Ανοικτή επιστολή για τις συντάξεις από το σύλλογο Ναυτικών “Νίκος Καββαδίας”

Πέρασαν 9 μήνες αφ’ότου το γραφείο του Υπουργού Ε.Ν. απέστειλε (04/12/2017) στο γραφείο του προέδρου του ΝΑΤ το κείμενο της ανοικτής επιστολής μας (01/12/2017), ζητώντας του ενημέρωση για το τι προτίθεται να πράξει σχετικά με τις διαμαρτυρίες μας που περιλαμβάνονται σε αυτήν για τις κρατήσεις του Νόμου 4093/12 τις οποίες το ΣΤΕ έκρινε αντισυνταγματικές, αλλά εξακολουθούν ως τώρα να παρακρατούνται, καθώς και για την ακατανόητη ρατσιστική υπουργική απόφαση 476/28-02-2012, της κράτησης 7% επί των συντάξεων από το πρώτο ευρώ μόνο των ναυτικών, σε αντίθεση με των στεριανών για τις οποίες έως τα 1300 ευρώ δεν γίνεται αντίστοιχη κράτηση, χωρίς ως τώρα να έχει υπάρξει κάποια αντίδραση.Δεδομένου ότι γίνονται συνεχείς προσφυγές στα δικαστήρια για επιστροφές κρατήσεων που συμπεριλαμβάνονται και οι ανωτέρω, αισθανόμαστε απορία και αγανάκτηση, γιατί ο πολίτης θα πρέπει να υποβάλλεται σε δικαστικά έξοδα για ζητήματα για τα οποία έχει ήδη αποφανθεί το αρμόδιο ανώτατο δικαστήριο ή που είναι εξοργιστικά παράλογα, χωρίς οι αρμόδιοι υπουργοί να έχουν την ευαισθησία να ξεκαθαρίσουν αυτήν την «θολή» κατάσταση με μια σαφή διευκρινιστική ανακοίνωση.Αισθανόμαστε επί πλέον οργή για την μόνιμη, ακατανόητη συμπεριφορά της πολιτείας να εξομοιώνει τις συντάξεις των ναυτικών με των στεριανών θεωρώντας έτσι πως η αφύσικη, σκληρή και επικίνδυνη ζωή που αναγκαστήκαμε να διανύσουμε, οι «αλμυρές» ασφαλιστικές εισφορές μας, καθώς και η συνολική προσφορά των ναυτικών , κυρίως των πρώτων μεταπολεμικών γενιών, της σχεδόν αποκλειστικής τότε πηγής συναλλάγματος-οξυγόνου που ανόρθωσε την χώρα από τα ερείπια του παγκοσμίου πολέμου και του εμφυλίου, δεν διαφέρουν από τα αντίστοιχα των στεριανών του Δημοσίου, της ασφάλειας της σιγουριάς και της φυσιολογικής ζωής. Και αν η κατάσταση δεν ήταν τραγική, θα λέγαμε πως απλώς, με περιέργεια περιμένουμε την υλοποίηση των εξαγγελιών του πρωθυπουργού, ότι τώρα που πραγματοποιείται η «οικονομική αναγέννηση» της χώρας, οι πρώτοι που θα επωφεληθούν θα είναι όσοι σήκωσαν το κύριο βάρος της οικονομικής κρίσης.Γιατί αν δεν είμαστε εμείς οι συνταξιούχοι ναυτικοί, που χάσαμε άμεσα ή έμμεσα πάνω από την μισή μας σύνταξη, η οποία αντιστοιχούσε στο 60% του μισθού των εν ενεργεία συναδέλφων κατά μέσον όρο, έναντι του 80-100% των συντάξεων του Δημοσίο υ αντίστοιχα, απορούμε ποιοί μπορεί να είναι.Το Δ.Σ.

e-nautilia.gr

Share:

Facebook
Twitter
WhatsApp
Email

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Κυριάκος Μητσοτάκης: Ευχαρίστησε την Ένωση Ελλήνων Εφοπλιστών για την προσφορά της στη Θεσσαλία με 50 εκατ.

Η Πρόεδρος της ΕΕΕ, Μελίνα Τραυλού συμμετείχε σε εκδήλωση του Υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών, στο Μουζάκι, για την παρουσίαση των έργων αποκατάστασης στις περιοχές της Θεσσαλίας και της Στερεάς Ελλάδας που δοκιμάστηκαν από τις καταστροφικές πλημμύρες. Τόσο ο Υπουργός Υποδομών

Σημαντικός ακτοπλοϊκός κόμβος το λιμάνι της Ραφήνας

ΣΕ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ κόμβο ακτοπλοϊκών υπηρεσιών λόγω της κοντινότερης απόστασής του από τις Κυκλάδες και την Εύβοια, αλλά και  μελλοντικής του σύνδεσης με τον σιδηρόδρομο και την Αττική οδό, εξελίσσεται το λιμάνι της Ραφήνας. Το ΤΑΙΠΕΔ, με την ιδιότητα της Αρχής

Απαγορευμένες ζώνες για τις μηχανότρατες και νέες προστατευόμενες περιοχές – Οι δεσμεύσεις για τις ελληνικές θάλασσες

Σε περίπου 780 εκατ. ευρώ έχει εκτιμηθεί ο προϋπολογισμός για την υλοποίηση των  21 δεσμεύσεων της Ελλάδας για την προστασία του θαλάσσιου περιβάλλοντος στο πλαίσιο της Διεθνούς Διάσκεψης Our Ocean Conference 2024 που διεξήχθη στην Αθήνα.  Η… μερίδα του λέοντος, ήτοι 500 εκατ. ευρώ,

Μετάβαση στο περιεχόμενο