Ελλάδα: Οι ποινές σε όλη την Ευρώπη…

Ο υφυπουργός Μεταφορών στο Ευρωπαϊκό συνέδριο για την οδική ασφάλεια πρότεινε τη διεύρυνση των παραβάσεων που καλύπτονται από την κοινοτική οδηγία.

Η πολιτική της ελληνικής κυβέρνησης στον τομέα της Οδικής Ασφάλειας αποτέλεσε το αντικείμενο των συναντήσεων που είχε ο Υφυπουργός Υποδομών και Μεταφορών, αρμόδιος για τις Μεταφορές κ. Μιχάλης Παπαδόπουλος με ανώτατους αξιωματούχους της Ευρωπαϊκής Ένωσης και του ΟΗΕ στις Βρυξέλλες, όπου διεξήχθη το Συνέδριο Οδικής Ασφάλειας της Ευρωπαϊκής Ένωσης, υπό την εποπτεία της Ευρωπαϊκής Επιτροπής.

Κατά τη διάρκεια του Ευρωπαϊκού Συνεδρίου Οδικής Ασφάλειας στο οποίο συμμετείχε ο κ. Παπαδόπουλος, πλαισιωμένος από ανώτερα υπηρεσιακά στελέχη του Υπουργείου, αναπτύχθηκαν προτάσεις για τροποποίηση της Οδηγίας 2015/413 της ΕΕ, σχετικά με τη διευκόλυνση της διασυνοριακής ανταλλαγής πληροφοριών για τροχαίες παραβάσεις που αφορούν την οδική ασφάλεια.

Η ελληνική αντιπροσωπεία υποστήριξε, μεταξύ άλλων, τη διεύρυνση των παραβάσεων που καλύπτονται από την Οδηγία, καθώς και την προσθήκη, πέραν των χρηματικών προστίμων, να προβλέπεται η δυνατότητα αφαίρεσης της άδειας οδήγησης, όπου απαιτείται, στις παραβάσεις που ορίζονται στην Οδηγία.

Ο Υφυπουργός Μεταφορών, κατά τις συναντήσεις του με την Επίτροπο Μεταφορών, Adina Valean και τον Ειδικό Απεσταλμένο του ΟΗΕ για την Οδική Ασφάλεια και πρώην Πρόεδρο της Διεθνούς Ομοσπονδίας Αυτοκινήτου (FIA) Jean Todt, κατέθεσε το Εθνικό Στρατηγικό Σχέδιο Οδικής Ασφάλειας για τη δεκαετία 2021-2030, το οποίο εγκρίθηκε κατά την τελευταία συνεδρίαση της Κυβερνητικής Επιτροπής Οδικής Ασφάλειας, στην οποία προεδρεύει.

Το Στρατηγικό Σχέδιο βρίσκεται σε εναρμόνιση με τον ευρωπαϊκό στόχο για μείωση των νεκρών και των σοβαρά τραυματιών από τροχαία ατυχήματα κατά 50% στο τέλος της δεκαετίας.

Ο Υφυπουργός Μεταφορών πραγματοποίησε, επίσης, σύσκεψη εργασίας με την εκπρόσωπο της DG MoveClaire Depre, στην οποία ο Υφυπουργός Μεταφορών πρότεινε να υπάρξει ευρωπαϊκή χρηματοδότηση, πέραν των έργων υποδομής και σε δράσεις για την προώθηση της οδικής ασφάλειας.

Η κα Depre ανταποκρίθηκε θετικά στη συγκεκριμένη πρόταση, η οποία αφορά στις ενέργειες που πραγματοποιεί το σύνολο των Υπουργείων που μετέχουν στην Κυβερνητική Επιτροπή Οδικής Ασφάλειας.

Share:

Facebook
Twitter
WhatsApp
Email

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Όταν η ΕΛ.ΑΣ. συλλαμβάνει την ΕΛ.ΑΣ.

Μετατροπή-επιμέλεια κειμένου: «ΛΙΜΕΝΙΚΑ ΝΕΑ» Η είδηση πως ο αστυνομικός φρουρός του Αστυνομικού Τμήματος Αγίων Αναργύρων, ο οποίος φέρεται να έμεινε απαθής μπροστά στη γυναικοκτονία της 28χρονης Κυριακής Γρίβα, που έλαβε χώρα κυριολεκτικά μπροστά στα μάτια του, είχε καταδικαστεί σε οκτώ

«My coast»: Η ψηφιακή εφαρμογή καταγγελιών για τις παραλίες – Τέσσερις αποφάσεις για την εφαρμογή των νέων κανόνων

Τέσσερις υπουργικές αποφάσεις, με τις οποίες εξειδικεύονται όλοι οι νέοι κανόνες για τη δημόσια περιουσία στις παραλίες, διασφαλίζουν την πρόσβαση των πολιτών στη θάλασσα και κατοχυρώνουν όρους διαφάνειας στην παραχώρηση του αιγιαλού και της παραλίας, με παράλληλη προστασία του περιβάλλοντος,

Υπ. Κλιματικής Κρίσης: Συνεδριάζει η Επιτροπή Εκτίμησης Κινδύνου ενόψει των έντονων καιρικών φαινομένων

Σε εξέλιξη βρίσκεται συνεδρίαση της Επιτροπής Εκτίμησης Κινδύνου στο υπουργείο Κλιματικής Κρίσης και Πολιτικής Προστασίας ενόψει των έντονων καιρικών φαινομένων που αναμένεται να πλήξουν περιοχές της χώρας, σύμφωνα με τις μετεωρολογικές προγνώσεις. Σημειώνεται, ότι σύμφωνα με το Έκτακτο Δελτίο Επιδείνωσης

Χρονικά όρια εργασίας: Υπερεργασία και Υπερωρία

Ο επιτρεπόμενος χρόνος εργασίας είναι ένα θέμα που καθορίζεται από κανόνες δημοσίου δικαίου και αυτό γιατί πρόκειται για ένα κρίσιμο ζήτημα, αν λάβει κανείς υπόψη και τη διαφορά δυναμικής των δύο πλευρών (εργοδότη και εργαζόμενου) σε μια σύμβαση εργασίας και

Μετάβαση στο περιεχόμενο