Η Κίνα «νοσεί» από κορωνοϊό, κλείνει λιμάνια και προκαλεί προβλήματα στην εφοδιαστική αλυσίδα

Αυξάνεται ο αριθμός πλοίων που περιμένουν στα αγκυροβόλια – Δεδομένες οι αυξήσεις του μεταφορικού κόστους

Οι μεγάλες εταιρείες μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων-Liners παρακάμπτουν-omit κινεζικά λιμάνια που έχουν πληγεί από τον κορωνοϊό και για αυτό λαμβάνουν υγειονομικά μέτρα, τα οποία όμως επιδεινώνουν την εικόνα συμφόρησης, αυξάνοντας τους χρόνους παραμονής των πλοίων στο αγκυροβόλιο, προκαλώντας νέους τριγμούς στην παγκόσμια εφοδιαστική αλυσίδα.

Η Mediterranean Shipping Co σχεδιάζει παρακάμψεις του Ασία-Βόρεια Ευρώπη λόγω της συνεχιζόμενης συμφόρησης και των καθυστερήσεων των χρονοδιαγραμμάτων σε όλη την εφοδιαστική αλυσίδα.

Ήδη ακυρώθηκε ένας αριθμός προσεγγίσεων στο λιμάνι της Σαγκάης και στο λιμάνι Ningbo μεταξύ τέλη Μαρτίου και αρχές Απριλίου.

Οι αποστολές από Ningbo, Σαγκάη, Xiamen,και Yantian θα εξυπηρετούνται μέσω εναλλακτικών δρόμων.

Επίσης, η γερμανική Hapag-Lloyd θα παραλείψει το Χονγκ Κονγκ, ενώ οι εξαγωγές-εισαγωγές από και προς το Qingdao θα μεταφορτώνονται μέσω του Pusan της Κορέας μέσω άλλων υπηρεσιών HapagLloyd.

Τα δεδομένα του Lloyd’s List Intelligence δείχνουν ότι η ουρά των πλοίων συνεχίζει να μεγαλώνει έξω από ορισμένα λιμάνια.

Υπάρχουν 88 containervessels αγκυροβολημένα έξω από τα λιμάνια του Shenzhen και του Χονγκ Κονγκ από τις 21 Μαρτίου. Ο αριθμός αυξήθηκε κατά 33 πλοία αφού στις 15 Μαρτίου ήταν 50.

Ο απολογισμός είναι 130 πλοία για τη Σαγκάη και το Ningbo και 24 για το Κινγκντάο.

Η Maersk έχει προειδοποιήσει ότι η τρέχουσα έξαρση του Covid σε ολόκληρη την Κίνα ενδέχεται να έχει ήδη αρνητικές επιπτώσεις ολόκληρες αλυσίδες εφοδιασμού.

«Οι αλυσίδες ανεφοδιασμού είναι προσεκτικά ρυθμισμένες, ευαίσθητες οικοσυστήματα, όπου ένας κυματισμός γίνεται αισθητός παντού την αλυσίδα», αναφέρει σε ανακοίνωσή της.

Η κυβέρνηση του Χονγκ Κονγκ είπε ότι τα μέτρα θα χαλαρώσουν σε τρεις φάσεις μέσα σε τρεις μήνες από τις 21 Απριλίου, υπό την προϋπόθεση ότι θα βελτιωθούν τα υγειονομικά δεδομένα.

Θα εμπλακεί η επαναλειτουργία των επιχειρήσεων στη δεύτερη φάση.

Μηνάς Τσαμόπουλος

Η Κίνα «νοσεί» από κορωνοϊό, κλείνει λιμάνια και προκαλεί προβλήματα στην εφοδιαστική αλυσίδα

Share:

Facebook
Twitter
WhatsApp
Email

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Celestyal: Αύξηση κρατήσεων το 2025 – Στόχος η απόκτηση νέου πλοίου και επέκταση δρομολογίων

Σε τροχιά δυναμικής ανάπτυξης εισέρχεται η Celestyal, η ελληνική εταιρεία κρουαζιέρας, η οποία εξετάζει την απόκτηση νέου κρουαζιερόπλοιου με στόχο την ενίσχυση των δρομολογίων της στην Αδριατική και τη διεύρυνση της παρουσίας της σε νέες αγορές, κυρίως προς τα δυτικά. Η

Χούθι: Στο στόχαστρο 15.000 πλοία – Πώς πλήττονται οι καταναλωτές

Περισσότερα από 15.000 πλοία είναι θεωρητικά στόχοι των ανταρτών Χούθι αν πιστέψουμε την δήλωση των ανταρτών ότι θα χτυπούν πλοία ναυτιλιακών εταιρειών που εμπλέκονται με το εμπόριο με το Ισραήλ. Όπως επισημαίνει η εταιρεία Winward οι αντάρτες Χούθι έχουν δηλώσει

Πήλιο: Συνελήφθη κυβερνήτης θαλαμηγού για πρόκληση ζημιών σε σκάφη – Γιατί ενεπλάκη από λάθος το όνομα του Κριστιάνο Ρονάλντο

Με υλικές ζημιές σε τέσσερα σκάφη κατέληξε το περιστατικό στο λιμάνι της Αγίας Κυριακής στο Τρίκερι Πηλίου, που είχε ως αποτέλεσμα τη σύλληψη του κυβερνήτη θαλαμηγού. Η θαλαμηγός εισήλθε στον λιμένα με αυξημένη ταχύτητα, προκαλώντας έντονο κυματισμό, ενώ οι αρχικές

Σε άλλη «γραμμή» ο Αβραμόπουλος για το Μεταναστευτικό

Την ώρα που η κυβέρνηση μιλά για επιστροφές μεταναστών στις χώρες προέλευσης, ο Δημήτρης Αβραμόπουλος ξεκαθαρίζει πως «αυτό είναι αδύνατο». Και η άποψή του έχει σημασία όχι επειδή είχε το χαρτοφυλάκιο του υπουργείο Εξωτερικών για έναν χρόνο, αλλά επειδή θήτευσε – και μάλιστα

Μετάβαση στο περιεχόμενο