To 2020 θα έχουν έτοιμο το “πλωτό στρατηγείο” Anadolu, οι Τούρκοι


Ένα έτος νωρίτερα από τον προγραμματισμένο χρόνο , δηλαδή το 2020, θα γίνει η παράδοση του μεγαλύτερου στρατιωτικού πλοίου της Τουρκίας TCG Anadolu, δήλωσε ο επικεφαλής της τουρκικής Αμυντικής Βιομηχανίας (SSM) Ισμαήλ Ντεμίρ.Πρόκειται για το σκάφος που προορίζεται για ναυαρχίδα του τούρκικου στόλου με χαρακτηριστικά αμφίβιου πλοίου επιθέσεων πολλαπλού ρόλου ( LHD ) , το οποίο θα μπορεί να αξιοποιήσει αμφίβια τεθωρακισμένα οχήματα, συστήματα UAV ‘s (ΜΕΑ), επιθετικά, μεταφορικά, και ανθυποβρυχιακά ελικόπτερα, ενώ θα διαθέτει τις υποδομές αξιοποίησης και μαχητικών καθέτου απονηώσεως Harrier ή F-35B.Η κοινοπραξία Sedef- Navantia κέρδισε τον διαγωνισμό για το προγραμμα αυτο του Τουρκικού Ναυτικού θα χρησιμοποιήσει το ίδιο σχέδιο με το ισπανικό πλοίο SPS Juan Carlos I (L-61) . Όλο το σύστημα όπλων του πλοίου προέρχεται από τις τουρκικές εταιρείες Aselsan και Havelsan, με ενσωματωμένες ξένες τεχνολογικές λύσεις – εξ ου και το ονομάζουν ”εθνικό πλοίο”.Η δήλωση του Ισμαήλ Ντεμίρ έγινε στο πλαίσιο επίσκεψης στον χώρο ναυπήγησης του πλοίου και με βάση τις αρχικές ανακοινώσεις αυτή σηματοδοτεί ότι η παράδοση του σκάφους θα γίνει, σύμφωνα με την τουρκική εφημεριδα Star το 2ο εξάμηνο του 2020.Η τελική σύμβαση για την κατασκευή του πλοίου υπογράφηκε με την κοινοπραξία Navantia-Sedef στις 7 Μαΐου 2015.Το εκτιμώμενο κόστος του πλοίου σύμφωνα με τις τελικές προδιαγραφές αναμένεται να ειναι περί το 1 δισεκατομμύριο δολάρια. Η Navantia (ισπανική κρατική ναυπηγική εταιρεία) θα παράσχει σχεδιασμό, μεταφορά τεχνολογίας, εξοπλισμό και τεχνική βοήθεια στην Sedef Shipyard της Τουρκίας για το σχεδιασμό και την ανάπτυξη του TCG Anadolu Οι κατασκευαστικές εργασίες άρχισαν στις 30 Απριλίου 2016 στο ναυπηγείο της Sedef Shipbuilding Inc. στην Κωνσταντινούπολη. Το «TCG Anadolu» προορίζεται να μείνει σε χρήση για 40 έτη και οι σχεδιαστές υποστηρίζουν ότι οι προδιαγραφές του θα του επιτρέπουν να γίνει το πρώτο πλοίο του Τουρκικού Ναυτικού που θα μπορεί να πλεύσει προς την αμερικανική ήπειρο και να επιστρέψει στην Τουρκία χωρίς ανάγκη ανεφοδιασμού.“Πρόκειται για το μεγαλύτερο αμυντικό σχέδιο της Τουρκίας και το μεγαλύτερο δείγμα του ισχυρισμού της χώρας να αναδειχθεί σε παγκόσμια δύναμη”, γράφει η Star για το TCG Anadolu (L-408). Το σκάφος – που παρουσιαζεται και ως ελαφρύ αεροπλανοφόρο- αποσκοπεί στην κάλυψη των διαφόρων αναγκών και απαιτήσεων των τουρκικών ενόπλων δυνάμεων , όπως η διατήρηση μακρόχρονων στρατιωτικών επιχειρήσεων μακράς αποστολής ή ανθρωπιστικής βοήθειας · ενώ θα ενεργεί και ως κέντρο διοίκησης αλλά και ναυαρχίδα του τουρκικού ναυτικού.militaire.gr

Share:

Facebook
Twitter
WhatsApp
Email

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

«Κλειδώνουν» οι παροχές με το νέο Μεσοπρόθεσμο, δεν θα δοθούν άλλες

Πίστη στη δημοσιονομική σταθερότητα και στην υπεύθυνη δημοσιονομική πολιτική θα «εκπέμψει» το υπουργείο Εθνικής Οικονομίας και Οικονομικών, τόσο με το αρχικό σενάριο για το Πρόγραμμα Σταθερότητας που θα αποσταλεί στις Βρυξέλλες έως το τέλος του Απριλίου, όσο και με το

Ναυτιλία: Πρωτοβουλίες για «πράσινη ακτοπλοΐα»

Σε εξέλιξη βρίσκονται το τελευταίο διάστημα πρωτοβουλίες του υπουργείου Ναυτιλίας, προκειμένου να προχωρήσουν οι πράσινες επενδύσεις στην ακτοπλοΐα με παράλληλη αξιοποίηση των ευρωπαϊκών κονδυλίων. Ήδη το υπουργείο Ναυτιλίας μετά από πρόταση της μονάδας Β της επιτελικής δομής ΕΣΠΑ στις 05/04,

Καταδικάστηκε Ιρακινός που είχε συλληφθεί κατόπιν καταδίωξης

Συνολική ποινή φυλάκισης 7 ετών και 9 μηνών επιβλήθηκε από το Μονομελές Εφετείο επί Κακουργημάτων Δωδεκανήσου σε 44χρονο Ιρακινό που είχε συλληφθεί το περασμένο καλοκαίρι, μετά από καταδίωξη των λιμενικών ανοικτά της Καμείρου Σκάλας να επιχειρεί να επιστρέψει στα τουρκικά

Βόλος: «Σύλληψη βομβιστή με αυτοσχέδιο εκρηκτικό μηχανισμό» – Άσκηση ευρείας κλίμακας στο λιμάνι

Άσκηση ευρείας κλίμακας με την κωδική ονομασία «ΤΑΛΩΣ 2024» θα πραγματοποιηθεί την Τρίτη 16 Απριλίου 2024 κατά την χρονική περίοδο 07:00-14:30 στην ευρύτερη περιοχή του Εμπορικού Λιμένα-Λιμενικής Εγκατάστασης κυρίως της Περιοχής Διασύνδεσης Υπόχρεων ISPS- Κρουαζιερόπλοιων του Οργανισμού Λιμένος Βόλου. Η

Μετάβαση στο περιεχόμενο