Attica Group: Στα 201,45 εκατ. ο τζίρος το α’ εξάμηνο με άνοδο 64,8%

Το μεταφορικό έργο του ομίλου, σε σχέση με α΄ εξάμηνο 2021, αυξήθηκε κατά 108% στους επιβάτες, κατά 56% στα Ι.Χ. οχήματα και κατά 16% στα φορτηγά οχήματα έναντι του 2021.

Ηεπαναφορά στην κανονικότητα μετά την άρση του μειωμένου πρωτοκόλλου μεταφοράς επιβατών στα πλοία από τα μέσα Μαρτίου έδωσε ισχυρή ώθηση στην κίνηση, και τον κύκλο εργασιών της Attica Group. Ωστόσο η θυγατρική του ομίλου Marfin Investment Group (MIG), έκλεισε με ζημιές εξαιτίας της εκρηκτικής αύξησης της τιμής των καυσίμων.

Συγκεκριμένα η Attica Group παρουσίασε τζίρο 201,45 εκατ. ευρώ αυξημένος κατά 64,8% έναντι των 122,19 εκατ. ευρώ στο α΄ εξάμηνο 2021. Οι ενοποιημένες Ζημίες προ Φόρων, Χρηματοδοτικών, Επενδυτικών Αποτελεσμάτων και Αποσβέσεων (EBITDA) ανήλθαν σε 9,61 εκατ. ευρώ έναντι 4,38 εκατ. ευρώ στο α’ εξάμηνο 2021 και ενοποιημένες ζημιές μετά από φόρους 30,54 εκατ. ευρώ έναντι ζημιών 34,05 εκατ. ευρώ το α΄ εξάμηνο 2021.

Με την άρση του μειωμένου πρωτοκόλλου μεταφοράς επιβατών στα πλοία από τα μέσα Μαρτίου 2022, ο κύκλος εργασιών του Ομίλου αυξήθηκε κατά 65% σε σχέση με την αντίστοιχη περυσινή περίοδο, σηματοδοτώντας την σταδιακή επαναφορά των εργασιών του Ομίλου στα προ Covid- 19 επίπεδα.

Η αύξηση του μεταφορικού έργου, και κατ’ επέκταση του κύκλου εργασιών του ομίλου, αντισταθμίστηκε από την παρατεταμένη πολύ υψηλή τιμή των καυσίμων (αύξηση κατά 99% στη μέση τιμή των ναυτιλιακών καυσίμων που καταναλώθηκαν το α΄ εξάμηνο του 2022 σε σχέση με το α΄ εξάμηνο 2021), με αποτέλεσμα τη σημαντική επιβάρυνση του λειτουργικού κόστους.

Οι πράξεις αντιστάθμισης της τιμής των καυσίμων για μέρος της καταναλωθείσας ποσότητας από τα πλοία του ομίλου, που διενεργήθηκαν στο πλαίσιο της εφαρμοζόμενης πολιτικής της εταιρείας, συνεισέφεραν κατά 12,8 εκατ. ευρώ στη μείωση των ενοποιημένων ζημιών του ομίλου σε σχέση με το α΄ εξάμηνο 2021.

Τα ταμειακά διαθέσιμα του Ομίλου ανήλθαν σε 67,88 εκατ. ευρώ από 97,36 εκατ. ευρώ στις 31.12.2021. Ο συνολικός δανεισμός του ομίλου ανήλθε σε 467,42 εκατ. ευρώ έναντι 481,59 εκατ. ευρώ την 31.12.2021. Τα ενσώματα πάγια στοιχεία του Ομίλου ανήλθαν σε 684,91 εκατ. ευρώ έναντι 673,84 εκατ. ευρώ στις 31.12.2021.

Τα ίδια κεφάλαια του ομίλου ανήλθαν 344,44 εκατ. ευρώ και αντιστοιχούν σε 1,6 ευρώ ανά μετοχή της εταιρίας και ο όμιλος απασχολεί 2.089 εργαζόμενους.

Η Attica Group δρομολογεί 33 πλοία τα οποία δραστηριοποιούνται με τα εμπορικά σήματα «Superfast Ferries», «Blue Star Ferries» και «Hellenic Seaways». Από τα πλοία αυτά, τα 20 είναι συμβατικά επιβατηγά – οχηματαγωγά, τα 12 είναι ταχύπλοα και 1 πλοίο είναι φορτηγό – οχηματαγωγό.

Τα πλοία του ομίλου πραγματοποίησαν δρομολόγια στην Ελλάδα (Κυκλάδες, Δωδεκάνησα, Κρήτη, Β.Α. Αιγαίο, Σαρωνικό και Σποράδες) και στη Διεθνή γραμμή Ελλάδας – Ιταλίας (Ανκόνα, Μπάρι, Βενετία). Το μεταφορικό έργο του ομίλου, σε σχέση με α΄ εξάμηνο 2021, αυξήθηκε κατά 108% στους επιβάτες, κατά 56% στα Ι.Χ. οχήματα και κατά 16% στα φορτηγά οχήματα. Ο αριθμός των δρομολογίων σε σχέση με τo α΄ εξάμηνο 2021 αυξήθηκε κατά 54%. Στις γραμμές της Αδριατικής και της Κρήτης τα πλοία του ομίλου λειτουργούν κοινοπρακτικά με πλοία της ΑΝΕΚ LINES.

Τον Ιούνιο και Ιούλιο του 2022 προστέθηκαν στο στόλο του ομίλου τρία υπερσύγχρονα πλοία τύπου Aero Catamaran, τα οποία ναυπηγήθηκαν στα ναυπηγεία Brødrene Aa της Νορβηγίας. Τα Aero Highspeed 1, 2 και 3 ξεκίνησαν τα δρομολόγια τους στις γραμμές του Αργοσαρωνικού στις αρχές Αυγούστου 2022, αντικαθιστώντας παλαιότερης τεχνολογίας πλοία στους συγκεκριμένους προορισμούς.

Επίσης στις 21.9.2022 η εταιρία ενημέρωσε το επενδυτικό κοινό ότι επετεύχθη συμφωνία με τους μεγαλύτερους πιστωτές,
καθώς και με μετόχους που εκπροσωπούν ποσοστό 57,70% του συνολικού μετοχικού κεφαλαίου της ΑΝΕΚ, με περιεχόμενο:

α) τη συγχώνευση με απορρόφηση της ΑΝΕΚ από την εταιρία με σχέση ανταλλαγής μία (1) κοινή ή προνομιούχο μετοχή της ΑΝΕΚ προς 0,1217 νέες κοινές ονομαστικές μετοχές της ATTICA και

β) την καταβολή του ποσού των Ευρώ 80.000.000 προς πλήρη και ολοσχερή εξόφληση του δανεισμού της ΑΝΕΚ προς τους ανωτέρω πιστωτές (ανεξόφλητο κεφάλαιο ύψους Ευρώ 236.419.251,23 πλέον του συνόλου ανεξόφλητων τόκων ως την ημερομηνία ολοκλήρωσης της συναλλαγής) από το ενοποιημένο σχήμα που θα προκύψει κατά την ημερομηνία ολοκλήρωσης της συγχώνευσης. Η συμφωνία υπεγράφη στις 23.9.2022.

Share:

Facebook
Twitter
LinkedIn
Email

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Ο Πλωτάρχης ΛΣ Λευτέρης Βαλεργάκης στη Μόνιμη Ελληνική Αντιπροσωπεία στην Ευρωπαϊκή Ένωση για τα επόμενα δύο έτη

ΚΟΙΝΗ ΑΠΟΦΑΣΗ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΕΞΩΤΕΡΙΚΩΝ ΣΤ Α ́ ΓΕΝΙΚΗ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΣΤ1 Δ/ΝΣΗ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΥ ΚΑΙ ΔΙΟΙΚ. ΟΡΓΑΝΩΣΗΣ Αρ.Πρωτ.: Π12β- 58515 «ΑΠΟΣΠΑΣΗ ΠΛΩΤΑΡΧΗ ΛΣ ΒΑΛΕΡΓΑΚΗ ΕΛΕΥΘΕΡΙΟΥ (ΑΜ 1187) ΣΤΗ ΜΟΝΙΜΗ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΑ ΣΤΗΝ ΕΥΡΩΠΑΪΚΗ ΕΝΩΣΗ, ΓΙΑ ΔΥΟ (2)ΕΤΗ ».  – Ο

Χαιρετισμός Επίτιμου Προέδρου Π.Ε.Α.Λ.Σ. στο 15ο Πανελλήνιο συνέδριο

ΧΑΙΡΕΤΙΣΜΟΣ  ΕΠΙΤΙΜΟΥ ΠΡΟΕΔΡΟΥ  ΠΕΑΛΣ ΣΤΟ 15Ο ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΟ ΣΥΝΕΔΡΙΟ Σεβασμιότατε Αρχιεπίσκοπε Κρήτης κ.κ Ευγένιε Κύριε Αρχηγέ ΛΣ, φαντάζομαι ότι σήμερα εκπροσωπείται τον κ. υπουργό αν και θα ήταν επιθυμητό έως και αναγκαίο να έχει περιληφθεί στο πρόγραμμα του Υπουργού η παρουσία του

Το Δ.Σ. της Ε.Α.Α.Λ.Σ. στο Ηράκλειο Κρήτης

Προσκεκλημένο να συμμετάσχει στις εργασίες του 15ου Τακτικού Συνεδρίου της Πανελλήνιας Ένωσης Αξιωματικών Λ.Σ. (ΠΕΑΛΣ), κλιμάκιο του Δ.Σ. της Ε.Α.Α.Λ.Σ., αποτελούμενο από τον Πρόεδρο Σταύρο Βοϊδονικόλα, το Γενικό Γραμματέα Δημ. Σαϊτάκη, την Ταμία και επικεφαλής Τομέα Ισότητας Ελένη Κοντάκου και τον

Ξεκίνησε το ταξίδι της…αποκαθήλωσης για 4 ελικόπτερα ΛΣ-ΕΛΑΚΤ

Σε δύο διαδοχικά ρεπορτάζ των Λιμενικών Νέων (στις 18/8 και 6/9), σας πληροφορούσαμε για τη σύμβαση-πλαίσιο που υπεγράφη ανάμεσα στην NSPA (ΝΑΤΟ Support & Procurement Agency – Υπηρεσία Υποστήριξης και Προμηθειών του ΝΑΤΟ) και την Airbus France, με την οποία