Διοικητικές ανακατατάξεις στον Οργανισμό Λιμένος Θεσσαλονίκης

Εκτός του διοικητικού συμβουλίου του Οργανισμού Λιμένος Θεσσαλονίκης (ΟΛΘ Α.Ε.) βρέθηκε, την Τετάρτη 14 Μαΐου, ο επί πενταετία εκτελεστικός πρόεδρος της εταιρείας, Αθανάσιος Λιάγκος. Η εν λόγω εξέλιξη προήλθε κατόπιν σχετικής απόφασης της ετήσιας τακτικής γενικής συνέλευσης της εισηγμένης εταιρείας, που πραγματοποιήθηκε με απαρτία 83,73% και ενέκρινε τη διανομή καθαρού μερίσματος ύψους 1,9 ευρώ/μετοχή.

Ο εκπρόσωπος του βασικού μετόχου (ομίλου Σαββίδη), Κωσταντίνος Φωτιάδης, ζήτησε ο κ. Λιάγκος να μην είναι υποψήφιος στο νέο 9μελές διοικητικό συμβούλιο, που θα έχει διετή θητεία, ενώ όταν ερωτήθηκε γιατί από δημοσιογράφους, απάντησε πως η συγκεκριμένη απόφαση εντάσσεται στο πλαίσιο της επιδίωξης για διαρκή ανανέωση, που επιτάσσουν οι αρχές της ορθής διακυβέρνησης.

Εν συνεχεία, ο κ.Λιάγκος έκανε απολογισμό της πενταετούς θητείας του, επισημαίνοντας ότι κατά τη διάρκεια των ετών αυτών, ο ΟΛΘ ακολούθησε συνετή στρατηγική ανάπτυξης, με θετικό αποτύπωμα στις υποδομές, τη διεθνή του παρουσία και τις σχέσεις με τους φορείς της Θεσσαλονίκης. Παράλληλα, πρόσθεσε ότι εκκίνησε το εμβληματικό έργο της επέκτασης της 6ης προβλήτας, ενώ πραγματοποιήθηκαν επενδύσεις άνω των 77 εκατ. ευρώ μεταξύ 2018 και 202. Επίσης διαμορφώθηκε δεύτερος επιβατικός σταθμός για τους επιβάτες της κρουαζιέρας, οι οποίοι αυξήθηκαν σημαντικά, με τη Θεσσαλονίκη να εξελίσσεται από περιφερειακό λιμένα σε σημείο αναφοράς για τα κρουαζιερόπλοια στη νοτιοανατολική Μεσόγειο.

Credit: Alexandros Iconomidis for ThPA S.A. – Port of Thessaloniki

Από την πλευρά του, ο διευθύνων σύμβουλος της ΟΛΘ ΑΕ, Ιωάννης Τσάρας, χαρακτήρισε το έργο της επέκτασης της 6ης προβλήτας ως «το πλέον εμβληματικό, που η Θεσσαλονίκη και η Βόρεια Ελλάδα αναμένουν 20 χρόνια τώρα» και προσδιόρισε το κόστος του «γύρω στα 200 εκατ. ευρώ ή λίγο λιγότερο», διευκρινίζοντας ότι αυτό (το κόστος) προς το παρόν αξιολογείται και δεν έχει οριστικοποιηθεί.

Ο διευθύνων σύμβουλος του ΟΛΘ ΑΕ γνωστοποίησε ακόμα ότι η εταιρεία ετοιμάζεται για τη δεύτερη φάση του διαγωνισμού για τη δημιουργία logistics center (εμπορευματικού κέντρου) στο πρώην στρατόπεδο Γκόνου, καθώς χθες Τρίτη η Μονάδα Συμβάσεων Στρατηγικής Σημασίας (PPF) του ΤΑΙΠΕΔ επικύρωσε τη σχετική λίστα (ενδιαφέρον για το έργο έχουν εκφράσει συνολικά τέσσερα επιχειρηματικά σχήματα). O κ.Τσάρας υπενθύμισε, τέλος, την αύξηση των μεγεθών του λιμένος κατά το 2024, παρά τις συνθήκες έντονης γεωπολιτικής αστάθειας, επαναλαμβάνοντας ότι η διακίνηση τόσο εμπορευματοκιβωτίων όσο και συμβατικού φορτίου αυξήθηκε αισθητά, όπως και οι αφίξεις κρουαζιερόπλοιων και ο αριθμός των επιβατών τους, και τα έσοδα από την εκμετάλλευση της ακίνητης περιουσίας της ΟΛΘ ΑΕ.

Το νέο διοικητικό συμβούλιο της ΟΛΘ ΑΕ, με διετή θητεία, απαρτίζουν οι: Martin Masson, Ιωάννης Τσάρας, Κωνσταντίνος Φωτιάδης, Jessy Lou, Παντελής Μιχαλόπουλος, Αγγελική Σαμαρά, Ευστάθιος Κουτμερίδης, Παναγιώτης Σταμπουλίδης και Ευαγγελία Δαμίγου.

Όλα τα θέματα της γενικής συνέλευσης υπερψηφίστηκαν με βάση τις προτάσεις του βασικού μετόχου (σ.σ. βασικός μέτοχος της ΟΛΘ ΑΕ είναι με ποσοστό 67% η South Europe GateWay Thessaloniki- SEGT, στην οποία μετέχουν εταιρεία που ελέγχεται πλήρως από την Belterra Investments του ομίλου Σαββίδη και τη Terminal Link Grèce SAS, θυγατρική της γαλλικής Terminal Link SAS, η οποία με τη σειρά της ανήκει κατά 49% στην κινεζική China Merchants Port Holdings).

Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ

Share:

Facebook
Twitter
WhatsApp
Email

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Η ΕΛ.ΑΣ. εξιχνίασε μεγάλο κύκλωμα που θησαύριζε με «μαϊμού» επιδόματα αναπηρίας

Η υπηρεσία Εσωτερικών Υποθέσεων Σωμάτων Ασφαλείας της ΕΛ.ΑΣ. εξιχνίασε ένα καλά οργανωμένο κύκλωμα που ζημίωνε το κράτος βγάζοντας ψεύτικα επιδόματα. Τα μέλη του κυκλώματος δρούσαν σε περιοχή της Δυτικής Ελλάδας, εξαπατώντας τις υγειονομικές επιτροπές του Κέντρου Πιστοποίησης Αναπηρίας (ΚΕ.Π.Α.) για

ΚΥΣΕΑ: Ανησυχία για ναυτιλία και τουρισμό μετά τη νέα ανάφλεξη στη Μέση Ανατολή – «Θωρακίζονται» ευαίσθητοι στόχοι

Οι τελευταίες εξελίξεις στη Μέση Ανατολή, μετά τα ισραηλινά πλήγματα στο Ιράν βρέθηκαν στο επίκεντρο του ΚΥΣΕΑ που συνεδρίασε υπό τον πρωθυπουργό Κυριάκο Μητσοτάκη. Επί τάπητος τέθηκαν αναλυτικά οι εξελίξεις και εξετάστηκαν οι παράμετροι εκείνες που μπορούν να επηρεάσουν τη χώρα μας. και ειδικότερα οι

Π.Ο.Ε.Π.Λ.Σ «Ακυβέρνητο καράβι» η διαχείριση του μεταναστευτικού στην Κρήτη

Κλιμάκιο της Π.Ο.Ε.Π.Λ.Σ., που επισκέφθηκε τις Λιμενικές Αρχές Κρήτης, επιβεβαίωσε από κοντά την άκρως εκρηκτική κατάσταση που επικρατεί. Από την έναρξη του μεταναστευτικού φαινομένου στην Κρήτη, το Λιμενικό Σώμα – Ελληνική Ακτοφυλακή καλείται σχεδόν καθημερινά, να διαχειριστεί και να ανταποκριθεί

Τα πλοία που πεθαίνουν στην Τουρκία…

Έχουμε πλοία, αλλά τα ανακυκλώνουν οι Τούρκοι Ωραία αυτά με τα θαλάσσια πάρκα, αλλά στην λεγόμενη γαλάζια οικονομία, μένουμε πάλι στην ίδια τάξη. Είναι πολύ σοβαρό το θέμα που θέτει το ΕΒΕΠ και ο Βασίλης Κορκίδης. Καλεί για την ανάπτυξη της

Μετάβαση στο περιεχόμενο