Η Ελλάδα στο τιμόνι του European Shortsea Network

Την προεδρία του European Shortsea Network – του ευρωπαϊκού φορέα συνεργασίας, προώθησης και ανάπτυξης της ναυτιλίας μικρών αποστάσεων, ανέλαβε το Ελληνικό Κέντρο Προώθησης Ναυτιλίας Μικρών Αποστάσεων (SPC Greece).

Η ναυτιλία μικρών αποστάσεων διακινεί το 60% του ενδοκοινοτικού εμπορίου- ποσοστό που ανέρχεται σε 1,79 εκατομμύρια τόνους. Σημειώνεται πως η shortsea ναυτιλία διαδραματίζει ιδιαίτερα σημαντικό ρόλο για το ενδοκοινοτικό εμπόριο, καθότι μετατοπίζει τις εμπορευματικές ροές από τους οδικούς άξονες στις θαλάσσιες αρτηρίες, αποσυμφορίζοντας έτσι τους δρόμους, μειώνοντας τα ατυχήματα και συμβάλλοντας στη μείωση του περιβαλλοντικού αντικτύπου του εμπορίου.

Η προεδρική θητεία του SPC Greece, το οποίο έχει αναλάβει ήδη δύο φορές την προεδρία του Ευρωπαϊκού Δικτύου, ξεκινάει την 1η Ιανουαρίου 2025. Στο SPC Greece έχει ανατεθεί η αρμοδιότητα της παρακολούθησης και εφαρμογής των κοινοτικών αποφάσεων σχετικών με την shortsea ναυτιλία σε εθνικό και ευρωπαϊκό επίπεδο και λειτουργεί υπό τo Υπουργείο Ναυτιλίας & Νησιωτικής Πολιτικής, την Ένωσις Ελλήνων Εφοπλιστών και την Ένωση Εφοπλιστών Ναυτιλίας Μικρών Αποστάσεων (Hellenic Shortsea Shipowners Association – EENMA), πρόεδρος της οποίας είναι το μέλος της Διοικούσας Επιτροπής ΝΕΕ, κ. Χαράλαμπος Σημαντώνης.

Το Ναυτικό Επιμελητήριο της Ελλάδος εύχεται κάθε επιτυχία στον κ. Χαράλαμπο Σημαντώνη και στην ΕΕΝΜΑ, επισημαίνοντας πως η συγκεκριμένη εξέλιξη αποδεικνύει έμπρακτα -για μια ακόμη φορά- την εμπιστοσύνη του ευρωπαϊκού shortsea στην ελληνική ναυτιλιακή κοινότητα.

Share:

Facebook
Twitter
WhatsApp
Email

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Αλλάζει όψη το λιμάνι της Σούδας – Τα σχέδια για τον νέο σταθμό επιβατών

Την εικόνα των σχεδίων που δηµοσιεύονται σήµερα στα “Χ.ν.” θα έχει ο σταθµός επιβατών στο λιµάνι της Σούδας όταν ολοκληρωθεί. Σηµειώνεται πως το έργο έχει ενταχθεί στο “Ταµείο Ανάκαµψης” και ο διαγωνισµός ξεκίνησε µε τους ενδιαφερόµενους να µπορούν να καταθέσουν τις

Αδυναμία πληρωμής ή ετοιμάζουν κατάργηση;

Μετρώντας αντίστροφα για να “αποχαιρετήσουμε” το 2024, στο τέλος του έτους θα συμπληρωθούν 2 χρόνια κατά τα οποία παραμένει απλήρωτο το μεταφορικό ισοδύναμο στις επιχειρήσεις των νησιών μας. Την ίδια ώρα προκαλούν θυμηδία οι πομπώδεις εξαγγελίες της ηγεσίας του Υπουργείου

Ποια πλοία δεν κινδυνεύουν από τους Χούθι

Τουλάχιστον το 15% των πλοίων που σήμερα αλλάζουν πορεία και χαράσσουν ρότα γύρω από το Ακρωτήριο της Καλής Ελπίδας θα μπορούσαν να επιστρέψουν με ασφάλεια στην Ερυθρά Θάλασσα με ελάχιστο κίνδυνο, σύμφωνα με τον ναυτικό διοικητή της επιχείρησης «Aspides», τον

Ένατο το νηολόγιο της Ελλάδας στο top-10, αλλά με… κράτει τις μηχανές

Αμετάβλητη παρέμεινε η πρώτη δεκάδα των κρατών που έχουν στη σημαία τους τον μεγαλύτερο στόλο πλοίων. Η χώρα μας, στην οποία έχουν έδρα περισσότερες από 600 ναυτιλιακές εταιρείες που ελέγχουν πάνω από 5.500 πλοία σε όρους νηολογίου, βρίσκεται στην ένατη

Μετάβαση στο περιεχόμενο