Ένταξη του έργου «Επέκταση προβλήτα λιμένα Σικίνου» στο Πρόγραμμα ΕΣΠΑ

Η επέκταση του προβλήτα στο λιμάνι της Σικίνου εντάσσεται στο Πρόγραμμα ΕΣΠΑ «Μεταφορές 2021-2027», με συγχρηματοδοτούμενη δημόσια δαπάνη 1.300.000,00 €.

Το έργο αυτό είναι το πρώτο μιας σειράς παρεμβάσεων του Υπουργείου Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής σε 32 λιμάνια, με ενωσιακούς πόρους του ΕΣΠΑ 2021-2027, 200 εκατομμυρίων ευρώ περίπου, εκτός του Διευρωπαϊκού Δικτύου Μεταφορών. Στόχος του έργου είναι να διασφαλιστεί η συνδεσιμότητα και προσβασιμότητα των νησιών, η αποτελεσματικότητα και ασφάλεια της λειτουργίας των λιμένων και η εξυπηρέτηση της ακτοπλοΐας.

Ειδικότερα, με την επέκταση του προβλήτα ακτοπλοΐας στο λιμάνι της Σικίνου όπως θα διαμορφωθεί, αναμένεται να εξυπηρετηθεί η ασφαλής πρόσδεση των πλοίων και ο χώρος που απαιτείται για την ασφαλή και άνετη κυκλοφορία των επιβατών της ακτοπλοΐας.

Share:

Facebook
Twitter
WhatsApp
Email

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Αλλάζει όψη το λιμάνι της Σούδας – Τα σχέδια για τον νέο σταθμό επιβατών

Την εικόνα των σχεδίων που δηµοσιεύονται σήµερα στα “Χ.ν.” θα έχει ο σταθµός επιβατών στο λιµάνι της Σούδας όταν ολοκληρωθεί. Σηµειώνεται πως το έργο έχει ενταχθεί στο “Ταµείο Ανάκαµψης” και ο διαγωνισµός ξεκίνησε µε τους ενδιαφερόµενους να µπορούν να καταθέσουν τις

Αδυναμία πληρωμής ή ετοιμάζουν κατάργηση;

Μετρώντας αντίστροφα για να “αποχαιρετήσουμε” το 2024, στο τέλος του έτους θα συμπληρωθούν 2 χρόνια κατά τα οποία παραμένει απλήρωτο το μεταφορικό ισοδύναμο στις επιχειρήσεις των νησιών μας. Την ίδια ώρα προκαλούν θυμηδία οι πομπώδεις εξαγγελίες της ηγεσίας του Υπουργείου

Ποια πλοία δεν κινδυνεύουν από τους Χούθι

Τουλάχιστον το 15% των πλοίων που σήμερα αλλάζουν πορεία και χαράσσουν ρότα γύρω από το Ακρωτήριο της Καλής Ελπίδας θα μπορούσαν να επιστρέψουν με ασφάλεια στην Ερυθρά Θάλασσα με ελάχιστο κίνδυνο, σύμφωνα με τον ναυτικό διοικητή της επιχείρησης «Aspides», τον

Ένατο το νηολόγιο της Ελλάδας στο top-10, αλλά με… κράτει τις μηχανές

Αμετάβλητη παρέμεινε η πρώτη δεκάδα των κρατών που έχουν στη σημαία τους τον μεγαλύτερο στόλο πλοίων. Η χώρα μας, στην οποία έχουν έδρα περισσότερες από 600 ναυτιλιακές εταιρείες που ελέγχουν πάνω από 5.500 πλοία σε όρους νηολογίου, βρίσκεται στην ένατη

Μετάβαση στο περιεχόμενο