Γέφυρα Βαλτιμόρης: Θαλάσσιος διάδρομος διαμέσου των ερειπίων

Οι λιμενικές αρχές της Βαλτιμόρης ανακοίνωσαν σήμερα ότι εργάζονται για τη δημιουργία ενός προσωρινού θαλάσσιου διαδρόμου απομακρύνοντας ένα μέρος των συντριμμιών της γέφυρας που κατέρρευσε μετά την πρόσκρουση σε αυτήν πλοίου μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων, ώστε να μπορούν να περνούν τα πλοία, η διέλευση των οποίων θεωρείται «απαραίτητη».

Σε ανακοίνωση, οι εθνικές αρχές, οι πολιτειακές του Μέριλαντ, και της Βαλτιμόρης, διευκρίνισαν ότι αυτός ο πρώτος διάδρομος θα αποτελεί το πρώτο στάδιο προς τη σταδιακή επανάληψη της θαλάσσιας κυκλοφορίας στο λιμάνι των βορειοανατολικών Ηνωμένων Πολιτειών, ένα από τα σημαντικότερα της χώρας.

Ο διάδρομος αυτός δεν θα είναι ωστόσο σε έναν πρώτο χρόνο αρκετές φαρδύς για τη διέλευση μεγάλων πλοίων και επομένως θα τον διασχίζουν πλοία που «μετέχουν στις επιχειρήσεις», καθώς και στις υπηρεσίες διάσωσης.

«Δεν θα είναι αρκετά φαρδύς για να επιτρέπει τη διέλευση πλοίων εμπορευματοκιβωτίων. Οι εργασίες είναι σε εξέλιξη για τη διάνοιξη σιγά -σιγά της διέλευσης για περισσότερα καράβια, αλλά εμείς δεν έχουμε χρονοδιάγραμμα για αυτό το θέμα», διευκρίνισε στο Γαλλικό Πρακτορείο η Κάρμεν Κάβερ, εκπρόσωπος της ακτοφυλακής.

(Ο διάδρομος) αναμένεται να ανοίξει «σήμερα, χωρίς να έχει διευκρινιστεί η ώρα επί του παρόντος», πρόσθεσε η συνάδελφός της, η Κίμπερλι Ρέιβς.

Ένας δεύτερος θαλάσσιος διάδρομος ετοιμάζεται να ανοίξει, αλλά ήταν αδύνατο σήμερα να έχουμε διευκρινίσεις για το πότε θα ανοίξει για τη θαλάσσια κυκλοφορία, πρόσθεσε.

Η ανακοίνωση εκδίδεται μετά την έναρξη, την Κυριακή, των εργασιών απομάκρυνσης υλικών της γέφυρας – μια περίπλοκη επιχείρηση που απαιτούσε το κόψιμο και τη μετακίνηση ενός πρώτου τμήματος, βάρους «σχεδόν 200 τόνων».

Αρχές της περασμένης εβδομάδας, πλοίο εμπορευματοκιβωτίων προσέκρουσε μέσα στη νύχτα στη γέφυρα Φράνσις Σκοτ Κι της Βαλτιμόρης, στην ανατολική ακτή των ΗΠΑ, με αποτέλεσμα να καταρρεύσει η γέφυρα και να χαθούν έξι άνθρωποι.

Το πλοίο είναι πλέον παγιδευμένο στο σημείο, με ένα μέρος της γέφυρας που κατέρρευσε πάνω του. Εμποδίζει έτσι τις θαλάσσιες μεταφορές σε ένα από τα λιμάνια με τη μεγαλύτερη δραστηριότητα.

Έξι εργάτες που επισκεύαζαν το οδόστρωμα πάνω στη γέφυρα την ώρα του δυστυχήματος θεωρούνται νεκροί. Βρέθηκαν οι σοροί δύο εξ αυτών.

Οι επιχειρήσεις για τον εντοπισμό των άλλων σορών διακόπηκαν καθώς οι αρχές κρίνουν επί του παρόντος πολύ επικίνδυνο το έργο των δυτών στο σημείο αυτό, εξαιτίας των καιρικών συνθηκών και της ποσότητας των συντριμμιών που υπάρχουν μέσα στο νερό”, επανέλαβε την Κυριακή ο κυβερνήτης Ουές Μουρ.

Share:

Facebook
Twitter
WhatsApp
Email

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Αλλάζει όψη το λιμάνι της Σούδας – Τα σχέδια για τον νέο σταθμό επιβατών

Την εικόνα των σχεδίων που δηµοσιεύονται σήµερα στα “Χ.ν.” θα έχει ο σταθµός επιβατών στο λιµάνι της Σούδας όταν ολοκληρωθεί. Σηµειώνεται πως το έργο έχει ενταχθεί στο “Ταµείο Ανάκαµψης” και ο διαγωνισµός ξεκίνησε µε τους ενδιαφερόµενους να µπορούν να καταθέσουν τις

Αδυναμία πληρωμής ή ετοιμάζουν κατάργηση;

Μετρώντας αντίστροφα για να “αποχαιρετήσουμε” το 2024, στο τέλος του έτους θα συμπληρωθούν 2 χρόνια κατά τα οποία παραμένει απλήρωτο το μεταφορικό ισοδύναμο στις επιχειρήσεις των νησιών μας. Την ίδια ώρα προκαλούν θυμηδία οι πομπώδεις εξαγγελίες της ηγεσίας του Υπουργείου

Ποια πλοία δεν κινδυνεύουν από τους Χούθι

Τουλάχιστον το 15% των πλοίων που σήμερα αλλάζουν πορεία και χαράσσουν ρότα γύρω από το Ακρωτήριο της Καλής Ελπίδας θα μπορούσαν να επιστρέψουν με ασφάλεια στην Ερυθρά Θάλασσα με ελάχιστο κίνδυνο, σύμφωνα με τον ναυτικό διοικητή της επιχείρησης «Aspides», τον

Ένατο το νηολόγιο της Ελλάδας στο top-10, αλλά με… κράτει τις μηχανές

Αμετάβλητη παρέμεινε η πρώτη δεκάδα των κρατών που έχουν στη σημαία τους τον μεγαλύτερο στόλο πλοίων. Η χώρα μας, στην οποία έχουν έδρα περισσότερες από 600 ναυτιλιακές εταιρείες που ελέγχουν πάνω από 5.500 πλοία σε όρους νηολογίου, βρίσκεται στην ένατη

Μετάβαση στο περιεχόμενο