
Υπογραφή Μνημονίου Συνεργασίας μεταξύ του Υπουργείου Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής και της Ελληνικής Ολυμπιακής Επιτροπής στο πλαίσιο αθλητικών δράσεων και ενεργειών (1.2.2024)
Μνημόνιο Συνεργασίας υπεγράφη σήμερα από τον Υπουργό Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής, κ. Χρήστο Στυλιανίδη και τον Πρόεδρο της Ελληνικής Ολυμπιακής Επιτροπής, κ. Σπύρο Καπράλο, παρουσία









