Η Τουρκία έκανε ακόμη ένα βήμα στην κατασκευή του “εθνικού μαχητικού” TF-X


Το TF-X, το λεγόμενο ” εθνικό μαχητικό αεροσκάφος” της Τουρκίας , που η ‘Αγκυρα παρουσιάζει ως αεροσκάφος 5ης γενιάς, ετοιμάζεται να μπει για ”τεστ αεροσύραγγας”.Η εξέλιξη, όπως αναφέρει η τουρκική εφημερίδα Haber Türk εντάσσεται στην προσπάθεια της Τουρκίας να ολοκληρώσει το αεροσκάφος πιο γρήγορα, μπαίνοντας στην φάση που δίνεται η τελευταία μορφή στο σχέδιο του νέου μαχητικού. Κι αυτό καθώς θέλει να εμφανίζει το TF-X – που θα είναι φτιαγμένο γενικά από σύνθετα υλικά – ως “ένα από τα σημαντικότερα σχέδια μαχητικού αεροσκάφους 5ης γενιάς στην Ευρώπη”, κατά την εν λόγω εφημερίδα.To πρόγραμμα έχει ανακοινωθεί από τον ίδιο τον Τούρκο πρόεδρο Ρετζέπ Ταγίπ Ερντογάν, και θα υλοποιηθεί στο πλαίσιο ενός συστήματος παροχής κινήτρων και η Αγκυρα φιλοδοξεί να έχει 400 παραγγελίες.Παλιότερα, μιλώντας στην τουρκική εφημερίδα «Dünya», o γενικός διευθυντής της TAI, Τεμέλ Κοτίλ, είχε δηλώσει ότι θα εργαστούν μαζί με την βρετανική BAE Systems, η οποία διαδραματίζει διάφορους ρόλους στην σχεδίαση του αεροσκάφους F-35. «’Εχουμε προβλέψει μια τετραετή περίοδο για τη φάση της προκαταρκτικής σχεδίασης. Σ’ αυτή την φάση, θα καθοριστεί η δομή του αεροσκάφους. Η ανάπτυξη της μηχανικής, η τεχνολογία, οι υποδομές ελέγχων και η διαδικασία πιστοποίησης του αεροσκάφους και η απόκτησης της ικανότητας για τον σχεδιασμό του μαχητικού αεριωθούμενου ειναι τα στάδια αυτής της φάσης» δήλωσε ο Κοτίλ- τώρα γίνεται μια προσπάθεια επιτάχυνσης.Πριν 1,5 μήνα ο Πρεσβευτής της Βρετανίας στην Άγκυρα, Dominick Chilcott, δήλωσε ότι το Σχέδιο TF-X προσδίδει μεγάλη εμπιστοσύνη μεταξύ της Άγκυρας και του ΛονδίνουΚατά τον αρχικό σχεδιασμό το πρώτο πρωτότυπο TF-X θα πρέπει να είναι έτοιμο για την πρώτη πτήση μέσα στο 2023. Στόχος να το εντάξουν σε υπηρεσία με τις τουρκικές ένοπλες δυνάμεις στο διάστημα 2031- 33, λένε ειδικοί αναλυτός και εμπειρογνώμονες.

Share:

Facebook
Twitter
WhatsApp
Email

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Αλλάζει όψη το λιμάνι της Σούδας – Τα σχέδια για τον νέο σταθμό επιβατών

Την εικόνα των σχεδίων που δηµοσιεύονται σήµερα στα “Χ.ν.” θα έχει ο σταθµός επιβατών στο λιµάνι της Σούδας όταν ολοκληρωθεί. Σηµειώνεται πως το έργο έχει ενταχθεί στο “Ταµείο Ανάκαµψης” και ο διαγωνισµός ξεκίνησε µε τους ενδιαφερόµενους να µπορούν να καταθέσουν τις

Αδυναμία πληρωμής ή ετοιμάζουν κατάργηση;

Μετρώντας αντίστροφα για να “αποχαιρετήσουμε” το 2024, στο τέλος του έτους θα συμπληρωθούν 2 χρόνια κατά τα οποία παραμένει απλήρωτο το μεταφορικό ισοδύναμο στις επιχειρήσεις των νησιών μας. Την ίδια ώρα προκαλούν θυμηδία οι πομπώδεις εξαγγελίες της ηγεσίας του Υπουργείου

Ποια πλοία δεν κινδυνεύουν από τους Χούθι

Τουλάχιστον το 15% των πλοίων που σήμερα αλλάζουν πορεία και χαράσσουν ρότα γύρω από το Ακρωτήριο της Καλής Ελπίδας θα μπορούσαν να επιστρέψουν με ασφάλεια στην Ερυθρά Θάλασσα με ελάχιστο κίνδυνο, σύμφωνα με τον ναυτικό διοικητή της επιχείρησης «Aspides», τον

Ένατο το νηολόγιο της Ελλάδας στο top-10, αλλά με… κράτει τις μηχανές

Αμετάβλητη παρέμεινε η πρώτη δεκάδα των κρατών που έχουν στη σημαία τους τον μεγαλύτερο στόλο πλοίων. Η χώρα μας, στην οποία έχουν έδρα περισσότερες από 600 ναυτιλιακές εταιρείες που ελέγχουν πάνω από 5.500 πλοία σε όρους νηολογίου, βρίσκεται στην ένατη

Μετάβαση στο περιεχόμενο