Απεργία στα λιμάνια από την Τρίτη 27 Δεκεμβρίου 2022

Σε δυο 48ωρες επαναλαμβανόμενες απεργίες κατεβαίνουν τα πληρώματα ρυμουλκών και ναυαγοσωστικών στα λιμάνια της χώρας από την Τρίτη 27 Δεκεμβρίου.

Παρά τις διαπραγματεύσεις με το υπουργείο Ναυτιλίας και την σε πρώτη φάση αναστολή των απεργιακών κινητοποιήσεων την περασμένη εβδομάδα τελικά φαίνεται ότι δεν βρέθηκε η χρυσή τομή.

Με το κλείσιμο των λιμανιών η εφοδιαστική αλυσίδα θα επηρεαστεί μέσα στις γιορτές με δυσμενείς επιπτώσεις για την οικονομία.

Αναλυτικά η ανακοίνωση της Πανελλήνιας Ένωσης Πληρωμάτων Ρυμουλκών και Ναυαγοσωστικών:

«Μετά την τελευταία συνάντηση με την εργοδοσία, που με την θέση της για μηδαμινές αυξήσεις σε σχέση με τις υπάρχουσες συνθήκες και τις αποφάσεις της Γενικής Συνέλευσης, προχωράμε στο μόνο μέτρο πίεσης που μας έχει απομείνει, στην απεργιακή κινητοποίηση που είχαμε αναστείλει.

Έχοντας υψηλό αίσθημα ευθύνης απέναντι στους εμπλεκόμενους είμαστε καλόπιστα ανοιχτοί σε διάλογο για εξεύρεση αποδεκτής λύσης.

Με βάση την απόφαση της Γενικής Συνέλευσης και ομόφωνα του Διοικητικού Συμβουλίου εξαγγέλλουμε τις 2 συνεχόμενες επαναλαμβανόμενες 48ωρες απεργίες από 00:01 της Τρίτης 27/12/22.

Η μορφή καθώς και η συνέχιση των απεργιών θα εκτιμηθεί κατά την διάρκεια των δύο 48ωρων και θα ανακοινωθούν με νέο δελτίο τύπου».

Η Ένωση σε προηγούμενη ανακοίνωση της έχει επισημάνει:

«Οι εξελίξεις στην κρίσιμη διαπραγμάτευση της ανανέωσης των συλλογικών συμβάσεων με την εργοδοσία είναι οι εξής:

-Συνεχίζει να ζητάει αλλαγές σε θεσμικούς- εργασιακούς όρους της συλλογικής σύμβασης μας, παρόλες τις υποχωρήσεις μας για να γίνουν νομότυποι.

-Δεν αποσύρει το εξώδικο αλλά δίνει παράταση για να αποδεχθούμε τους όρους τους, το οποίο ως δαμόκλεια σπάθη παραμένει πάνω από την σύμβαση μας , δεν μας αφήνουν άλλα περιθώρια παρά την συνέχεια και εντατικοποίηση των απεργιακών μας κινητοποιήσεων.

-Η θέση της εργοδοσίας που έχει το θράσος να δηλώνει ότι είναι υπέρμαχος της νομιμότητας προσπαθεί να μας σπιλώσει στο ότι δεν ενημερώνουμε τα μέλη μας και ότι παραπληροφορούμε την κοινή γνώμη.

Η θέση μας είναι ότι δεν μπορούμε να δεχτούμε:

Την υποτιθέμενη ανάπαυση εντός ρυμουλκού έναντι αμοιβής, για να μην δέχεστε πρόστιμα. Τη μη ύπαρξη επιπλέον ατόμων να καλύπτουν τις βάρδιες ασφαλείας κατά την θεωρητική ανάπαυση μας γιατί την πραγματική ανάπαυση εντός εδώ και 30 χρόνια δεν την έχουμε δει.

Και να έχετε τα ρυμουλκά με συνθήκες γαλέρας με συνάδελφους που θα είναι σε 24ωρη ετοιμότητα με εργασία 8ωρης βάρδιας 6ωρης υπερωριακής εργασίας και τις υπόλοιπες 10 ώρες ανάπαυσης που θα διακόπτεται από έκτακτες ρυμουλκήσεις στο 24ωρο.

Αν θέλετε να απασχολείτε τα ρυμουλκά σε αυτές τις απάνθρωπες συνθήκες να βάλετε βάρδιες που προβλέπονται από την υπάρχουσα σύμβαση την οποία θέλετε να τροποποιήσετε ή να καταργήσετε και που ποτέ δεν τηρήσατε με αιτιολογικό την αύξηση του κόστους λειτουργίας

Εμείς δεν διαπραγματευόμαστε την ασφάλεια. Η υπεραπασχόληση το μόνο που θα δημιουργήσει είναι επικίνδυνες καταστάσεις και ατυχήματα στις ζωές των πληρωμάτων μας και των επιβατών/πληρωμάτων άλλων πλοίων, των λιμενικών εγκαταστάσεων του θαλάσσιου περιβάλλοντος και των γύρω περιοχών στα πετρελαιοειδή που εξυπηρετούμε.

Εσείς θέλετε να πάρετε ορισμένα τμήματα των διεθνών συμβάσεων δηλαδή αυτά που σας εξυπηρετούν και που είναι και τα κατώτερα όρια σε παγκόσμιο επίπεδο».

Δείτε ΕΔΩ την επιστολή της Δ.Ν.Ε. προς το υπουργείο Ναυτιλίας για την απεργία 

ΜΗΝΑΣ ΤΣΑΜΟΠΟΥΛΟΣ

Απεργία στα λιμάνια από την Τρίτη 27 Δεκεμβρίου 2022

Share:

Facebook
Twitter
LinkedIn
Email

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Κωνσταντακόπουλος: Χρονιά ρεκόρ το 2022 για την Costamare – Καθαρά κέρδη $523 εκατ.

Η καλύτερη χρονιά στην ιστορία της μέχρι την… επόμενη ήταν το 2022 για την εισηγμένη στην αμερικανική χρηματαγορά Costamare συμφερόντων του Κωστή Κωνσταντακόπουλου. Με ένα στόλο 117 πλοίων, συμπεριλαμβανομένων 45 πλοίων ξηρού χύδην φορτίου, η εταιρεία δημιούργησε καθαρά κέρδη άνω των 523 εκατομμυρίων δολαρίων. Στο τέλος

Ο Γιώργος Προκοπίου έχει το ακριβότερο πλοίο του ελληνόκτητου στόλου – Κοστίζει $286,1 εκατ.

Η έρευνα της ValueVessels για την ελληνόκτητη ναυτιλία περιέχει ενδιαφέροντα στατιστικά στοιχεία. Ο ελληνικός στόλος κατατάσσεται στην τρίτη θέση παγκοσμίως. Αυτό ισχύει τόσο για τον αριθμό των πλοίων όσο και για τη συνολική αξία, που περιλαμβάνει 4.709 πλοία ενεργά και υπό παραγγελία και συνολική αξία 152,69 δισ.

Το δώρο του Ωνάση στον «γάμο του αιώνα» ταξιδεύει στα νησιά Γκαλάπαγκος

Ήταν το μεγαλειώδες γαμήλιο δώρο του Αριστοτέλη Ωνάση προς τον πρίγκιπα Rainier και την Grace Kelly, που παντρεύτηκαν στις 18 Απριλίου του 1956 στο Μονακό – ένα γεγονός που χαρακτηρίστηκε «ο γάμος του αιώνα», με λίστα καλεσμένων που περιλάμβανε από