Attica Group: Στα 201,45 εκατ. ο τζίρος το α’ εξάμηνο με άνοδο 64,8%

Το μεταφορικό έργο του ομίλου, σε σχέση με α΄ εξάμηνο 2021, αυξήθηκε κατά 108% στους επιβάτες, κατά 56% στα Ι.Χ. οχήματα και κατά 16% στα φορτηγά οχήματα έναντι του 2021.

Ηεπαναφορά στην κανονικότητα μετά την άρση του μειωμένου πρωτοκόλλου μεταφοράς επιβατών στα πλοία από τα μέσα Μαρτίου έδωσε ισχυρή ώθηση στην κίνηση, και τον κύκλο εργασιών της Attica Group. Ωστόσο η θυγατρική του ομίλου Marfin Investment Group (MIG), έκλεισε με ζημιές εξαιτίας της εκρηκτικής αύξησης της τιμής των καυσίμων.

Συγκεκριμένα η Attica Group παρουσίασε τζίρο 201,45 εκατ. ευρώ αυξημένος κατά 64,8% έναντι των 122,19 εκατ. ευρώ στο α΄ εξάμηνο 2021. Οι ενοποιημένες Ζημίες προ Φόρων, Χρηματοδοτικών, Επενδυτικών Αποτελεσμάτων και Αποσβέσεων (EBITDA) ανήλθαν σε 9,61 εκατ. ευρώ έναντι 4,38 εκατ. ευρώ στο α’ εξάμηνο 2021 και ενοποιημένες ζημιές μετά από φόρους 30,54 εκατ. ευρώ έναντι ζημιών 34,05 εκατ. ευρώ το α΄ εξάμηνο 2021.

Με την άρση του μειωμένου πρωτοκόλλου μεταφοράς επιβατών στα πλοία από τα μέσα Μαρτίου 2022, ο κύκλος εργασιών του Ομίλου αυξήθηκε κατά 65% σε σχέση με την αντίστοιχη περυσινή περίοδο, σηματοδοτώντας την σταδιακή επαναφορά των εργασιών του Ομίλου στα προ Covid- 19 επίπεδα.

Η αύξηση του μεταφορικού έργου, και κατ’ επέκταση του κύκλου εργασιών του ομίλου, αντισταθμίστηκε από την παρατεταμένη πολύ υψηλή τιμή των καυσίμων (αύξηση κατά 99% στη μέση τιμή των ναυτιλιακών καυσίμων που καταναλώθηκαν το α΄ εξάμηνο του 2022 σε σχέση με το α΄ εξάμηνο 2021), με αποτέλεσμα τη σημαντική επιβάρυνση του λειτουργικού κόστους.

Οι πράξεις αντιστάθμισης της τιμής των καυσίμων για μέρος της καταναλωθείσας ποσότητας από τα πλοία του ομίλου, που διενεργήθηκαν στο πλαίσιο της εφαρμοζόμενης πολιτικής της εταιρείας, συνεισέφεραν κατά 12,8 εκατ. ευρώ στη μείωση των ενοποιημένων ζημιών του ομίλου σε σχέση με το α΄ εξάμηνο 2021.

Τα ταμειακά διαθέσιμα του Ομίλου ανήλθαν σε 67,88 εκατ. ευρώ από 97,36 εκατ. ευρώ στις 31.12.2021. Ο συνολικός δανεισμός του ομίλου ανήλθε σε 467,42 εκατ. ευρώ έναντι 481,59 εκατ. ευρώ την 31.12.2021. Τα ενσώματα πάγια στοιχεία του Ομίλου ανήλθαν σε 684,91 εκατ. ευρώ έναντι 673,84 εκατ. ευρώ στις 31.12.2021.

Τα ίδια κεφάλαια του ομίλου ανήλθαν 344,44 εκατ. ευρώ και αντιστοιχούν σε 1,6 ευρώ ανά μετοχή της εταιρίας και ο όμιλος απασχολεί 2.089 εργαζόμενους.

Η Attica Group δρομολογεί 33 πλοία τα οποία δραστηριοποιούνται με τα εμπορικά σήματα «Superfast Ferries», «Blue Star Ferries» και «Hellenic Seaways». Από τα πλοία αυτά, τα 20 είναι συμβατικά επιβατηγά – οχηματαγωγά, τα 12 είναι ταχύπλοα και 1 πλοίο είναι φορτηγό – οχηματαγωγό.

Τα πλοία του ομίλου πραγματοποίησαν δρομολόγια στην Ελλάδα (Κυκλάδες, Δωδεκάνησα, Κρήτη, Β.Α. Αιγαίο, Σαρωνικό και Σποράδες) και στη Διεθνή γραμμή Ελλάδας – Ιταλίας (Ανκόνα, Μπάρι, Βενετία). Το μεταφορικό έργο του ομίλου, σε σχέση με α΄ εξάμηνο 2021, αυξήθηκε κατά 108% στους επιβάτες, κατά 56% στα Ι.Χ. οχήματα και κατά 16% στα φορτηγά οχήματα. Ο αριθμός των δρομολογίων σε σχέση με τo α΄ εξάμηνο 2021 αυξήθηκε κατά 54%. Στις γραμμές της Αδριατικής και της Κρήτης τα πλοία του ομίλου λειτουργούν κοινοπρακτικά με πλοία της ΑΝΕΚ LINES.

Τον Ιούνιο και Ιούλιο του 2022 προστέθηκαν στο στόλο του ομίλου τρία υπερσύγχρονα πλοία τύπου Aero Catamaran, τα οποία ναυπηγήθηκαν στα ναυπηγεία Brødrene Aa της Νορβηγίας. Τα Aero Highspeed 1, 2 και 3 ξεκίνησαν τα δρομολόγια τους στις γραμμές του Αργοσαρωνικού στις αρχές Αυγούστου 2022, αντικαθιστώντας παλαιότερης τεχνολογίας πλοία στους συγκεκριμένους προορισμούς.

Επίσης στις 21.9.2022 η εταιρία ενημέρωσε το επενδυτικό κοινό ότι επετεύχθη συμφωνία με τους μεγαλύτερους πιστωτές,
καθώς και με μετόχους που εκπροσωπούν ποσοστό 57,70% του συνολικού μετοχικού κεφαλαίου της ΑΝΕΚ, με περιεχόμενο:

α) τη συγχώνευση με απορρόφηση της ΑΝΕΚ από την εταιρία με σχέση ανταλλαγής μία (1) κοινή ή προνομιούχο μετοχή της ΑΝΕΚ προς 0,1217 νέες κοινές ονομαστικές μετοχές της ATTICA και

β) την καταβολή του ποσού των Ευρώ 80.000.000 προς πλήρη και ολοσχερή εξόφληση του δανεισμού της ΑΝΕΚ προς τους ανωτέρω πιστωτές (ανεξόφλητο κεφάλαιο ύψους Ευρώ 236.419.251,23 πλέον του συνόλου ανεξόφλητων τόκων ως την ημερομηνία ολοκλήρωσης της συναλλαγής) από το ενοποιημένο σχήμα που θα προκύψει κατά την ημερομηνία ολοκλήρωσης της συγχώνευσης. Η συμφωνία υπεγράφη στις 23.9.2022.

Share:

Facebook
Twitter
WhatsApp
Email

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Άγιοι Ανάργυροι: Ολοκληρώνεται η ΕΔΕ για τους αστυνομικούς – Ουδείς αναλαμβάνει την ευθύνη, κανείς δεν… είδε

Σε ένα τραγικό πινγκ- πονγκ ευθυνών φέρεται να εξελίσσεται η υπόθεση της Κυριακής, που έχασε τη ζωή της έξω από το αστυνομικό τμήμα των Αγίων Αναργύρων, με τους αρμόδιους αξιωματούχους των Αρχών λίγο πριν την ολοκλήρωση της ΕΔΕ να δηλώνουν άγνοια για

Σκύρος: Έτοιμη για την “πράσινη” ακτοπλοΐα – Πρόταση για ναυπήγηση πλοίου με μειωμένες εκπομπές άνθρακα

Έτοιμο να πρωτοστατήσει στην πράσινη μετάβαση της ακτοπλοΐας, παρουσιάζοντας συγκεκριμένη πρόταση μελέτη μέσω του Πολυτεχνείου, για τη ναυπήγηση ενός νεότευκτου πλοίου με μειωμένες εκπομπές άνθρακα, δηλώνει το νησί της Σκύρου. Ήδη ο χρόνος μετράει αντίστροφα έως το 2030 με βάση

Αιφνίδιος θάνατος βαθμοφόρου: Διευκρινίσεις ΥΥ/ΛΣ-ΕΛΑΚΤ

Προς διευκρίνιση των αναγκαίων λεπτομερειών για την ορθή ενημέρωση όλων και κατά το μέρος που αφορά την εμπλοκή της Υπηρεσίας Υγειονομικού (Υ.Υ.) Λ.Σ-ΕΛ.ΑΚΤ στην υπόθεση του αιφνίδιου θανάτου του συναδέλφου μας που υπηρετούσε στο Π.Α.Θ. 80, εκτός υπηρεσίας, σας γνωρίζουμε

Τζον Κέρι*: «Βρείτε με την Άγκυρα κοινό έδαφος για τα πάρκα»

Μετατροπή-επιμέλεια κειμένου: «ΛΙΜΕΝΙΚΑ ΝΕΑ» Να προσπαθήσουν να βρουν κοινό τόπο Αθήνα και Άγκυρα προκειμένου να επιλυθεί το ζήτημα που έχει προκύψει λόγω της ελληνικής πρόθεσης να δημιουργήσει θαλάσσια πάρκα στο Αιγαίο παροτρύνει εμμέσως πλην σαφώς τις δύο πλευρές μέσω της

Μετάβαση στο περιεχόμενο