Αρχισμηνίας της Πολεμικής Αεροπορίας ο νεκρός του τροχαίου στη Μεσογείων

Υπαξιωματικός της Πολεμικής Αεροπορίας, ο οποίος υπηρετούσε στην Τανάγρα, είναι ο 28χρονος που έχασε τη ζωή του στο σοκαριστικό τροχαίο που σημειώθηκε τα ξημερώματα της Πέμπτης (24/11) στη λεωφόρο Μεσογείων.

Ο άτυχος αρχισμηνίας της Πολεμικής Αεροπορίας προσπάθησε να διασχίσει τη λεωφόρο Μεσογείων, όπου τον παρέσυρε ένα αυτοκίνητο του στρατού με συμβατικές πινακίδες το οποίο εκείνη την ώρα στις  05:40 το πρωί κινούνταν στο ρεύμα καθόδου της Μεσογείων, στο ύψος λίγο πριν από τη γέφυρα της Κατεχάκη.

Η σύγκρουση ήταν σφοδρή με αποτέλεσμα να εκσφενδονιστεί ο άτυχος 28χρονος στο αντίθετο ρεύμα, όπου εκεί άλλο διερχόμενο αυτοκίνητο, τον παρέσυρε για δεύτερη φορά.

Ο 28χρονος αρχισμηνίας μεταφέρθηκε βαριά τραυματισμένος στον Ευαγγελισμό, όπου τελικά υπέκυψε στα τραύματά του.

Οδηγός του οχήματος που προκάλεσε το δυστύχημα, ήταν ένας φαντάρος ο οποίος εξαιτίας της σύγκρουσης υπέστη διάσειση και μεταφέρθηκε στο 401 στρατιωτικό νοσοκομείο.

Όσο για τον  άτυχο αρχισμηνία, έτρεχε να προλάβει το λεωφορείο για την Τανάγρα, όπου υπηρετούσε στην 114 Πτέρυγα Μάχης.

Share:

Facebook
Twitter
WhatsApp
Email

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Αλλάζει όψη το λιμάνι της Σούδας – Τα σχέδια για τον νέο σταθμό επιβατών

Την εικόνα των σχεδίων που δηµοσιεύονται σήµερα στα “Χ.ν.” θα έχει ο σταθµός επιβατών στο λιµάνι της Σούδας όταν ολοκληρωθεί. Σηµειώνεται πως το έργο έχει ενταχθεί στο “Ταµείο Ανάκαµψης” και ο διαγωνισµός ξεκίνησε µε τους ενδιαφερόµενους να µπορούν να καταθέσουν τις

Αδυναμία πληρωμής ή ετοιμάζουν κατάργηση;

Μετρώντας αντίστροφα για να “αποχαιρετήσουμε” το 2024, στο τέλος του έτους θα συμπληρωθούν 2 χρόνια κατά τα οποία παραμένει απλήρωτο το μεταφορικό ισοδύναμο στις επιχειρήσεις των νησιών μας. Την ίδια ώρα προκαλούν θυμηδία οι πομπώδεις εξαγγελίες της ηγεσίας του Υπουργείου

Ποια πλοία δεν κινδυνεύουν από τους Χούθι

Τουλάχιστον το 15% των πλοίων που σήμερα αλλάζουν πορεία και χαράσσουν ρότα γύρω από το Ακρωτήριο της Καλής Ελπίδας θα μπορούσαν να επιστρέψουν με ασφάλεια στην Ερυθρά Θάλασσα με ελάχιστο κίνδυνο, σύμφωνα με τον ναυτικό διοικητή της επιχείρησης «Aspides», τον

Ένατο το νηολόγιο της Ελλάδας στο top-10, αλλά με… κράτει τις μηχανές

Αμετάβλητη παρέμεινε η πρώτη δεκάδα των κρατών που έχουν στη σημαία τους τον μεγαλύτερο στόλο πλοίων. Η χώρα μας, στην οποία έχουν έδρα περισσότερες από 600 ναυτιλιακές εταιρείες που ελέγχουν πάνω από 5.500 πλοία σε όρους νηολογίου, βρίσκεται στην ένατη

Μετάβαση στο περιεχόμενο