Ερώτηση για τη στελέχωση των πλωτών μέσων του Λ.Σ-ΕΛ.ΑΚΤ

Η Κοινοβουλευτική Ομάδα του ΚΚΕ κατέθεσε ΕΡΩΤΗΣΗ στη Βουλή με αφορμή τα προβλήματα που δημιουργεί το νέο οργανόγραμμα του Λιμενικού Σώματος – Ελληνικής Ακτοφυλακής (Λ.Σ-ΕΛ.ΑΚΤ) στη στελέχωση των πλωτών μέσων. Οι Βουλευτές του ΚΚΕ ζητούν από τον Υπουργό Ναυτιλίας να πάρει μέτρα για την εξασφάλιση του απαραίτητου προσωπικού για τη στελέχωση των πλωτών μέσων του Λιμενικού Σώματος σε όλη τη χώρα.

Ολόκληρη η Ερώτηση του ΚΚΕ:

ΕΡΩΤΗΣΗ

Προς τον Υπουργό Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής

Θέμα: Το νέο οργανόγραμμα καταργεί τις θέσεις ευθύνης στα πλωτά μέσα του Λιμενικού Σώματος – Ελληνική Ακτοφυλακή

Δημοσιεύθηκαν τα ΦΕΚ Β 4913 & 4914/21/22-10-2021 σχετικά με το νέο οργανόγραμμα του Λιμενικού Σώματος. Η κυβέρνηση φέρει ευθύνη διότι δημιουργούνται προβλήματα με το νέο οργανόγραμμα, σχετικά με τη σύνθεση και την κατανομή των οργανικών θέσεων στα πλωτά μέσα του Λιμενικού.

Με ανακοίνωσή της η Πανελλήνια Ομοσπονδία Λιμενικών (Π.Ο.Λ.) επισημαίνει ότι στα δύο προαναφερόμενα Φύλλα Εφημερίδας της Κυβέρνησης, σε συνδυασμό με το Προεδρικό Διάταγμα 11/2021, η κυβέρνηση ενσωματώνει στο νέο οργανόγραμμα του Λιμενικού, στις 1.427 οργανικές θέσεις, αυτές των πληρωμάτων των πλωτών μέσων του Λιμενικού.

Με τον τρόπο αυτό η κυβέρνηση επαίρεται ότι αυξάνει τις οργανικές θέσεις του Λιμενικού. Ωστόσο οι θέσεις αυτές υπήρχαν ξεχωριστά στο προηγούμενο οργανόγραμμα και αφορούσαν τη δύναμη των πληρωμάτων των πλοίων, κυρίως Αξιωματικών και Υπαξιωματικών, με την ειδικότητα του πλοιάρχου ή του μηχανικού.

Σύμφωνα με την ανακοίνωση της Π.Ο.Λ. και άλλων Ενώσεων η ενσωμάτωση αυτή ανοίγει το δρόμο, ώστε τα στελέχη αυτά, εκτός από πληρώματα των πλοίων, να δίνεται η δυνατότητα στην υπηρεσία να τους τοποθετεί και σε άλλους τομείς της υπηρεσίας, με ότι σημαίνει αυτό για την απαραίτητη στελέχωση των πλωτών μέσων του Λιμενικού Σώματος.

Μάλιστα όπως διαπιστώνει και η Πανελλήνια Ομοσπονδία Λιμενικών, τα πλωτά μέσα του Λιμενικού Σώματος, τόσο ως θέση ευθύνης, όσο και ως επιλογή μετάθεσης παύουν να υπάρχουν.

Σε ότι αφορά ιδιαίτερα τα παράκτια περιπολικά όλων των υπηρεσιών της χώρας παραμένουν τα μονά πληρώματα, ως αποτέλεσμα της νέα κατανομής των οργανικών θέσεων. Κατά συνέπεια τα συγκεκριμένα πληρώματα παραμένουν στην εξουθενωτική 24ωρη επιφυλακή.

ΕΡΩΤΑΤΑΙ ο κ. Υπουργός, τι μέτρα θα λάβει η κυβέρνηση:

Για την εξασφάλιση του προσωπικού, απαραίτητου για τη στελέχωση των πλωτών μέσων του Λιμενικού Σώματος σε όλη τη χώρα

Οι Βουλευτές

Παπαναστάσης Νίκος

Παφίλης Θανάσης

 

Share:

Facebook
Twitter
WhatsApp
Email

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

72,5 ετών στη σύνταξη οι σημερινοί έφηβοι

Ένας νέος που γεννήθηκε στην Ελλάδα μέσα στην κρίση και θα ενταχθεί στην αγορά εργασίας κάπου κοντά στο 2030 θα πρέπει να εργαστεί τουλάχιστον 38,5 χρόνια για να μπορέσει να συνταξιοδοτηθεί περίπου το 2070. Αν και η αύξηση του προσδόκιμου ζωής θεωρείται «βιολογικό προνόμιο» και

Άγιοι Ανάργυροι: Ολοκληρώνεται η ΕΔΕ για τους αστυνομικούς – Ουδείς αναλαμβάνει την ευθύνη, κανείς δεν… είδε

Σε ένα τραγικό πινγκ- πονγκ ευθυνών φέρεται να εξελίσσεται η υπόθεση της Κυριακής, που έχασε τη ζωή της έξω από το αστυνομικό τμήμα των Αγίων Αναργύρων, με τους αρμόδιους αξιωματούχους των Αρχών λίγο πριν την ολοκλήρωση της ΕΔΕ να δηλώνουν άγνοια για

Σκύρος: Έτοιμη για την “πράσινη” ακτοπλοΐα – Πρόταση για ναυπήγηση πλοίου με μειωμένες εκπομπές άνθρακα

Έτοιμο να πρωτοστατήσει στην πράσινη μετάβαση της ακτοπλοΐας, παρουσιάζοντας συγκεκριμένη πρόταση μελέτη μέσω του Πολυτεχνείου, για τη ναυπήγηση ενός νεότευκτου πλοίου με μειωμένες εκπομπές άνθρακα, δηλώνει το νησί της Σκύρου. Ήδη ο χρόνος μετράει αντίστροφα έως το 2030 με βάση

Αιφνίδιος θάνατος βαθμοφόρου: Διευκρινίσεις ΥΥ/ΛΣ-ΕΛΑΚΤ

Προς διευκρίνιση των αναγκαίων λεπτομερειών για την ορθή ενημέρωση όλων και κατά το μέρος που αφορά την εμπλοκή της Υπηρεσίας Υγειονομικού (Υ.Υ.) Λ.Σ-ΕΛ.ΑΚΤ στην υπόθεση του αιφνίδιου θανάτου του συναδέλφου μας που υπηρετούσε στο Π.Α.Θ. 80, εκτός υπηρεσίας, σας γνωρίζουμε

Μετάβαση στο περιεχόμενο