Η ΕΕΝΜΑ ζητά τον ίδιο αριθμό Ελλήνων ναυτικών που εργάζονται στα ποντοπόρα πλοία

Οι εφοπλιστές των πλοίων ναυτιλίας μικρών αποστάσεων (ΕΕΝΜΑ), ζητούν να εφαρμοστεί και για τα Μεσογειακά φορτηγά πλοία και δεξαμενόπλοια η σχετική διάταξη για την υποχρεωτική απασχόληση των Ελλήνων εφοπλιστών που ψηφίστηκε επί υπουργίας Μανώλη Κεφαλογιάννη και ισχύει για τα ποντοπόρα πλοία.

Επίσης ο πρόεδρος της ΕΕΝΜΑ, Χαράλαμπος Σημαντώνης εισηγείται στην κυβέρνηση να χρηματοδοτηθεί μέσω ευρωπαϊκών πόρων η ναυπήγηση νεότευκτων πλοίων.

Τι υποστηρίζει η ΠΕΝΕΝ

Ωστόσο, υπήρξε άμεση αντίδραση της ΠΕΝΕΝ που ισχυρίζεται ότι η ΕΕΝΜΑ “ούτε λίγο ούτε πολύ ζητάει την κατάργηση των ελληνικών πληρωμάτων από την κατηγορία των πλοίων που εκπροσωπεί η Ένωση” και υπογραμμίζει ότι στην σχετική επιστολή αναγράφονται τα εξής: «να εφαρμοστεί για τις οργανικές συνθέσεις ο νόμος Κεφαλογιάννη που είναι σε ισχύ από το 2007 και για τα πλοία αυτά (1500 έως 3000 κόρων) και έτσι να έχουν την ίδια σύνθεση με αυτά άνω των 3000 κοχ)”.

Η ΠΕΝΕΝ τονίζει επίσης ότι, η ΕΕΝΜΑ, ζητάει να εφαρμοστεί «ο όρος 8, Άρθρο 13 του ν.δ. της εγκριτικής πράξης και να προσαρμοστεί για τα Φ/Γ – Δ/Ξ μικρών αποστάσεων όπως εφαρμόζεται στα ποντοπόρα πλοία άνω 3000 κοχ δηλαδή ο αριθμός των Ελλήνων να μην ξεπερνούν τους 4”.

Αναλυτικότερα, η ΠΕΝΕΝ, επισημαίνει: «Οι εφοπλιστές απαιτούν από το ελληνικό κράτος και την ΕΕ να χρηματοδοτήσουν την ανανέωση του στόλου τους και ταυτόχρονα να ξεπαστρέψουν τα ελληνικά πληρώματα που έχουν απομείνει ακόμη στην κατηγορία αυτή των πλοίων! Οι εφοπλιστές αυτοί με την προκλητική και αδιάλλακτη στάση τους έχουν καθηλώσει τους μισθούς αξιωματικών και πληρωμάτων στα επίπεδα του 2010 ενώ οι κατώτεροι μισθοί των νεοεισερχόμενων στα καράβια τους είναι κάτω από την εθνική ΣΣΕ!! Κατά τα λοιπά ισχυρίζονται ότι το μισθολογικό κόστος επηρεάζει δυσμενώς την ανταγωνιστικότητα του στόλου τους!! Η ΠΕΝΕΝ δεν θα επιτρέψει ένα τέτοιο έγκλημα σε βάρος των Ελλήνων Ναυτεργατών! Να ξεχάσουν δια παντός ότι θα μετατρέψουν τα πλοία τους μέσα στην ίδια την χώρα μας με εθνικά φορτία να είναι σημαία ευκαιρίας με Ναυτεργάτες χωρίς ΣΣΕ και κοινωνική ασφάλιση!».

Share:

Facebook
Twitter
LinkedIn
Email

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Πετρέλαιο: Η Ισπανία ζητά πιο αυστηρούς κανόνες στη μεταφορά ρωσικού αργού

Σε εκκλήσεις στον Διεθνή Ναυτιλιακό Οργανισμό (ΙΜΟ) προχώρησε η Ισπανία ζητώντας να μπει ένας έλεγχος στη μεταφορά ρωσικού πετρελαίου από πλοίο σε πλοίο για να αποφευχθεί κάποια περιβαλλοντική καταστροφή. Παράλληλα η Ισπανία ανακοίνωσε ότι θα επιδιώξει να αυστηροποιήσει τους κανόνες της σχετικά

Το Ναυτικό Απομαχικό Ταμείο σε Νέα Πορεία

Η αλλαγή πλεύσης του Ναυτικού Απομαχικού Ταμείου, του αρχαιότερου ασφαλιστικού φορέα της Ελλάδας, και τα αποτελέσματα της προσπάθειας εκσυγχρονισμού του, που οδήγησαν στο να γίνει ο πρώτος φορέας χωρίς ληξιπρόθεσμες υποχρεώσεις, έχοντας μηδενίσει τις χιλιάδες εκκρεμότητες στις απονομές κύριων και επικουρικών συντάξεων και εφάπαξ,

Αυτές είναι οι αλλαγές στον Ποινικό Κώδικα που ψηφίζει σήμερα η Βουλή – Δείτε τις ρυθμίσεις κατά άρθρο

Σειρά αλλαγών στον Ποινικό Κώδικα ψηφίζονται σήμερα στη Βουλή στο νομοσχέδιο του Υπουργείου Ανάπτυξης που εισήχθη στη Ολομέλεια. Οι ρυθμίσεις αυτές αφορούν κυρίως σε ζητήματα που σχετίζονται με την πρόσβαση στη Δικαιοσύνη των θυμάτων της τραγωδίας των Τεμπών, αναβάθμιση του τιμωρητικού πλαισίου για σιδηροδρομικά

10 νεκροί από πυρκαγιά σε επιβατικό πλοίο στις Φιλιππίνες

Δέκα άνθρωποι έχασαν τη ζωή τους και άλλοι 230 διασώθηκαν όταν ξέσπασε πυρκαγιά σε επιβατικό πλοίο στα ανοικτά των ακτών της επαρχίας Μπασίλαν των Φιλιππίνων χθες το βράδυ, ανακοίνωσε αξιωματικός της ακτοφυλακής του αρχιπελάγους. Άλλοι εννέα άνθρωποι τραυματίστηκαν εξαιτίας της

Μετάβαση στο περιεχόμενο