Costamare: Κέρδη ρεκόρ κατέγραψε το πρώτο τρίμηνο του 2022

Η εισηγμένη στο NYSE, ναυτιλιακή εταιρεία Costamare Inc., συμφερόντων της οικογένειας Κωνσταντακόπουλου ανακοίνωσε τα οικονομικά της αποτελέσματα για το πρώτο τρίμηνο της τρέχουσας χρονιάς (2022).

Αναλυτικότερα, κατέγραψε καθαρά έσοδα (net income) ύψους 115.4 εκατομμυρίων δολαρίων (0.93 δολάρια ανά μετοχή) έναντι 60.5 εκατομμυρίων δολαρίων (0.49 δολάρια ανά μετοχή) το αντίστοιχο περσινό τρίμηνο. Όσον αφορά στα προσαρμοσμένα καθαρά έσοδα (Adjusted Net Income) αυτά το πρώτο τρίμηνο του 2022 ανήλθαν σε 104.5 εκατομμύρια δολάρια (0.84 δολάρια ανά μετοχή), από 38 εκατομμύρια δολάρια (0.31 δολάρια ανά μετοχή) το πρώτο τρίμηνο του 2021.Ενώ και η ρευστότητα της ανήλθε σε 644 εκατομμύρια δολάρια (Q1,2022), από 240 εκατομμύρια πέρυσι (Q1, 2021). Όσον αφορά στο στόλο των containerships της εταιρείας, αυτά είναι ναυλωμένα για τους υπόλοιπους μήνες του 2022 και το 90% των containerships είναι ναυλωμένα και για το 2023. Επίσης, ναυλωμένα είναι και τα 49 bulk carriers της Costamare για την τρέχουσα χρονιά.

Εκτός των άλλων μέσα στο πρώτο τρίμηνο η ναυτιλιακή εταιρεία παρέλαβε και το bulk carrier “Norma”, χωρητικότητας 58.018 dwt & κατασκευής του 2010. Επιπρόσθετα, συμφώνησε να πουλήσει το bulk carrier “Thunder”, χωρητικότητας 57.334 dwt & κατασκευής του 2009. Να σημειωθεί ότι η πώληση του θα ολοκληρωθεί το δεύτερο τρίμηνο της τρέχουσας χρονιάς και η Costamare θα εξασφαλίσει 3.6 εκατομμύρια δολάρια. Ενώ την ίδια περίοδο πούλησε και το containership “Messini”, μεταφορικής ικανότητας 2.458 teu & κατασκευής του 1997, έναντι 17.8 εκατομμυρίων δολαρίων. Να αναφερθεί ότι το πρώτο τρίμηνο της τρέχουσας χρονιάς έγιναν και συμφωνίες νέας χρηματοδότησης ύψους 160.5 εκατομμυρίων δολαρίων.

Από την πλευρά του ο Οικονομικός Διευθυντής της Costamare Inc., Γρηγόριος Ζήκος, σχολίασε ότι “Κατά τη διάρκεια του τριμήνου η εταιρεία σημείωσε ισχυρά αποτελέσματα. Τα έσοδα υπερδιπλασιάστηκαν σε περίπου 270 εκατομμύρια δολάρια και το καθαρό εισόδημα έφτασε τα 115 εκατομμύρια δολάρια, έναντι 60 εκατομμύρια δολαρίων την αντίστοιχη περσινή περίοδο.Στο τέλος του τριμήνου, η ρευστότητα διαμορφώθηκε στα 640 εκατομμύρια δολάρια.Οι βασικές αρχές και οι ισχυρές τιμές ναύλωσης για την αγορά εμπορευματοκιβωτίων παραμένουν αμετάβλητες. Εμπορικά απασχολούσε στόλο εμπορευματοκιβωτίων χωρίς πλοία διαθέσιμα σε σύντομο χρονικό διάστημα. Η συμφόρηση στα λιμάνια δεν δείχνει σημάδια χαλάρωσης, ενώ τα πρόσφατα γεγονότα στην πραγματικότητα συμβάλλουν σε περαιτέρω αυξήσεις.Σε ένα τόσο ευνοϊκό περιβάλλον αγοράς, έχουμε καλύψει όλες τις ημέρες ανοιχτής χρήσης εμπορευματοκιβωτίων για το 2022 και έχουμε περίπου. Κάλυψη 95% για το 2023. Συμβατικά έσοδα για τον στόλο των containerships στο νερό ανέρχονται σε 3.3 δισεκατομμύρια δολάρια με υπολειπόμενη χρονική διάρκεια ναύλωσης 4,1 ετών. Από την πλευρά του ξηρού χύδην φορτίου, η αγορά συνεχίζει να είναι ισχυρή με τα μικρότερα πλοία να κερδίζουν πριμ έναντι των μεγαλύτερων που επωφελούνται επίσης από τη διάχυση εμπορευματοκιβωτίων. Η δυναμική της προσφοράς και της ζήτησης παραμένει υγιής από ένα ιστορικά χαμηλό βιβλίο παραγγελιών (orderbook)”.

Ο στόλος της Costamare αποτελείται από 76 containerships, μεταφορικής ικανότητας 557.000 teu (συμπεριλαμβανομένων 5 πλοίων που έχει συμφωνήσει να πουλήσει) & 46 bulk carriers, συνολικής χωρητικότητας 2.493.500 dwt (συμπεριλαμβανομένου ενός πλοίου που έχει συμφωνήσει να πουλήσει).

Share:

Facebook
Twitter
LinkedIn
Email

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Η θάλασσα ο τελευταίος τους διάδρομος

Δεν ήταν η πρώτη φορά που ο κυβερνήτης του μοιραίου F-4 (Φάντομ) σμηναγός (Ι) Στάθης Τσιτλακίδης και ο συγκυβερνήτης υποσμηναγός (Ι) Μάριος- Μιχαήλ Τουρούτσικας πραγματοποιούσαν την άσκηση «χαμηλής ναυτιλίας».  Την είχαν ξανακάνει και στο παρελθόν.  Άλλωστε πριν το μαχητικό τους

Συντάξεις: Τέλος Φεβρουαρίου η διπλή αύξηση – Ποιοι δικαιούνται μπόνους προσωπικής διαφοράς

Με την ολοκλήρωση της διαδικασίας καταβολής των αυξημένων συντάξεων, 1,7 εκατ. συνταξιούχοι είδαν μετά από 12 χρόνια επιπλέον ποσά στους λογαριασμούς τους. Η αύξηση «τρέχει» από 1/1/2023.  Ωστόσο, τα αναδρομικά του Ιανουαρίου θα πληρωθούν τέλη Φεβρουαρίου με τις συντάξεις Μαρτίου.

Πώς άλλαξε το αμυντικό δόγμα

Φέτος συμπληρώνονται 27 χρόνια από την κρίση των Ιμίων και πέρα από τη μνήμη των τριών στελεχών του Πολεμικού Ναυτικού, Χριστόδουλου Καραθανάση, Παναγιώτη Βλαχάκου και Έκτορα Γιαλοψού, που οι αξιωματικοί και υπαξιωματικοί των Ενόπλων Δυνάμεων κρατούν ζωντανή, στην Ιστορία έχει

Φιάσκο με το μαγικό φίλτρο Πανοραμίξ  κατανομής των οργανικών θέσεων των Λ/Φ στο Λ.Σ.-ΕΛ.ΑΚΤ.

Ηρεμία επικρατεί στο Γαλατικό Χωριό των Λιμενικών παρά το γεγονός, ότι μειώθηκε και με την βούλα η εισαγωγή για το έτος 2023 των Λ/Φ κατά 40%. Φούσκα αποδείχθηκε και στην πράξη το «μαγικό φίλτρο» κατανομής των οργανικών θέσεων που κατασκεύασε