Άρχισε στο Σουέζ η μετάγγιση φορτίου του “Sounion”

Η επιχείρηση μετάγγισης χρησιμοποιεί φορητή αντλία και υπολογίζεται να διαρκέσει δύο εβδομάδες – O πλοιοκτήτης του suezmax δεξαμενόπλοιου που ανεφλέγη από τους Houthi προ διμήνου σχεδιάζει την επισκευή του

Μετάφραση-απόδοση κειμένου: «ΛΙΜΕΝΙΚΑ ΝΕΑ»

Δυο μήνες μετά το χτύπημα των Houthi που απείλησε με οικολογική καταστροφή την Ερυθρά Θάλασσα, ξεκίνησε η μετάγγιση του φορτίου αργού πετρελαίου του Δ/Ξ Sounion (IMO: 9312145).

Η μετάγγιση 1 εκατ. βαρελιών Ιρακινού αργού θα διαρκέσει περί τις 2 εβδομάδες.

Οι ναυαγιαιρέτες χρησιμοποιούν φορητό εξοπλισμό απάντλησης καθώς τα μηχανικά μέρη του πλοίου αχρηστεύθηκαν κατά την επίθεση του περασμένου Αυγούστου.

Ολόκληρο το μεταγγιζόμενο φορτίο θα παραληφθεί από το χωρητικότητας 158.322 dwt Δ/Ξ Delta Blue (IMO: 9601235), που κι αυτό ανήκει στο στόλο της Delta Tankers, που είναι η ελληνική εταιρεία διαχείρισης του Δ/Ξ Sounion.

Ειδικοί υπολογίζουν ότι ποσοστό 10% των συνολικά 150.000 τόνων αργού του Δ/Ξ Sounion πιθανόν να έχει καεί, παρότι οι φωτιές επί του πλοίου έκαιγαν κατά μήκος του καταστρώματος. 

Μετά την αρχική τους επίθεση, ομάδα ανταρτών Houthi επιβιβάστηκε στο πλοίο και εσκεμμένα άναψε 18 πυρκαγιές στο κατάστρωμα χρησιμοποιώντας εκρηκτικά, που κατεστάλησαν με αφρό κατά τη διάρκεια της ναυαγιαίρεσης.

Η μετάγγιση εξελίσσεται σε ασφαλές αγκυροβόλιο ανοικτά της διώρυγας Σουέζ, με την ανάπτυξη εξοπλισμού αντιμετώπισης της θαλάσσιας ρύπανσης για την ελαχιστοποίηση της πιθανότητας εκδήλωσής της.

Το Ρ/Κ Aigaion Pelagos (IMO: 9477012), που ανήκει στην Megatugs Salvage & Towage και αρχικά ρυμούλκησε με ασφάλεια το φλεγόμενο δεξαμενόπλοιο, παραμένει πλησίον του κατά τη διαδικασία μετάγγισης φορτίου.

Το Ρ/Κ Panormitis (IMO: 9541899) της ίδιας εταιρείας, που ειδικεύεται στο χειρισμό αγκυρών και σε ανεφοδιασμούς, παρευρίσκεται για παροχή υποστήριξης.

Λέγεται ότι, το Δ/Ξ Sounion μετέφερε το φορτίο του στο διυλιστήριο της Motor Oil στην Κόρινθο.

Παρότι το ναυπήγησης 2006 δεξαμενόπλοιο υπέστη εκτενείς ζημίες εκατομμυρίων δολαρίων, πιθανολογείται ότι η αξία τους είναι υποδεέστερη της αξίας του σκάφους.

Οι Lloyd’s List πληροφορήθηκαν από πηγή κοντά στην επιχείρηση μετάγγισης ότι, μόλις ολοκληρωθεί, ο πλοιοκτήτης σχεδιάζει να μεταφέρει το Δ/Ξ Sounion “στη Μεσόγειο” για επισκευές.

Μετάφραση-απόδοση κειμένου: «ΛΙΜΕΝΙΚΑ ΝΕΑ»

Share:

Facebook
Twitter
WhatsApp
Email

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Αλλάζει όψη το λιμάνι της Σούδας – Τα σχέδια για τον νέο σταθμό επιβατών

Την εικόνα των σχεδίων που δηµοσιεύονται σήµερα στα “Χ.ν.” θα έχει ο σταθµός επιβατών στο λιµάνι της Σούδας όταν ολοκληρωθεί. Σηµειώνεται πως το έργο έχει ενταχθεί στο “Ταµείο Ανάκαµψης” και ο διαγωνισµός ξεκίνησε µε τους ενδιαφερόµενους να µπορούν να καταθέσουν τις

Αδυναμία πληρωμής ή ετοιμάζουν κατάργηση;

Μετρώντας αντίστροφα για να “αποχαιρετήσουμε” το 2024, στο τέλος του έτους θα συμπληρωθούν 2 χρόνια κατά τα οποία παραμένει απλήρωτο το μεταφορικό ισοδύναμο στις επιχειρήσεις των νησιών μας. Την ίδια ώρα προκαλούν θυμηδία οι πομπώδεις εξαγγελίες της ηγεσίας του Υπουργείου

Ποια πλοία δεν κινδυνεύουν από τους Χούθι

Τουλάχιστον το 15% των πλοίων που σήμερα αλλάζουν πορεία και χαράσσουν ρότα γύρω από το Ακρωτήριο της Καλής Ελπίδας θα μπορούσαν να επιστρέψουν με ασφάλεια στην Ερυθρά Θάλασσα με ελάχιστο κίνδυνο, σύμφωνα με τον ναυτικό διοικητή της επιχείρησης «Aspides», τον

Ένατο το νηολόγιο της Ελλάδας στο top-10, αλλά με… κράτει τις μηχανές

Αμετάβλητη παρέμεινε η πρώτη δεκάδα των κρατών που έχουν στη σημαία τους τον μεγαλύτερο στόλο πλοίων. Η χώρα μας, στην οποία έχουν έδρα περισσότερες από 600 ναυτιλιακές εταιρείες που ελέγχουν πάνω από 5.500 πλοία σε όρους νηολογίου, βρίσκεται στην ένατη

Μετάβαση στο περιεχόμενο