ΤΗ ΓΛΙΤΩΣΑΝ… Ν. Σαντορινιός: “Οχι, δεν θα είμαι υποψήφιος Περιφέρειαρχής Νοτίου Αιγαίου”

Ξεκαθαρίζει την θέση του σχετικά με ό,τι έχει να κάνει με την φιλολογία
που έχει αναπτυχθεί γύρω από το πρόσωπό του, εάν δηλαδή θα είναι
υποψήφιος για την Περιφέρεια Νοτίου Αιγαίου ή όχι. Σε συνέντευξή του
στην εφημερίδα «Δημοκρατική» ο υφυπουργός Ναυτιλίας και Νησιωτικής
Πολιτικής κ. Νεκτάριος Σαντορινιός, δηλώνει, ότι «εγώ δεν θα είμαι
υποψήφιος σε κάποια θέση στα αυτοδιοικητικά ψηφοδέλτια, αλλά από το ρόλο
που μου έχει αναθέσει, από τη μια ο πρωθυπουργός, και από την άλλη ο
λαός της Δωδεκανήσου». Ο κ. Σαντορινιός μιλάει ακόμη για το Σύμφωνο που
υπεγράφηκε για την Μ.Πόλη, για το Μεταφορικό Ισοδύναμο, για τα
αναδρομικά στις συντάξεις καθώς και για τους μειωμένους συντελεστές ΦΠΑ.

• Το όνομά σας, «ακούγεται» και γράφεται για τις επόμενες
εκλογές. Έχετε αποφασίσει εάν θα είστε εκ νέου στο ψηφοδέλτιο του ΣΥΡΙΖΑ
ή θα κοιτάξετε το ενδεχόμενο για την Τοπική Αυτοδιοίκηση;

Ξέρετε, η ερώτησή σας θα μπορούσε να αποπροσανατολίσει. Στο ΣΥΡΙΖΑ
οι διαδικασίες επιλογής προσώπων που στελεχώνουν τα ψηφοδέλτια δεν
γίνεται με τα θέλω και τους προσωπικούς τυχοδιωκτισμούς. Οι αποφάσεις
λαμβάνονται στα όργανα του κόμματος, εκεί που παρατίθενται όλα τα
δεδομένα και υλοποιείται ο πολιτικός σχεδιασμός. Βασισμένος σε αυτές τις
αρχές και με τα παραπάνω δεδομένα, σας λέω ότι εγώ δεν θα είμαι
υποψήφιος σε κάποια θέση στα αυτοδιοικητικά ψηφοδέλτια, αλλά από το ρόλο
που μου έχει αναθέσει, από τη μια ο Πρωθυπουργός, και από την άλλη ο
λαός της Δωδεκανήσου, θα συμβάλω με όλες μου τις δυνάμεις στην υλοποίηση
του στόχου μας για τις νέες Αρχές σε Δήμους και Περιφέρεια: νίκη
σχημάτων πλατιών και δημοκρατικών, με ανθρώπους με αναφορά στην κοινωνία
και με προοδευτική διαδρομή, με προγράμματα που να επικεντρώνονται στην
δίκαιη ανάπτυξη των τοπικών κοινωνιών, στην συμμετοχή των πολιτών και
στην ανατροπή των παλιών και φθαρμένων πολιτικών”
.

•Η εφαρμογή του Μεταφορικού Ισοδυνάμου είναι γεγονός. Στην πράξη πόσο βοηθάει αυτό το μέτρο τους νησιώτες και την αγορά;“Η
εφαρμογή του Μεταφορικού Ισοδύναμου, που από 1/1/2019 θα είναι
καθολική, για όλα τα νησιά, αποτελεί την υλοποίηση μιας μακροχρόνιας
διεκδίκησης των νησιωτικών κοινωνιών. Οι ισότιμοι όροι μετακίνησης των
νησιωτών, σε σχέση με τους κατοίκους της Ηπειρωτικής Ελλάδας, δεν ήταν
απλώς μια ανάγκη, αλλά μια υποχρέωση του Κράτους προς όλους όσους
επιμένουν να κατοικούν και να δημιουργούν στα νησιά. Εμείς το κάναμε
πράξη, όχι μόνο για τα εισιτήρια των μονίμων κατοίκων των νησιών και των
συμβασιούχων επαγγελματιών των ευαίσθητων τομέων της Υγείας και της
Παιδείας αλλά και για την μεταφορά, από και προς τα νησιά, των
εμπορευμάτων των επιχειρηματιών και των συνεταιρισμών των νησιών.
Σύντομα έρχεται και η πιλοτική εφαρμογή του Μεταφορικού Ισοδύναμου στα
καύσιμα, πτυχή του μέτρου, που πρόκειται να φέρει πολλές αλλαγές για
τους κατοίκους και τους επισκέπτες των νησιών.

Δημιουργήσαμε ένα μέτρο λειτουργικό, απλό στη χρήση, κατανοητό από
όλους, άμεσο και προπαντός μόνιμο, το οποίο βασίζεται αποκλειστικά σε
εθνικούς πόρους, ανατρέπει στην πράξη το ανταγωνιστικό μειονέκτημα των
επιχειρήσεων, δημιουργεί ρεαλιστικές συνθήκες ανάπτυξης και ενισχύει
στοχευμένα τις νησιωτικές κοινωνίες, απαντώντας στις πραγματικές τους
ανάγκες. Το Μεταφορικό Ισοδύναμο είναι μια νησιωτική πολιτική- ομπρέλα
που σχεδιάστηκε και εφαρμόστηκε έχοντας τα νησιά στο επίκεντρο και που
ήδη έχει αποδείξει πως ανατρέπει τις μέχρι τώρα αρνητικές συνθήκες που
βίωναν οι νησιώτες”
.

Περισσότερα στην εφημερίδα “Δημοκρατική”

Share:

Facebook
Twitter
WhatsApp
Email

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Το νέο βιβλίο του Βασ. Κυπριωτάκη

Ο Βασίλης Κυπριωτάκης γεννήθηκε στον Πύργο Μονοφατσίου, στην περιοχή του Λιβυκού πελάγους και στα Αστερούσια όρη της Κρήτης. Είναι απόστρατος αξιωματικός του Λιμενικού Σώματος. Ζει στην Αθήνα και ασχολείται με τη λογοτεχνία και την ποίηση. Έχει βραβευθεί πολλές φορές για

ΙΜΟ: Συμφωνία για την απανθρακοποίηση

ΣΥΜΦΩΝΙΑ επί της αρχής πέτυχαν τα κράτη μέλη του Διεθνούς Ναυτιλιακού Οργανισμού (ΙΜΟ), στο πλαίσιο των εργασιών της Επιτροπής Περιβάλλοντος (MPEC 82) για τα μέτρα που θα οδηγήσουν στην απανθρακοποίηση της ναυτιλίας. Πιο συγκεκριμένα, σύμφωνα με την πληροφόρηση που έχει 

Μια κραυγή αγωνίας (*)

Μετά τη Γερμανία, η Αυστρία. Πριν ήταν η Γαλλία και η Ολλανδία. Προηγουμένως, η Σουηδία, η Φινλανδία, η Ουγγαρία. Και κάποιους σίγουρα ξεχνώ. Έγιναν όλοι ακροδεξιοί; Δεν το πιστεύω. Και (μη γελιόμαστε) ούτε η ακρίβεια τους φταίει, ούτε η μετανάστευση,

Ενάντια στον πόλεμο. Και οι λιμενικοί

Βάρδια στη γέφυρα και το μυαλό μου τυραννάνε σκέψεις πεισματάρες. Τόσοι χιλιάδες ξεριζωμένοι άνθρωποι από τις πατρίδες τους έπλευσαν σ’ αυτά τα νερά του Αιγαίου. Άλλοι τα κατάφεραν να πιαστούν απ’ ένα βράχο. Άλλοι θάφτηκαν στο βυθό. Πώς κατάντησαν έτσι

Μετάβαση στο περιεχόμενο