Costamare: Κέρδη ρεκόρ κατέγραψε το πρώτο τρίμηνο του 2022

Η εισηγμένη στο NYSE, ναυτιλιακή εταιρεία Costamare Inc., συμφερόντων της οικογένειας Κωνσταντακόπουλου ανακοίνωσε τα οικονομικά της αποτελέσματα για το πρώτο τρίμηνο της τρέχουσας χρονιάς (2022).

Αναλυτικότερα, κατέγραψε καθαρά έσοδα (net income) ύψους 115.4 εκατομμυρίων δολαρίων (0.93 δολάρια ανά μετοχή) έναντι 60.5 εκατομμυρίων δολαρίων (0.49 δολάρια ανά μετοχή) το αντίστοιχο περσινό τρίμηνο. Όσον αφορά στα προσαρμοσμένα καθαρά έσοδα (Adjusted Net Income) αυτά το πρώτο τρίμηνο του 2022 ανήλθαν σε 104.5 εκατομμύρια δολάρια (0.84 δολάρια ανά μετοχή), από 38 εκατομμύρια δολάρια (0.31 δολάρια ανά μετοχή) το πρώτο τρίμηνο του 2021.Ενώ και η ρευστότητα της ανήλθε σε 644 εκατομμύρια δολάρια (Q1,2022), από 240 εκατομμύρια πέρυσι (Q1, 2021). Όσον αφορά στο στόλο των containerships της εταιρείας, αυτά είναι ναυλωμένα για τους υπόλοιπους μήνες του 2022 και το 90% των containerships είναι ναυλωμένα και για το 2023. Επίσης, ναυλωμένα είναι και τα 49 bulk carriers της Costamare για την τρέχουσα χρονιά.

Εκτός των άλλων μέσα στο πρώτο τρίμηνο η ναυτιλιακή εταιρεία παρέλαβε και το bulk carrier “Norma”, χωρητικότητας 58.018 dwt & κατασκευής του 2010. Επιπρόσθετα, συμφώνησε να πουλήσει το bulk carrier “Thunder”, χωρητικότητας 57.334 dwt & κατασκευής του 2009. Να σημειωθεί ότι η πώληση του θα ολοκληρωθεί το δεύτερο τρίμηνο της τρέχουσας χρονιάς και η Costamare θα εξασφαλίσει 3.6 εκατομμύρια δολάρια. Ενώ την ίδια περίοδο πούλησε και το containership “Messini”, μεταφορικής ικανότητας 2.458 teu & κατασκευής του 1997, έναντι 17.8 εκατομμυρίων δολαρίων. Να αναφερθεί ότι το πρώτο τρίμηνο της τρέχουσας χρονιάς έγιναν και συμφωνίες νέας χρηματοδότησης ύψους 160.5 εκατομμυρίων δολαρίων.

Από την πλευρά του ο Οικονομικός Διευθυντής της Costamare Inc., Γρηγόριος Ζήκος, σχολίασε ότι “Κατά τη διάρκεια του τριμήνου η εταιρεία σημείωσε ισχυρά αποτελέσματα. Τα έσοδα υπερδιπλασιάστηκαν σε περίπου 270 εκατομμύρια δολάρια και το καθαρό εισόδημα έφτασε τα 115 εκατομμύρια δολάρια, έναντι 60 εκατομμύρια δολαρίων την αντίστοιχη περσινή περίοδο.Στο τέλος του τριμήνου, η ρευστότητα διαμορφώθηκε στα 640 εκατομμύρια δολάρια.Οι βασικές αρχές και οι ισχυρές τιμές ναύλωσης για την αγορά εμπορευματοκιβωτίων παραμένουν αμετάβλητες. Εμπορικά απασχολούσε στόλο εμπορευματοκιβωτίων χωρίς πλοία διαθέσιμα σε σύντομο χρονικό διάστημα. Η συμφόρηση στα λιμάνια δεν δείχνει σημάδια χαλάρωσης, ενώ τα πρόσφατα γεγονότα στην πραγματικότητα συμβάλλουν σε περαιτέρω αυξήσεις.Σε ένα τόσο ευνοϊκό περιβάλλον αγοράς, έχουμε καλύψει όλες τις ημέρες ανοιχτής χρήσης εμπορευματοκιβωτίων για το 2022 και έχουμε περίπου. Κάλυψη 95% για το 2023. Συμβατικά έσοδα για τον στόλο των containerships στο νερό ανέρχονται σε 3.3 δισεκατομμύρια δολάρια με υπολειπόμενη χρονική διάρκεια ναύλωσης 4,1 ετών. Από την πλευρά του ξηρού χύδην φορτίου, η αγορά συνεχίζει να είναι ισχυρή με τα μικρότερα πλοία να κερδίζουν πριμ έναντι των μεγαλύτερων που επωφελούνται επίσης από τη διάχυση εμπορευματοκιβωτίων. Η δυναμική της προσφοράς και της ζήτησης παραμένει υγιής από ένα ιστορικά χαμηλό βιβλίο παραγγελιών (orderbook)”.

Ο στόλος της Costamare αποτελείται από 76 containerships, μεταφορικής ικανότητας 557.000 teu (συμπεριλαμβανομένων 5 πλοίων που έχει συμφωνήσει να πουλήσει) & 46 bulk carriers, συνολικής χωρητικότητας 2.493.500 dwt (συμπεριλαμβανομένου ενός πλοίου που έχει συμφωνήσει να πουλήσει).

Share:

Facebook
Twitter
WhatsApp
Email

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Σε επιφυλακή για την κακοκαιρία – Ήχησε το 112 σε Καρδίτσα, Λάρισα και Λέσβο

Προειδοποιητικό μήνυμα από το 112 έλαβαν ήδη στα κινητά τους οι κάτοικοι της Λάρισας, της Καρδίτσας αλλά και των νησιών του Βορείου Αιγαίου για επικίνδυνα καιρικά φαινόμενα, λόγω της επερχόμενης κακοκαιρίας. Με “εξαιρετικά επείγουσα ειδοποίηση” οι κάτοικοι σε Λέσβο και Χίο δέχτηκαν

Times: Η ελληνική οικονομία συγκαταλέγεται στις ταχύτερα αναπτυσσόμενες της ΕΕ

«Σχεδόν δέκα χρόνια μεταρρυθμίσεων και σκληρών μέτρων λιτότητας τελικά απέδωσαν καρπούς», για την Ελλάδα τονίζει μεταξύ άλλων η εφημερίδα Times σε ένα εκτενές ρεπορτάζ στο οποίο παρουσιάζονται τα οικονομικά στοιχεία τα οποία καταδεικνύουν πως η χώρα μας «στάθηκε ξανά στα

Φόβοι για ενεργειακή κρίση εξαιτίας της σύγκρουσης Ισραήλ – Ιράν

 Καθώς εκτυλίσσεται το 2ο τρίμηνο του 2024, οι πρόσφατες κλιμακώσεις στη Μέση Ανατολή προσθέτουν ένα επίπεδο αβεβαιότητας ειδικά στη μεταφορά LNG και ακολούθως του πετρελαίου. Στο επίκεντρο βρίσκεται το Στενό του Ορμούζ αφού ακούστηκαν τα τύμπανα του πολέμου μεταξύ Ιράν και Ισραήλ. «Μία από τις κύριες ανησυχίες είναι ο κίνδυνος που

Όταν η ΕΛ.ΑΣ. συλλαμβάνει την ΕΛ.ΑΣ.

Μετατροπή-επιμέλεια κειμένου: «ΛΙΜΕΝΙΚΑ ΝΕΑ» Η είδηση πως ο αστυνομικός φρουρός του Αστυνομικού Τμήματος Αγίων Αναργύρων, ο οποίος φέρεται να έμεινε απαθής μπροστά στη γυναικοκτονία της 28χρονης Κυριακής Γρίβα, που έλαβε χώρα κυριολεκτικά μπροστά στα μάτια του, είχε καταδικαστεί σε οκτώ

Μετάβαση στο περιεχόμενο