Η καλή παραδοχή ….από το πρωί φαίνεται…

Είναι σε όλους γνωστό, ότι για τις μεταθέσεις στο Λ.Σ.-ΕΛ.ΑΚΤ οι παραδοχές υπερισχύουν των νόμων…

Σήμερα, μέσα από το κείμενο του νέου Π.Δ. -το οποίο λογικά αντικαθιστά  το μέχρι σήμερα ισχύον πδ. 33/2009-προκύπτει, ότι για τις Υπηρεσίες που μετατάχθηκαν σε ανώτερη ή κατώτερη τάξη και για την εφαρμογή των αντικειμενικών κριτηρίων, θα ισχύουν τα μόρια που αντιστοιχούσαν στην κατηγορία κατάταξης τους  με το παλαιό (!!!) π.δ.33,  μέχρι τον χρόνο που έγινε η μεταβολή.

Έτσι ένα στέλεχος που έχει δηλώσει ως τόπο συμφερόντων τον Πειραιά, σε εφαρμογή των αντικειμενικών κριτηρίων, για κάθε μήνα  υπηρεσίας που διάνυσε στον Λιμενικό Σταθμό Σκάλας καλλονής  πρίν το έτος 2014 θα λάβει 17 μόρια μηνιαίως.

Ένα άλλο στέλεχος με ίδιο τόπο συμφερόντων,  που έτυχε να υπηρετήσει μετά το έτος 2014 στην ίδια υπηρεσία ή οποία μετατάχθηκε σε Λ.Τ. του Κ.Λ. Μυτιλήνης (ή και σε άλλη Λιμενική Αρχή της Μυτιλήνης που δεν μετατάχθηκε), για κάθε μήνα υπηρεσίας θα λάβει 77 μόρια μηνιαίως

Ίδια υπηρεσία, ίδια εργασία, διαφορετική μοριοδότηση!!!

 Και ας το καθορίζει ρητά ο νόμος στην παρ. 6 του άρθρου «6. Ο υπολογισμός και η εφαρμογή των κριτηρίων τοποθετήσεων, μεταθέσεων, …… που γίνεται με το προεδρικό διάταγμα της παραγράφου 1 του παρόντος, ανατρέχει στον χρόνο κατάταξης κάθε στελέχους στις τάξεις του Λ.Σ. – ΕΛ.ΑΚΤ..»

Πουθενά δεν αναφέρεται στο νόμο,  αν κάποια λιμενική αρχή μεταταχθεί σε ανώτερη ή κατώτερη τάξη, εφαρμόζεται  διαφορετικό σύστημα αξιολόγησης με βάσει τα αντικειμενικά κριτήρια.

Εύλογα τίθεται σειρά ερωτημάτων  στους έχοντες τον τελευταίο λόγο Πολιτική και Στρατιωτική Ηγεσία :

Από ποια διάταξη νόμου προκύπτει η εφαρμογή δύο διαφορετικών συστημάτων για την ίδια υπηρεσία που παρέχουν τα στελέχη του Λ.Σ.-ΕΛ.ΑΚΤ; Θα εφαρμόζονται διατάξεις καταργημένου π.δ, ναι ή όχι;

Συμφωνεί η Ηγεσία Λ.Σ.-ΕΛ.ΑΚΤ με αυτούς τους νομικούς ακροβατισμούς και  ερμηνείες του νόμου  που αδικούν κατάφορα τα στελέχη που υπηρέτησαν πριν το έτος 2014 σε λιμενικές αρχές που στην συνέχεια μετατάχθηκαν σε ανώτερη ή κατώτερη τάξη;

Γνωρίζει η Ηγεσία ποιος είναι ο αριθμός αυτών των υπηρεσιών που μετατάχθηκαν σε ανώτερη ή κατώτερη τάξη από το 2014 έως σήμερα. Αληθεύει ότι υπερβαίνουν τις 100 μαζί με αυτές που έχουν καταργηθεί;

Ποιος ο αριθμός των στελεχών που θα επηρεαστούν δυσμενώς από αυτού του είδους ρύθμιση;

Έχει λάβει η Ηγεσία και την  γνώμη των εκπροσώπων  των Ενώσεων επί αυτών των ρυθμίσεων;

Share:

Facebook
Twitter
LinkedIn
Email

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Επενδύσεις $4,1 δισ. στην αγορά μεταχειρισμένων πλοίων από τους Έλληνες εφοπλιστές

Της Αναστασίας Βαμβακά Με αμείωτο ρυθμό συνεχίζονται οι επενδύσεις στην αγορά μεταχειρισμένων πλοίων από τους Έλληνες εφοπλιστές, με τα στοιχεία της Allied Shipping Research να αναφέρουν πως έχουν επενδύσει μέσα στο 2022 ήδη 4,157 δισεκατομμύρια δολάρια για την αγορά 196

Αυξημένο διεθνές ενδιαφέρον για κορυφαία ναυτιλιακή συνάντηση στην Αθήνα

Το φετινό Ετήσιο Διεθνές Συνέδριο του International Propeller Club of the United States ολοκληρώθηκε με επιτυχία την περασμένη εβδομάδα στην Αθήνα, ενώπιον εκατοντάδων αντιπροσώπων από όλο τον κόσμο που παρακολούθησαν ένα πρόγραμμα υψηλού επιπέδου συζητήσεων και κεντρικών ομιλιών από αξιωματούχους

Πόλεμος προσφορών στα σούπερ μάρκετ αλλά και νέο «τσουνάμι» ανατιμήσεων

Έως και το 50% των προϊόντων στα ράφια βγαίνουν σε προσφορά με όλο και μεγαλύτερα ποσοστά εκπτώσεων, την ώρα που οι προμηθευτές και οι αλυσίδες παύουν να συγκρατούν τις αυξήσεις στις τιμές. Στο 3% εκτιμάται ότι θα φθάσει η μείωση

Βραζιλία: Τουλάχιστον τρεις νεκροί, 14 τραυματίες, πολλοί αγνοούμενοι στην κατάρρευση γέφυρας

Τουλάχιστον τρεις άνθρωποι έχασαν τη ζωή τους και άλλοι 14 τραυματίστηκαν όταν κατέρρευσε γέφυρα στην πολιτεία Αμαζόνας της Βραζιλίας, ανακοίνωσαν οι αρχές, που δεν αποκλείουν το ενδεχόμενο ο απολογισμός των θυμάτων να γίνει ακόμη πιο βαρύς, καθώς αγνοούνται αρκετοί ακόμη.