Απομάκρυνση των στελεχών Λ.Σ.-ΕΛ.ΑΚΤ. από την έδρα Υπηρεσίας τους για οποιοδήποτε λόγο σε μη εργάσιμες ώρες, αργίες, κλπ.

Σε συνέχεια ερωτημάτων συναδέλφων σχετικά με την δυνατότητα απομάκρυνσης τους από την έδρα της Υπηρεσίας που υπηρετούν ενημερώνουμε για την εφαρμογή  σχετικής εγκυκλίου του Υπουργού Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής που εκδόθηκε το έτος 2016 « Αριθμ. Πρωτ. 2415.9/19075/3-3-16 (ΑΔΑ: 6Κ124653ΠΩ-55Χ) : Απομάκρυνση των στελεχών Λ.Σ.-ΕΛ.ΑΚΤ. από την έδρα Υπηρεσίας όπου υπηρετούν.»

Συμπεριληπτικά η εγκύκλιος αναφέρει την δυνατότητα απομάκρυνσης των στελεχών Λ.Σ.-ΕΛ.ΑΚΤ.  από την έδρα της Υπηρεσίας όπου υπηρετούν εντός της ημεδαπήςγια οποιοδήποτε ιδιωτικό λόγοχωρίς να υπάρχει ανάγκη εξειδίκευσης αυτούσε μη εργάσιμες ώρεςαργίεςημιαργίες και σε ημέρες ανάπαυσηςμετά από συναίνεση του προϊσταμένου της Υπηρεσίας αυτής, η οποία παρέχεται πριν την απομάκρυνση.

Τονίζεται δε ότι η απομάκρυνση των στελεχών Λ.Σ.-ΕΛ.ΑΚΤ. από την έδρα της Υπηρεσίας τους, δεν συνιστά άδεια απουσίας ή διευκολύνσεως και δεν εμπίπτει στο πεδίο εφαρμογής του π.δ. αδειών 80/2015.

Τα ενδιαφερόμενα στελέχη Λ.Σ.-ΕΛ.ΑΚΤ. υποβάλλουν σχετική αίτηση υπό τύπον μη υπηρεσιακής ατομικής αναφοράς, στον προϊστάμενο της Υπηρεσίας που υπηρετούν.

Στην ίδια εγκύκλιο αναφέρονται οι περιπτώσεις για τις οποίες δεν απαιτείται η συναίνεση των προϊστομένων των Υπηρεσιών όπως:

α) για στελέχη Λ.Σ.-ΕΛ.ΑΚΤ. που υπηρετούν σε Υπηρεσίες οι οποίες εδρεύουν στους νομούς Αττικής και  Θεσσαλονίκης και απομακρύνονται εντός των ορίων των νομών αυτών ή σε απόσταση μέχρι και εξήντα (60) χιλιομέτρων από την έδρα της Υπηρεσίας τους.

β) για στελέχη Λ.Σ.-ΕΛ.ΑΚΤ. που υπηρετούν σε Υπηρεσίες άλλων νομών της χώρας και απομακρύνονται σε απόσταση μέχρι και εξήντα (60) χιλιομέτρων από την έδρα της Υπηρεσίας τους.

γ) τα στελέχη Λ.Σ.-ΕΛ.ΑΚΤ. υπηρετούν σε Υπηρεσίες οι οποίες εδρεύουν σε νησί και δεν απομακρύνονται σε άλλο νησί.

Η εγκύκλιος δεν αφήνει κανένα περιθώριο παρερμηνείας του δικαιώματος αίτησης των στελεχών για την χορήγηση άδειας απομάκρυνσης προσδιορίζοντας με σαφήνεια όλες τις συναφείς με το θέμα έννοιες, εργάσιμων ωρών, ημερών, ημερών ανάπαυσης κτλ.

Κρίνεται επιβεβλημένη η έγκριση  χορήγησης των άδειων απομάκρυνσης ιδίως στα στελέχη που υπηρετούν σε νησιωτικές υπηρεσίες σε συνδυασμό με τις  συνήθεις άδειες τους καθώς η μετάβαση προς  τους τόπους συμφέροντος τους ορίζεται  αποκλειστικά από την ακτοπλοϊκή σύνδεση.

Η Ομοσπονδία μας καλεί τους προϊσταμένους των υπηρεσιών, αξιοποιώντας την νομιμότητα της εγκυκλίου, να διευκολύνουν τους συναδέλφους παρέχοντας τη δυνατότητα απομάκρυνσης τις ώρες μη εργασίας ή και των ρεπό-ημέρες ανάπαυσης καθώς για τα στελέχη που δεν υπηρετούν στον τόπο συμφερόντων τους ακόμα και οι λίγες ώρες παραπάνω με τους οικείους τους έχουν μεγάλη αξία.

Για το ΔΣ

Εγκυκλίος ΑΔΑ: 6Κ124653ΠΩ-55Χ

Share:

Facebook
Twitter
WhatsApp
Email

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Απομάκρυνση των στελεχών Λ.Σ.-ΕΛ.ΑΚΤ. από την έδρα Υπηρεσίας τους για οποιοδήποτε λόγο σε μη εργάσιμες ώρες, αργίες, κλπ.

Σε συνέχεια ερωτημάτων συναδέλφων σχετικά με την δυνατότητα απομάκρυνσης τους από την έδρα της Υπηρεσίας που υπηρετούν ενημερώνουμε για την εφαρμογή  σχετικής εγκυκλίου του Υπουργού Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής που εκδόθηκε το έτος 2016 « Αριθμ. Πρωτ. 2415.9/19075/3-3-16 (ΑΔΑ: 6Κ124653ΠΩ-55Χ) :

Κρουαζιέρα: Νέο ρεκόρ αναμένεται το 2025 – Στον Πειραιά Επιτροπή κατασκευών-μεταφορών της Ν. Κορέας

Τον Οργανισμό Λιμένος Πειραιώς επισκέφθηκε αντιπροσωπεία της Επιτροπής Κατασκευών και Μεταφορών του Μητροπολιτικού Συμβουλίου της Ίντσον της Νότιας Κορέας, με στόχο την ανταλλαγή απόψεων για τη διαχείριση λιμένων και την ανάπτυξη του κλάδου της κρουαζιέρας. Η ενδεκαμελής αντιπροσωπεία, υπό την ηγεσία του Προέδρου

Πόρισμα για Τέμπη: Οι αιτίες που οδήγησαν στο δυστύχημα – Οι λάθος χειρισμοί, οι παθογένειες των ελληνικών σιδηροδρόμων και οι συστάσεις

 Μία αναλυτική εικόνα των αιτιών και των παραγόντων που οδήγησαν στο δυστύχημα των Τεμπών, όπου έχασαν τη ζωή τους 57 άνθρωποι, δίνει το -178 σελίδων- πόρισμα του Εθνικού Οργανισμού Διερεύνησης Αεροπορικών και Σιδηροδρομικών Ατυχημάτων, που δόθηκε στη δημοσιότητα. Η έκθεση κάνει λόγο για μια αλληλουχία

Ένοχοι για τον θάνατο του Αντώνη Καργιώτη ο πλοίαρχος και ο ύπαρχος – Αθώοι υποπλοίαρχος και ναύκληρος

Ένοχοι κρίθηκαν από το Μικτό Ορκωτό Δικαστήριο ο ύπαρχος και ο πλοίαρχος του Blue Horizon για τον θάνατο του Αντώνη Καργιώτη ενώ αθωώθηκαν ο υποπλοίαρχος και ο ναύκληρος. Σύμφωνα με το neakriti.gr, πλοίαρχος και ύπαρχος κρίθηκαν ένοχοι με πλειοψηφία 5-2.

Μετάβαση στο περιεχόμενο