Έλληνες εφοπλιστές επενδύουν σε ολοκαίνουργια πλοία και πετυχαίνουν deals εκατομμυρίων

Στην Ιαπωνία στρέφουν το βλέμμα οι Έλληνες εφοπλιστές, οι οποίοι επενδύουν σε νεότευκτα, υπερσύγχρονα πλοία, με στόχο την επίτευξη επικερδών συμφωνιών για τη χρονοναύλωσή τους. 

Η Diana Shipping Inc. συμφερόντων της οικογένειας Παληού, υπέγραψε μέσω μιας ξεχωριστής θυγατρικής της Μνημόνιο Συμφωνίας για την απόκτηση ενός ιαπωνικού πλοίου Capesize.

Το dry bulker, με χωρητικότητα περίπου 181.500 dwt είχε μικτή τιμή αγοράς 60.164.000 δολ. και θα παραδοθεί στην ναυτιλιακή στις αρχές  του 2022. Η Εταιρεία αναμένει επίσης την παράδοση ενός πλοίου μεταφοράς χύδην ξηρού φορτίου, μεγέθους Kamsarmax μέχρι το τέλος Φεβρουαρίου 2022.

Η Safe Bulkers, Inc., συμφερόντων του Πόλυ Χατζηιωάννου, ανακοίνωσε ότι έχει συνάψει συμφωνία για την απόκτηση ενός ιαπωνικού dry bulker χωρητικότητας 82.000 dwt, κατηγορίας Kamsarmax. Η πράδοση του πλοίου έχει προγραμματιστεί για το τέλος του 2023.

Το νεότευκτο πλοίο έχει σχεδιαστεί για να πληροί τις απαιτήσεις του Δείκτη Σχεδιασμού Ενεργειακής Απόδοσης που σχετίζεται με τις εκπομπές των αερίων του θερμοκηπίου, «EEDI, Φάση 3» για να συμμορφώνεται με τον κανονισμό εκπομπών NOx, NOx-Tier III και θα χρηματοδοτηθεί από τα ταμειακά αποθέματα της εταιρείας.

«Καταφέραμε να αναπτύξουμε ένα επιπλέον νεότευκτο, αδελφό πλοίο στο υπάρχον βιβλίο παραγγελιών, με σχετικά γρήγορη ημερομηνία παράδοσης για τα ιαπωνικά νεότευκτα», σχολίασε σχετικά ο Λουκάς Μπαρμπάρης, Πρόεδρος της Safe Bulkers.

Eπικερδείς συμφωνίες για την TEN

Στο μεταξύ, η TEN Ltd. συμφερόντων του δρ. Νίκου Τσάκου, επέκτεινε τη συμφωνία χρονοναύλωσης δύο δεξαμενόπλοιων κατηγορίας aframax για συνδυασμένη περίοδο 48 μηνών με μεγάλη εταιρεία πετρελαίου

Οι συνολικές συμφωνίες του ομίλου, τα ελάχιστα έσοδα ναύλωσης του πλοίου μεταφοράς Υγροποιημένου Φυσικού Αερίου (LNG) και του δεξαμενόπλοιου Shuttle που θα παραδοθούν εντός 2022, εκτιμάται ότι θα αποφέρουν ακαθάριστα έσοδα περίπου 500 εκατομμυρίων δολαρίων.

«Η πρόσφατη αύξηση των μακροπρόθεσμων ναυλώσεων είναι ένδειξη αυξημένης ζήτησης για υπηρεσίες δεξαμενόπλοιων. Η TEN, ακολουθώντας τη δοκιμασμένη πολιτική απασχόλησης για εξασφαλισμένες συμβάσεις και ανοδικές δυνατότητες θα πρέπει να είναι ο κύριος ωφελούμενος της αναμενόμενης ανάκαμψης της αγοράς, σχολίασε ο κ. Γιώργος Σαρόγλου, COO της TEN.

Share:

Facebook
Twitter
WhatsApp
Email

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

«Ναυμαχία» στο λιμάνι της Ραφήνας: Περιφέρεια Αττικής εναντίον ΤΑΙΠΕΔ

Οι αντιδράσεις για το σχέδιο αξιοποίησης συνεχίζονται. Ο οικείος δήμος φοβάται κυκλοφοριακό χάος και περιφερειακό συμβούλιο της Αττικής εξέδωσε ομόφωνα αρνητική γνωμοδότηση για το σχέδιο του ΤΑΙΠΕΔ. Ηχηρό και ομόφωνο ήταν το «όχι» στο masterplan του λιμανιού της Ραφήνας από το Περιφερειακό Συμβούλιο της Αττικής, δίνοντας

Αποκαλυπτήρια στο πρόγραμμα εξοπλισμών: Ποια όπλα θα αποκτήσει η Ελλάδα

Στη Βουλή θα παρουσιάσει ο Ν. Δένδιας το δωδεκαετές πρόγραμμα ενίσχυσης των Ενόπλων Δυνάμεων. Ποια οπλικά συστήματα έχουν προτεραιότητα στους τρεις κλάδους και το Iron Dome αλά ελληνικά. Εν αναμονή της παρουσίασης του δωδεκαετούς προγράμματος για την ενίσχυση των ελληνικών Ενόπλων

Πώς να προστατευτείτε στις online αγορές: Όλα τα δικαιώματα και οι παγίδες του ηλεκτρονικού εμπορίου

Αλεξιάννα Τσότσου Τα δικαιώματα που παρέχει η ευρωπαϊκή και εθνική νομοθεσία στον καταναλωτή για ηλεκτρονικές αγορές είναι ισχυρά και συνοδεύονται με διάφορους τρόπους διεκδίκησής τους. Με τις ηλεκτρονικές αγορές να έχουν ανέβει κατακόρυφα τα τελευταία χρόνια, αντίστοιχα αυξάνονται και οι περιπτώσεις εξαπάτησης

Γιώργος Προκοπίου: «Αγοράζει ό,τι πλέει και ό,τι βρίσκεται στην ακρογιαλιά» – Το story του καραβοκύρη και «βασιλιά» του real estate

Σάββας Αθανασίου «Ελπίζω και προσεύχομαι ο Θεός να μου δώσει χρόνια ώστε να μπορέσω να κάνω πραγματικότητα όσα ονειρεύομαι.» Από το μικρό πλοίο Pola στα πολλά βαπόρια και στα ακίνητα. Ο μεγιστάνας Γιώργος Προκοπίου, σε ένα ναυτιλιακό συνέδριο είχε εντυπωσιάσει όταν είπε

Μετάβαση στο περιεχόμενο