Γιατί η Άμεση Δράση στην Ελλάδα δεν είναι άμεση

Γιατί δεν λειτουργεί η Άμεση Δράση στην Ελλάδα, πώς ένα υπεράριθμο σώμα έχει υποστελεχωμένα αστυνομικά τμήματα και τι κάνουν οι άλλοι που δεν κάνουμε εμείς.

O λόγος ύπαρξης της Άμεσης Δράσης είναι να γνωρίζουμε πως μπορούμε να απευθυνθούμε κάπου για τη σωτηρία μας όταν αντιμετωπίζουμε μια έκτακτη ανάγκη.

Είναι ο τρόπος που έχει η Πολιτεία για να κάνει τους πολίτες να νιώθουν ασφαλείς, μέσω της άμεσης ανταπόκρισης σε κρίσιμες καταστάσεις -είτε πρόκειται για ιατρική συνθήκη, είτε για πυρκαγιά, είτε για έγκλημα που είναι σε εξέλιξη ή ό,τι άλλο απειλεί τη ζωή και την ευημερία μας.

Συνοψίζοντας, θα έλεγες πως η Άμεση Δράση υπάρχει για να σώζει ζωές, να προστατεύει περιουσίες και να αποκαθιστά την τάξη.

Χρειάζεται να πω περισσότερα;

Όχι ότι δεν υπάρχουν κάποιοι που καλούν το 100 για πλάκα (αυτή η μάστιγα) ή για λόγο που δεν είναι έκτακτη ανάγκη, ωστόσο η συντριπτική πλειοψηφία ανθρώπων που ζητούν βοήθεια, τη χρειάζονται για ζωτικής σημασίας λόγους.

Όσο ο εισαγγελέας προσπαθεί να βγάλει άκρη με την -κατ’ εμέ εγκληματική- αντιμετώπιση των αστυνομικών που δέχθηκαν την καταγγελία της 28χρονης στο τμήμα και το «δεν υπάρχει περιπολικό» (που υπήρχε), το NEWS 24/7 θα εστιάσει στο ποιοι σηκώνουν τα τηλέφωνα, όταν καλούμε το 100.

Έχεις παρακολουθήσει πολλές τηλεοπτικές και κινηματογραφικές παραγωγές με αντικείμενο το έγκλημα, για να πιστεύεις πως στην άλλη άκρη της γραμμής (στην κλήση της έκτακτης βοήθειας) είναι ένας άνθρωπος που ξέρει πώς να διαχειριστεί έναν άνθρωπο σε σοκ, να αξιολογήσει πληροφορίες και να κάνει ό,τι άλλο χρειάζεται για να είναι αποτελεσματική αυτή η επικοινωνία.

Δυστυχώς ζεις στη χώρα που τίποτα δεν είναι ευνόητο. Ή λογικό.

Εκπρόσωπος του σώματος που μας μίλησε και θέλησε να διατηρήσει την ανωνυμία του, αποκαλύπτει πως όσα μπορεί να έχουμε στο μυαλό μας ως εύλογα, είναι ανύπαρκτα κι έτσι χάνονται ζωές.

Share:

Facebook
Twitter
WhatsApp
Email

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Εντοπίστηκε μετά από 58 χρόνια το ναυάγιο της «Φαλκονέρας» – Η αιτία βύθισης του πλοίου

Μετά από 58 χρόνια εντοπίστηκε στα 700 μέτρα βάθος και σε απόσταση 20 ναυτικών μιλίων από την τοποθεσία στην οποία θεωρήθηκε αρχικά ότι είχε βυθιστεί, το ναυάγιο της «Φαλκονέρας». Το κύτος του οχηματαγωγού «Ηράκλειον» που βυθίστηκε στις 8 Δεκεμβρίου του 1966

Ξεκίνησαν τα δοκιμαστικά δρομολόγια του πρώτου βουλγάρικου ηλεκτρικού καταμαράν στο Δούναβη

Ο δήμος της βουλγαρικής πόλης Σιλίστρα ξεκίνησε δοκιμαστικά δρομολόγια του πρώτου βουλγαρικού ηλεκτρικού καταμαράν στον ποταμό Δούναβη. Το σκάφος, αξίας περίπου δύο εκατομμυρίων ευρώ, κατασκευάστηκε στο πλαίσιο ενός διασυνοριακού έργου μεταξύ της δημοτικής αρχής της Σιλίστρα και του νομαρχιακού συμβουλίου

Νησιά Άλαντ: Η «Αχίλλειος πτέρνα» της Φινλανδίας προκαλεί πονοκέφαλο στην Ευρώπη

Η στρατικοποίηση των ελληνικών νησιών στο Ανατολικό Αιγαίο, για την οποία η Τουρκία προβάλει συνεχώς τις αντιρρήσεις της, έχει κριθεί απαραίτητη εξαιτίας των άστατων ελληνοτουρκικών σχέσεων. Συχνά η ελληνική διπλωματία επικαλείται το ότι «η Ελλάδα δεν έχει τους γείτονες της Σουηδίας». Η εισβολή

ΜΤΝ: Αναρτήθηκαν οι βεβαιώσεις αποδοχών ΜΤΝ & ΕΚΟΕΜΝ 2023 για την Εφορία

Το ΜΤΝ ανάρτησε χτες (24/5/2024) τις Βεβαιώσεις Αποδοχών από το ΜΤΝ και από το ΕΚΟΕΜΝ για το Έτος 2023 που υποβάλλονται αυτούσιες στην Εφορία με τις φορολογικές δηλώσεις των μερισματούχων του Ταμείου. Στις Βεβαιώσεις Αποδοχών εξατομικευμένη πρόσβαση μπορεί να έχει

Μετάβαση στο περιεχόμενο