται πως: «Σε

Γερνάει ο παγκόσμιος στόλος από φορτηγά και δεξαμενόπλοια αφού μειώθηκαν οι ναυπηγήσεις

Καθώς το α’ τρίμηνο οδεύει προς το τέλος του, ρίχνουμε μια ματιά στο βιβλίο παραγγελιών των κλάδων Bulk Carrier, Tanker (>=10.000 DWT), Container και Gas. Στις περισσότερες κατηγορίες ο στόλος γερνάει όπως στα φορτηγά πλοία και στα δεξαμενόπλοια αφού οι

Μετάβαση στο περιεχόμενο