Απίστευτη περιπέτεια για Βολιώτη ναυτικό: Κρατούμενος 8 ημέρες σε φυλακή της Ρωσίας γιατί τον θεωρούσαν κατάσκοπο και εχθρό της χώρας

Μηχανικός σε εμπορικό ελληνόκτητο πλοίο υπό ξένη σημαία, κρατήθηκε επί 8 ημέρες στην φυλακή της πόλης Μουρμάνσκ της Ρωσίας, ελεγχόμενος για κατασκοπεία ως «εχθρός τη χώρας»,

Μια περιπέτεια που δεν περίμενε να βιώσει ποτέ στη ζωή του, έζησε ένας 50χρονος ναυτικός από τον Βόλο.

Μηχανικός σε εμπορικό ελληνόκτητο πλοίο υπό ξένη σημαία, κρατήθηκε επί 8 ημέρες στην φυλακή της πόλης Μουρμάνσκ της Ρωσίας, ελεγχόμενος για κατασκοπεία ως «εχθρός τη χώρας», τον περασμένο Ιούλιο.

Ο 50χρονος πατέρας τριών παιδιών, όταν το πλοίο όπου εργάζεται ως Α’ Μηχανικός έδεσε στο Μουρμάνσκ, στον Αρκτικό Ωκεανό, συνελήφθη μαζί με έναν συνάδελφό του από την Ρουμανία, μόλις οι λιμενικές αρχές της χώρας ολοκλήρωσαν τον έλεγχο. «Δεν καταλάβαμε ποτέ τι συνέβη, μας πήρανε τα κινητά, μας οδήγησαν αρχικά σε ένα δωμάτιο στα γραφεία του λιμανιού και στη συνέχεια σε φυλακή, χωρίς να μας πουν κουβέντα. Από τα ελάχιστα που θέλησαν να μας εξηγήσουν κατάλαβα πως η Ελλάδα και η Ρουμανία είναι εχθροί της Ρωσίας στον πόλεμο με την Ουκρανία και έπρεπε να υποστούμε τον έλεγχο. Όλο το υπόλοιπο πλήρωμα ήταν Φιλιππινέζοι και δεν ενόχλησαν κανέναν», είπε ο ίδιος σε συνομιλία του με τον δημοσιογράφο Σταύρο Δημόπουλο (Volos radio 9,86), από τον οποίο ζήτησε να μεταφέρει τα όσα έζησε. Δεν τους απήγγειλαν κατηγορίες και 8 ημέρες στην φυλακή χωρίς να μπορούν να επικοινωνήσουν με κανέναν ήταν μαρτυρικές με τον ίδιο τον 50χρονο να συμπληρώνει πως δεν υπήρξε κακομεταχείριση, αλλά σιωπή από τις ρωσικές αρχές, που τους έσπαγε το ηθικό και εξαντλούσε την υπομονή τους.

Ο καπετάνιος του πλοίου ενημέρωσε αμέσως την πρεσβεία και ξεκίνησε ένας «μαραθώνιος» για την άρση της κράτησης. Εν τω μεταξύ το πλοίο ήταν δεμένο στο λιμάνι του Μουρμάνσκ και κάθε ημέρα ο καπετάνιος περίμενε την επιστροφή των δύο μελών του πληρώματος, χωρίς κανείς να δίνει εξηγήσεις και στον ίδιο για ποιον λόγο έγινε η κράτηση. Η απελευθέρωση έγινε 8 ημέρες μετά και το πλοίο με τα δύο μέλη του πληρώματος ξεκίνησε ξανά το ταξίδι του.

Ο Βολιώτης μηχανικός επέστρεψε σπίτι του μετά από πολλούς μήνες απουσίας και μια μεγάλη περιπέτεια, πριν λίγες ημέρες. «Δεν ξέρει κανείς τι είναι να βρίσκεσαι σε μια φυλακή από το πουθενά, χωρίς να φταις σε τίποτα και να είσαι σε μια ξένη χώρα, που σε θεωρεί εχθρό. Στην ουσία μας θεωρούσαν κατασκόπους αλλά δεν το έλεγαν ανοιχτά», κατέληξε ο 50χρονος.

Πηγή:gegonota.news

Share:

Facebook
Twitter
WhatsApp
Email

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Ανησυχία για το νέο μέτωπο του μεταναστευτικού

Την ώρα που αποτυπώνεται στη χώρα μας νέα μείωση των μεταναστευτικών ροών, σύμφωνα με στοιχεία του Μαρτίου, ένα νέο μεταναστευτικό μέτωπο άνοιξε κάνοντας δύο μυστικές υπηρεσίες, την ΕΥΠ και την ΚΥΠ (Κυπριακή Υπηρεσία Πληροφοριών), να θέσουν τις δυνάμεις τους σε κόκκινο

ΟΛΘ: Η κοινοπραξία METKA – ΤΕΚΑΛ προσωρινός ανάδοχος για τον 6ο προβλήτα – Στα €20,3 εκατ. τα καθαρά κέρδη το 2023

Η ΟΛΘ ανακοίνωσε πως τα συνολικά ενοποιημένα έσοδα του Ομίλου για το έτος 2023 αυξήθηκαν σε €85,9 εκατ., από €85,3 εκατ. το 2022. Στον τερματικό σταθμό εμπορευματοκιβωτίων, σημειώθηκε σημαντική αύξηση άνω του 12% (στα €59,8 εκατ.), επίσης στους τομείς εκμετάλλευσης

Οι Κυκλάδες κινδυνεύουν – Ένταξη στους επτά απειλούμενους ευρωπαϊκούς τόπους

Όπως αναφέρεται, οι  Κυκλάδες, φημισμένες για τη μοναδική γοητεία και τον πλούσιο πολιτισμό τους βρίσκονται αντιμέτωπες με μια πληθώρα προκλήσεων, που προέρχεται από την έξαρση της τουριστικής ανάπτυξης και η ανεξέλεγκτη δόμηση. Έτσι, παρά την οικονομική ανάπτυξη που επιτυγχάνεται, δημιουργείται

Εκτός Top 10 τα ευρωπαϊκά λιμάνια – Είχαν άνοδο μόνο Πειραιάς και Gioia Tauro

Η κορυφαία τριάδα του Ρότερνταμ, της Αμβέρσας-Μπριζ και του Αμβούργου είναι αρκετά κυρίαρχη ώστε να μην αμφισβητείται η θέση τους. Όπως και το 2022, τα τρία λιμάνια της βόρειας περιοχής καταγράφουν παρόμοια κυκλοφοριακή τάση, με μείωση περίπου 7% το 2023». Τα

Μετάβαση στο περιεχόμενο