Διαβάζουμε την είδηση από την ιστοσελίδα ellinikiaktoploia.net και την μεταφέρουμε ως έχει «Το
λιμάνι του Ρεθύμνου θα συμπεριλάβει από την νέα δρομολογιακή περίοδο,
στα πλάνα της, η GOLDEN STAR FERRIES, συνδέοντας τις Κυκλάδες και την
Ραφήνα, με 2 λιμάνια της Κρήτης.
Αρχικά η εταιρία και σύμφωνα με τους πίνακες δρομολογίων που έχουν αναρτηθεί στην ιστοσελίδα της,
# το χρονικό διάστημα 17/4 – 29/4, θα συνδέει την Μύκονο και την Σαντορίνη με το Ηράκλειο, κάθε Δευτέρα, Τετάρτη και Παρασκευή
# το χρονικό διάστημα 30/4 – 6/5, θα συνδέει καθημερινά την Μύκονο και την Σαντορίνη με το Ηράκλειο
# το χρονικό διάστημα 7/5 – 12/5, θα συνδέει την Μύκονο και την
Σαντορίνη με το Ρέθυμνο, κάθε Τρίτη και Σάββατο, ενώ τις υπόλοιπες
ημέρες το Ρέθυμνο θα αντικαθίσταται από το λιμάνι του Ηρακλείου.
# το χρονικό διάστημα 13/5 – 12/10, κάθε Τρίτη και Σάββατο, τα πλοία
της GOLDEN STAR FERRIES,εκτελώντας το δρομολόγιο Ραφήνα – Άνδρος –
Τήνος – Μύκονος – Πάρος – Σαντορίνη, δεν θα προσεγγίζουν το λιμάνι του
Ηρακλείου αλλά θα δένουν στο λιμάνι του Ρεθύμνου αναχωρώντας το επόμενο
πρωί».
Γιατί η Νάξος εκτός δρομολογίου;
Ουσιαστικά είναι η απάντηση των αδελφών Στεφάνου, στην κίνηση του
Ηλιόπουλου να μπει κι αυτός με δικό του καράβι στη γραμμή από τη Ραφήνα
έως Ηράκλειο μέσω Κυκλάδων (Άνδρου – Τήνου – Μυκόνου – Πάρου – Ίου –
Σαντορίνη) και με το Aqua Blue Και
βέβαια άμεσα γεννάται η απορία σε όλους εμάς τους Ναξιώτες Γιατί η
οικογένεια Στεφάνου αγνοεί τη Νάξο; Το έκανε και πέρυσι, όταν μάλιστα
είχε μιλήσει στο ραδιόφωνο του Aegean Voice
107.5 «Η Φωνή του Αιγαίου» και ενώ βρίσκονταν σε ανοιχτή κόντρα με τον
Ηλιόπουλο, τονίζοντας ότι εάν δρομολογηθεί το πλοίο στο Ρέθυμνο θα
προστεθεί η Νάξος. Πέρυσι, το Ρέθυμνο δεν μπήκε. Φέτος μπήκε. Πέρυσι, η
δικαιολογία ήταν ότι με την ένταξη της Νάξου αυξάνεται κατά μία ώρα
περίπου το συνολικό δρομολόγιο του πλοίου
Φέτος; Γιατί δεν μπήκε; Η απάντηση που ενδεχομένως θα πάρουμε στην απορία είναι «μα έχουμε σύνδεση με το Super Runner» Το ίδιο άλλωστε αναμένεται να κάνει και η Sea Jets με το Aqua Blue και τη δικαιολογία του Tera Jet η άλλου ταχύπλοου (Champion Jet 1) Όμως,
αυτό που ενδεχομένως να ξεχνάμε οι αγαπητοί ακτοπλόοι είναι τα 30
περίπου ευρώ λιγότερο (διαφορά) που υπάρχουν ανάμεσα στα συμβατικά και
τα ταχύπλοα Εκτός κι εάν θεωρούν ότι οι Ναξιώτες είναι οι πιο πλούσιοι
Κυκλαδίτες και δεν έχουν ανάγκη
Και επίσης να τους θυμίσουμε, ότι μπορεί το καλοκαίρι η Νάξος να
μην είναι Σαντορίνη ή Μύκονος για τους ξένους που κατεβαίνουν από Κρήτη,
όμως η Νάξος διαθέτει την μεγαλύτερη φοιτητική παροικία στη Κρήτη απ όλες τις Κυκλάδες με περίπου 400 φοιτητές αυτή τη στιγμή και βέβαια η εμπορική σχέση ανάμεσα στα δύο νησιά ξεπερνάει κάθε άλλο
Μήπως λοιπόν κρύβεται κάτι άλλο; Συν τοις άλλοις, έχει ειπωθεί ότι από επίσημα χείλη και χέρια η οικογένεια Στεφάνου έχει πάρει επιστολές για να ενταχθεί η Νάξος στο εν λόγω δρομολόγιο. Άρα; Τι συμβαίνει;
Φωτογραφία από την ιστοσελίδαAngeliki S. Photography Heraclion Crete