Διάσωση 10 ατόμων και σύλληψη του διακινητή τους μετά από καταδίωξη στη Σάμο

Τις πρωινές ώρες σήμερα, περιπολικό σκάφος Λ.Σ.-ΕΛ.ΑΚΤ., το οποίο βρισκόταν σε προγραμματισμένη περιπολία, εντόπισε ταχύπλοο σκάφος με αλλοδαπούς επιβαίνοντες, στη θαλάσσια περιοχή βορειοανατολικά της Σάμου.

Το περιπολικό σκάφος προέβη σε χρήση φωτεινών και ηχητικών σημάτων, όμως ο χειριστής του ταχύπλοου δεν συμμορφώθηκε. Ακολούθησε καταδίωξη με αποτέλεσμα την ακινητοποίηση του ταχύπλοου και τη σύλληψη του αλλοδαπού χειριστή του, ηλικίας 38 ετών, για παράβαση του άρθρου 30 του Ν. 4251/2014 «Διακίνηση υπηκόων τρίτων χωρών» και του άρθρου 83 του Ν. 3386/2005 «Παράνομη είσοδος και έξοδος από τη χώρα».

Επιπρόσθετα, το πλήρωμα του περιπολικού σκάφους Λ.Σ.-ΕΛ.ΑΚΤ. περισυνέλεξε δέκα (10) αλλοδαπούς επιβαίνοντες του ταχύπλοου, οι οποίοι μεταφέρθηκαν με ασφάλεια στο λιμάνι Βαθέως της Σάμου και στη συνέχεια παραδόθηκαν σε στελέχη της Αστυνομικής Διεύθυνσης και μεταφέρθηκαν σε Κλειστή Ελεγχόμενη Δομή της Σάμου.

Από το Λιμεναρχείο Σάμου που διενεργεί την προανάκριση κατασχέθηκε το ανωτέρω μέσο διακίνησης και μια συσκευή κινητής τηλεφωνίας.

Share:

Facebook
Twitter
WhatsApp
Email

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Αλλάζει όψη το λιμάνι της Σούδας – Τα σχέδια για τον νέο σταθμό επιβατών

Την εικόνα των σχεδίων που δηµοσιεύονται σήµερα στα “Χ.ν.” θα έχει ο σταθµός επιβατών στο λιµάνι της Σούδας όταν ολοκληρωθεί. Σηµειώνεται πως το έργο έχει ενταχθεί στο “Ταµείο Ανάκαµψης” και ο διαγωνισµός ξεκίνησε µε τους ενδιαφερόµενους να µπορούν να καταθέσουν τις

Αδυναμία πληρωμής ή ετοιμάζουν κατάργηση;

Μετρώντας αντίστροφα για να “αποχαιρετήσουμε” το 2024, στο τέλος του έτους θα συμπληρωθούν 2 χρόνια κατά τα οποία παραμένει απλήρωτο το μεταφορικό ισοδύναμο στις επιχειρήσεις των νησιών μας. Την ίδια ώρα προκαλούν θυμηδία οι πομπώδεις εξαγγελίες της ηγεσίας του Υπουργείου

Ποια πλοία δεν κινδυνεύουν από τους Χούθι

Τουλάχιστον το 15% των πλοίων που σήμερα αλλάζουν πορεία και χαράσσουν ρότα γύρω από το Ακρωτήριο της Καλής Ελπίδας θα μπορούσαν να επιστρέψουν με ασφάλεια στην Ερυθρά Θάλασσα με ελάχιστο κίνδυνο, σύμφωνα με τον ναυτικό διοικητή της επιχείρησης «Aspides», τον

Ένατο το νηολόγιο της Ελλάδας στο top-10, αλλά με… κράτει τις μηχανές

Αμετάβλητη παρέμεινε η πρώτη δεκάδα των κρατών που έχουν στη σημαία τους τον μεγαλύτερο στόλο πλοίων. Η χώρα μας, στην οποία έχουν έδρα περισσότερες από 600 ναυτιλιακές εταιρείες που ελέγχουν πάνω από 5.500 πλοία σε όρους νηολογίου, βρίσκεται στην ένατη

Μετάβαση στο περιεχόμενο