Διεθνής Ναυτική Ένωση: Αντιδρά στην αύξηση των τελών αποβλήτων από τον ΟΛΠ

Zητά την παρέμβαση των υπουργών Ναυτιλίας

Υπερβολική χαρακτηρίζει η Διεθνής Ναυτική Ένωση την αύξηση κατά 50% των τιμολογίων υπηρεσιών παραλαβής και διαχείρισης στερεών αποβλήτων πλοίων, την οποία ανακοίνωσε ο Οργανισμός Λιμένος Πειραιώς. Η Ένωση, σε ανακοίνωση της, επισημαίνει ότι η αύξηση αναρτήθηκε στην ιστοσελίδα του ΟΛΠ χωρίς να έχει προηγηθεί διαβούλευση με τις Ενώσεις χρηστών του Λιμένος, όπως είθισται και όπως θα όφειλε.  Τονίζει ότι η αύξηση καθιστά το εμπορικό λιμάνι του Πειραιά μη ανταγωνιστικό και εκτιμά ότι θα επηρεάσει δυσμενώς τη δραστηριότητα του εμπορικού λιμένα, καθώς το όποιο πρόσθετο κόστος θα μετακυλιστεί στα εισαγόμενα και εξαγώγιμα προϊόντα.

Η Ένωση ζητά την παρέμβαση των υπουργών Ναυτιλίας & Νησιωτικής Πολιτικής και ταυτόχρονα των υπουργών Ανάπτυξης & Επενδύσεων και Τουρισμού,καθώς αυτές οι αυξήσεις θα επηρεάσουν αρνητικά την κρουαζιέρα, αλλά και το κόστος των προϊόντων στο καλάθι του νοικοκυριού- στοχεύοντας στην επίτευξη μια κοινώς αποδέκτης λύσης, στο πλαίσιο της σημερινής οικονομικής συγκυρίας.

Η ανακοίνωση της Διεθνούς Ναυτικής Ενώσεως

Ο Οργανισμός Λιμένος Πειραιώς -μέσω της από 27ης Σεπτεμβρίου 2022 αναρτήσεως στην ιστοσελίδα του και άνευ πρότερης διαβουλεύσεως με τις Ενώσεις Χρηστών του Λιμένος, ως είθισται και όπως θα όφειλε- ανακοίνωσε την απόφαση του Συμβουλίου Διοίκησης περί αυξήσεων ύψους 50% επί των τιμολογίων υπηρεσιών παραλαβής και διαχείρισης στερεών αποβλήτων πλοίων.

Η αύξηση αυτή, στη σημερινή οικονομική συγκυρία, είναι υπερβολική και καθιστά τον εμπορικό λιμένα Πειραιώς μη ανταγωνιστικό. Κάθε αύξηση -πέρα από τα σημερινά επίπεδα του πληθωρισμού- είναι μη αποδεκτή και θα επηρεάσει δυσμενώς τη δραστηριότητα του εμπορικού λιμένα, καθώς το όποιο πρόσθετο κόστος θα μετακυλιστεί στα εισαγόμενα και εξαγώγιμα προϊόντα, με ό,τι αυτό σημαίνει για την αγορά και επιπλέον θα επηρεαστεί το κόστος των αφικνούμενων επιβατηγών, των κρουαζιερόπλοιων και των προς επισκευή στην ΝΕΖ Πειραιά πλοίων.

Καθώς απομένουν ελάχιστες ημέρες προ της εφαρμογής των νέων αυξημένων τιμολογίων, ζητούμε την παρέμβαση του Υπουργού Ναυτιλίας & Νησιωτικής Πολιτικής και ταυτόχρονα των Υπουργών Ανάπτυξης & Επενδύσεων και Τουρισμού -καθώς αυτές οι αυξήσεις θα επηρεάσουν αρνητικά την κρουαζιέρα, αλλά και το κόστος των προϊόντων στο καλάθι του νοικοκυριού- στοχεύοντας στην επίτευξη μια κοινώς αποδέκτης λύσης, στο πλαίσιο της σημερινής οικονομικής συγκυρίας.

Τούτων λεχθέντων, ο πρώτος λιμένας της Χώρας μας πρέπει να παραμείνει ανταγωνιστικός και ελκυστικός για το καλό της Εθνικής Οικονομίας.

Εν κατακλείδι, θα θέλαμε να επαναλάβουμε πως οι θέσεις της Ενώσεως και των Μελών μας είναι πως οι όποιες λογικές αυξήσεις πρέπει να διέπονται από πνεύμα ισοτιμίας και ισονομίας απέναντι σε όλους τους κλάδους των χρηστών και σε όλους τους τύπους των πλοίων και η τιμολογιακή πολιτική του Οργανισμού Λιμένος Πειραιώς πρέπει να εφαρμόζεται καθολικά και ανεξαιρέτως.

Share:

Facebook
Twitter
WhatsApp
Email

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Κυριάκος Μητσοτάκης: Ευχαρίστησε την Ένωση Ελλήνων Εφοπλιστών για την προσφορά της στη Θεσσαλία με 50 εκατ.

Η Πρόεδρος της ΕΕΕ, Μελίνα Τραυλού συμμετείχε σε εκδήλωση του Υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών, στο Μουζάκι, για την παρουσίαση των έργων αποκατάστασης στις περιοχές της Θεσσαλίας και της Στερεάς Ελλάδας που δοκιμάστηκαν από τις καταστροφικές πλημμύρες. Τόσο ο Υπουργός Υποδομών

Σημαντικός ακτοπλοϊκός κόμβος το λιμάνι της Ραφήνας

ΣΕ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ κόμβο ακτοπλοϊκών υπηρεσιών λόγω της κοντινότερης απόστασής του από τις Κυκλάδες και την Εύβοια, αλλά και  μελλοντικής του σύνδεσης με τον σιδηρόδρομο και την Αττική οδό, εξελίσσεται το λιμάνι της Ραφήνας. Το ΤΑΙΠΕΔ, με την ιδιότητα της Αρχής

Απαγορευμένες ζώνες για τις μηχανότρατες και νέες προστατευόμενες περιοχές – Οι δεσμεύσεις για τις ελληνικές θάλασσες

Σε περίπου 780 εκατ. ευρώ έχει εκτιμηθεί ο προϋπολογισμός για την υλοποίηση των  21 δεσμεύσεων της Ελλάδας για την προστασία του θαλάσσιου περιβάλλοντος στο πλαίσιο της Διεθνούς Διάσκεψης Our Ocean Conference 2024 που διεξήχθη στην Αθήνα.  Η… μερίδα του λέοντος, ήτοι 500 εκατ. ευρώ,

Μετάβαση στο περιεχόμενο