Η ΕΕΝΜΑ ζητά τον ίδιο αριθμό Ελλήνων ναυτικών που εργάζονται στα ποντοπόρα πλοία

Οι εφοπλιστές των πλοίων ναυτιλίας μικρών αποστάσεων (ΕΕΝΜΑ), ζητούν να εφαρμοστεί και για τα Μεσογειακά φορτηγά πλοία και δεξαμενόπλοια η σχετική διάταξη για την υποχρεωτική απασχόληση των Ελλήνων εφοπλιστών που ψηφίστηκε επί υπουργίας Μανώλη Κεφαλογιάννη και ισχύει για τα ποντοπόρα πλοία.

Επίσης ο πρόεδρος της ΕΕΝΜΑ, Χαράλαμπος Σημαντώνης εισηγείται στην κυβέρνηση να χρηματοδοτηθεί μέσω ευρωπαϊκών πόρων η ναυπήγηση νεότευκτων πλοίων.

Τι υποστηρίζει η ΠΕΝΕΝ

Ωστόσο, υπήρξε άμεση αντίδραση της ΠΕΝΕΝ που ισχυρίζεται ότι η ΕΕΝΜΑ “ούτε λίγο ούτε πολύ ζητάει την κατάργηση των ελληνικών πληρωμάτων από την κατηγορία των πλοίων που εκπροσωπεί η Ένωση” και υπογραμμίζει ότι στην σχετική επιστολή αναγράφονται τα εξής: «να εφαρμοστεί για τις οργανικές συνθέσεις ο νόμος Κεφαλογιάννη που είναι σε ισχύ από το 2007 και για τα πλοία αυτά (1500 έως 3000 κόρων) και έτσι να έχουν την ίδια σύνθεση με αυτά άνω των 3000 κοχ)”.

Η ΠΕΝΕΝ τονίζει επίσης ότι, η ΕΕΝΜΑ, ζητάει να εφαρμοστεί «ο όρος 8, Άρθρο 13 του ν.δ. της εγκριτικής πράξης και να προσαρμοστεί για τα Φ/Γ – Δ/Ξ μικρών αποστάσεων όπως εφαρμόζεται στα ποντοπόρα πλοία άνω 3000 κοχ δηλαδή ο αριθμός των Ελλήνων να μην ξεπερνούν τους 4”.

Αναλυτικότερα, η ΠΕΝΕΝ, επισημαίνει: «Οι εφοπλιστές απαιτούν από το ελληνικό κράτος και την ΕΕ να χρηματοδοτήσουν την ανανέωση του στόλου τους και ταυτόχρονα να ξεπαστρέψουν τα ελληνικά πληρώματα που έχουν απομείνει ακόμη στην κατηγορία αυτή των πλοίων! Οι εφοπλιστές αυτοί με την προκλητική και αδιάλλακτη στάση τους έχουν καθηλώσει τους μισθούς αξιωματικών και πληρωμάτων στα επίπεδα του 2010 ενώ οι κατώτεροι μισθοί των νεοεισερχόμενων στα καράβια τους είναι κάτω από την εθνική ΣΣΕ!! Κατά τα λοιπά ισχυρίζονται ότι το μισθολογικό κόστος επηρεάζει δυσμενώς την ανταγωνιστικότητα του στόλου τους!! Η ΠΕΝΕΝ δεν θα επιτρέψει ένα τέτοιο έγκλημα σε βάρος των Ελλήνων Ναυτεργατών! Να ξεχάσουν δια παντός ότι θα μετατρέψουν τα πλοία τους μέσα στην ίδια την χώρα μας με εθνικά φορτία να είναι σημαία ευκαιρίας με Ναυτεργάτες χωρίς ΣΣΕ και κοινωνική ασφάλιση!».

Share:

Facebook
Twitter
WhatsApp
Email

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Η Βυζαντινή Χορωδία ΛΣ-ΕΛΑΚΤ στο αίθριο ΥΝΑΝΠ

Ενόψει των εορτών του Πάσχα, πραγματοποιήθηκε σήμερα εκδήλωση, στον αίθριο χώρο του Υπουργείου Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής, με τίτλο ”Ιδού αναβαίνομεν εις Ιεροσόλυμα”. Στην εκδήλωση, με συντονιστή και σχολιαστή τον Ιερέα Λ.Σ. – ΕΛ.ΑΚΤ. Πλωτάρχη Λ.Σ. (Ι) Δημήτριο Βαρσαμίδη, συμμετείχε

Πειραιάς: Εντοπίστηκε μεγάλη ποσότητα ακατέργαστης κοκαΐνης σε εμπορευματοκιβώτιο με λιπάσματα

Μεγάλη ποσότητα ναρκωτικών στο λιμάνι του Πειραιά εντόπισαν τελωνειακοί ελεγκτές της ΑΑΔΕ. Ένα εμπορευματοκιβώτιο προερχόμενο από το Εκουαδόρ με τελικό προορισμό την Κροατία, δηλωμένο με φορτίο λιπασμάτων, δεσμεύτηκε ως ύποπτο για ύπαρξη ναρκωτικών ουσιών. Κατά τη διενέργεια ελέγχου από το αυτοκινούμενο όχημα Χ-ray, υπήρξε ένδειξη για ύπαρξη σάκων με υλικά

Οι προτεραιότητες των ευρωπαϊκών λιμανιών για την επόμενη πενταετία

Ενόψει των επικείμενων ευρωεκλογών, ο Ευρωπαϊκός Οργανισμός Λιμένων (ESPO) θέτει τις προτεραιότητές του για την επόμενη πενταετία. Στη σχετική ανακοίνωση τονίζεται ότι, περισσότερο από ποτέ, τα λιμάνια αποτελούν συντελεστές των φιλοδοξιών της Ευρώπης και του βιώσιμου, ψηφιακού, ανταγωνιστικού, ισχυρού και

Γιώργος Γεννηματάς: Πέρασαν 30 χρόνια από τον θάνατο του

Συμπληρώνονται φέτος 30 χρόνια από το θάνατο του σπουδαίου πολιτικού Γιώργου Γεννηματά,  ο οποίος έφυγε από τη ζωή σαν σήμερα, στις 25 Απριλίου του 1994. Γεννημένος στην Αθήνα το 1939, με καταγωγή από την Σύμη, σπούδασε στην σχολή Πολιτικών Μηχανικών του Εθνικού Μετσόβιου Πολυτεχνείου όπου ανέπτυξε σημαντική φοιτητική συνδικαλιστική δράση. Παντρεύτηκε την Κάκια Βέργου, με την οποία απέκτησε δύο κόρες, τη Φώφη, η οποία διετέλεσε πρόεδρος

Μετάβαση στο περιεχόμενο