Από 5 έως 20 ευρώ θα καταβάλλει ο επιβάτης σε κάθε λιμάνι

Από πέντε μέχρι και 20 ευρώ θα καταβάλλει ανά λιμάνι ο επιβάτης κρουαζιέρας που αποβιβάζεται σε ελληνικό λιμάνι, σύμφωνα με τη ρύθμιση που περιλαμβάνεται στο νέο φορολογικό νομοσχέδιο του υπουργείου Εθνικής Οικονομίας και Οικονομικών που τέθηκε σε διαβούλευση. Οπως αναφέρεται στη σχετική διάταξη, επιβάλλεται τέλος υπέρ του Δημοσίου σε αποβιβαζόμενους στους λιμένες της χώρας επιβάτες επαγγελματικών πλοίων αναψυχής που εκτελούν περιηγητικά ταξίδια (κρουαζιέρες) κατά το άρθρο 42 του ν. 4256/2014 (Α΄ 92), εφεξής «τέλος κρουαζιέρας». Το τέλος επιβάλλεται ανά επιβάτη και ανά λιμένα.

Το τέλος κρουαζιέρας ανέρχεται για την περίοδο από 1ης Ιουνίου έως 30ής Σεπτεμβρίου για αποβίβαση σε λιμένες των νήσων Μυκόνου και Σαντορίνης σε 20 ευρώ ενώ για τους υπόλοιπους λιμένες της χώρας ανέρχεται σε πέντε ευρώ.

Για την περίοδο από 1ης έως 31ης Οκτωβρίου και από 1ης Απριλίου έως 31ης Μαΐου μειώνεται σε 12 ευρώ για τα λιμάνια Μυκόνου και Σαντορίνης και σε τρία ευρώ για τα υπόλοιπα λιμάνια.Επίσης για την περίοδο από 1ης Νοεμβρίου έως 31ης Μαρτίου για αποβίβαση σε λιμένες των νήσων Μυκόνου και Σαντορίνης ανέρχεται σε τέσσερα ευρώ και για τα υπόλοιπα λιμάνια της χώρας σε ένα ευρώ.

Το τέλος κρουαζιέρας βαρύνει τον επιβάτη που αποβιβάζεται σε λιμένα της χώρας, επιβάλλεται με την αποβίβαση του επιβάτη στον λιμένα και δεν επιβαρύνεται με φόρο προστιθέμενης αξίας.

Οπως αναφέρει το νομοσχέδιο τα έσοδα που εισπράττονται από το τέλος κρουαζιέρας χρησιμοποιούνται για την κατασκευή και βελτίωση υποδομών και έργων εν γένει, καθώς και για την ενίσχυση του τουρισμού στη χώρα.

Το ένα τρίτο των εσόδων αποδίδεται στους δήμους, εντός των διοικητικών ορίων των οποίων ευρίσκονται οι λιμένες αποβίβασης, για έργα για τη βελτίωση του τουριστικού προϊόντος και των υποδομών τους, το ένα τρίτο εγγράφεται στον προϋπολογισμό του υπουργείου Ναυτιλίας και τέλος το ένα τρίτο εγγράφεται στον προϋπολογισμό του υπουργείου Τουρισμού.

Ειδικά για το λιμάνι Κατακόλου, το ένα τρίτο επιμερίζεται ισόποσα στους Δήμους Πύργου και Αρχαίας Ολυμπίας.

Share:

Facebook
Twitter
WhatsApp
Email

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Αλλάζει όψη το λιμάνι της Σούδας – Τα σχέδια για τον νέο σταθμό επιβατών

Την εικόνα των σχεδίων που δηµοσιεύονται σήµερα στα “Χ.ν.” θα έχει ο σταθµός επιβατών στο λιµάνι της Σούδας όταν ολοκληρωθεί. Σηµειώνεται πως το έργο έχει ενταχθεί στο “Ταµείο Ανάκαµψης” και ο διαγωνισµός ξεκίνησε µε τους ενδιαφερόµενους να µπορούν να καταθέσουν τις

Αδυναμία πληρωμής ή ετοιμάζουν κατάργηση;

Μετρώντας αντίστροφα για να “αποχαιρετήσουμε” το 2024, στο τέλος του έτους θα συμπληρωθούν 2 χρόνια κατά τα οποία παραμένει απλήρωτο το μεταφορικό ισοδύναμο στις επιχειρήσεις των νησιών μας. Την ίδια ώρα προκαλούν θυμηδία οι πομπώδεις εξαγγελίες της ηγεσίας του Υπουργείου

Ποια πλοία δεν κινδυνεύουν από τους Χούθι

Τουλάχιστον το 15% των πλοίων που σήμερα αλλάζουν πορεία και χαράσσουν ρότα γύρω από το Ακρωτήριο της Καλής Ελπίδας θα μπορούσαν να επιστρέψουν με ασφάλεια στην Ερυθρά Θάλασσα με ελάχιστο κίνδυνο, σύμφωνα με τον ναυτικό διοικητή της επιχείρησης «Aspides», τον

Ένατο το νηολόγιο της Ελλάδας στο top-10, αλλά με… κράτει τις μηχανές

Αμετάβλητη παρέμεινε η πρώτη δεκάδα των κρατών που έχουν στη σημαία τους τον μεγαλύτερο στόλο πλοίων. Η χώρα μας, στην οποία έχουν έδρα περισσότερες από 600 ναυτιλιακές εταιρείες που ελέγχουν πάνω από 5.500 πλοία σε όρους νηολογίου, βρίσκεται στην ένατη

Μετάβαση στο περιεχόμενο